Szukaj

Informacje o BMW X5

Lata produkcji: 2000 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny BMW X5

Liczba ocen: 212
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Szkiladz
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Auto mamy od nowości. Po 11 latach użytkowania mam pełny obraz tego auta. Po 250.000 km zaczął przeciekać uszczelnienia silnika. I to była jedyna awaria, choć wg. Mnie po prostu zużycie. Od razu wymieniłem rozrząd choć był w pełni sprawny i panewki a na nich było widać już ślady zużycia. Jednak mówimy o 250.000 km. Teraz po naprawie przejechałem już 50.000 km i oczywiście nic się nie dzieje. Też trzeba zaznaczyć, że z 2012 roku to najładniej starzejący się samochód z tego segmentu. Nic tylko wymieniać olej i klocki.
4,5
~Rafał
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
X5 rewelacja z tym motorem,używane jako 4 w rodzinie przeważnie w okresie zimowym z racji napędu 4*4 i mega szybkiego ogrzewania nie jak w dieslu, pali ile wleje okolo 16 dla mnie jest to durzy suv którym nie jeździ się sportowo a dostojnie do szybkiego zapie…… mam M2. Mega wygodny mam zawieszenie adaptivdrive super nawet przy 20 calowych felgach, miałem e53 na zwykłym to mam jakieś porównanie. Polecam każdemu kto chce się delektować dźwiękiem v8 ale do codziennej jazdy trzeba mieć rafinerie albo pozostaje montaż gazu. W aucie jak narazie nic nie robiłem prócz hamulce przód i oleje polecam każdemu. Pozdrawiam wszystkich którzy maja ten super motor.
4,6
~Larry
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
W tych pieniądzach chyba nie da się kupić niczego lepszego bez mocnego poluzowania wymagań odnośnie rocznika. X5 sprawiło, że pokochałem duże SUVy premium za ich uniwersalność - w tym samochodzie naprawdę ma się wszystko - pojemność, komfort, osiągi, zaskakująco dobre prowadzenie i pełny spokój niezależnie od warunków pogodowych i jakości nawierzchni. Samochodem jeździłem przez 2,5 roku, zrobiłem w tym czasie 63k km i w zasadzie nie jestem w stanie powiedzieć o nim złego słowa - w niemal każdej kwestii spełnił moje oczekiwania lub nawet je przekroczył, poszczególne właściwości szerzej opiszę w odpowiadającym im podkategoriach.

Raporty spalania BMW X5

Liczba raportów: 378
Średnie spalanie dla BMW X5
7,3 – 20,5
l/100 km
7,4 – 12,5
l/100 km
16,5 – 20,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
BMW X5 G05
SUV Plug-In 3.0 45e 394KM 290kW
Auto duże, swoje musi dostać. Przyśpieszenie rewelacyjne. W trasie w trybie ADAPTIVE i podaniu adresu do nawigacji umie rozkładać energię el. na całą trasę. Przy całkowicie rozładowanym akumulatorze ( tym dużym - dojazd pokazuje 0 -1 km) jazda miejska (wykorzystywanie hybrydy - oszczędna) około 7 l. Jazda z pełna mocą agresywna bez baterii okolice 12-13 l Jazda autostradowa ( na niemieckiej autostradzie) spalanie też około 13-14l/100 km Ogólna średnia po 20000km - 7l/100km i około 8 kWh (przejazd na prądzie i dojazdy, zjazdy, hamowanie około 9000km)
8,4
BMW X5 F15
SUV xDrive25d 231KM 170kW
Bardzo oszczędne i jednocześnie pojemne auto. Wbrew pozorom mocny silnik z wysokim momentem obrotowym. Ciągnie przyczepę kempingową bez problemu, a przy tym średnie spalanie utrzymuje na poziomie 8,4l/100km. W codziennej jeździe wszechstronny dromader, szczególnie bryluje w dalekich trasach, w mieście... no coż gabaryty słonia.
8,3
BMW X5 F15
SUV xDrive40e 313KM 230kW
Przy moim wykorzystaniu samochodu średnie spalanie to 8l/100 km, a większość roku jeżdżę w mieście (małe miasto)na baterii. Trase dłuższą robię ok.2 razy w miesiącu. Max. zasięg na baterii elektrycznej to 32 km, średni 25 km. Jak na razie samochód bez zarzutu.

Usterki BMW X5

Liczba wpisów: 29
Brak biegu wstecznego
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 4
Jestem posiadaczem x5 po zakopaniu się w zaspie i dłuższej próbie wyjechania z niej samochód wsteczny. Po ustawieniu dzwigni w pozycji R samochód stoi i przy dodawaniu gazu nie porusza się. Po ustawieniu dzwigni w pozycji N i dodaniu gazu samochód porusza sie do przodu tak jak by byl w pozycji D. Bardzo prosze moze ktos wie co sie moglo stac i byl by mi w stanie podpowiedzieć co zrobić. Bardzo prosil bym o odpowiedz na maila triada01@wp.pl . Wiem ze bede musial go zaprowadzic do naprawy ale chcialbym przynajmniej wiedziec co to moze byc. Irek
7 komentarzy
Opary/przedmuch po odkręceniu korka wlewu oleju do silnika!
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • silnik
Po odkreceniu korka wlewu oleju do silnika (na pracującym silniku)wydostają się opary/dym? jak to zwał ale są widoczne ! Przy rozruchu porannym przez krotką chwilę dym kolor szaro-niebieski. Po rozgrzaniu silnika brak dymienia. przyspieszenie dobre, przebieg samochodu 100% - 94 tys. km Natomiast po wyjęciu bagnetu do sprawdzania poziomu oleju żadnych oparów czy też nadcisnienia, chlapania olejem - czyli normalnie. Ki diabel i ile to może boleć (zł), Podrawiam i proszę o info. brak wiedzy
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Rolki paska napędu alternatora i kompresora klimatyzacji z wału korbowego
  • BMW X5 F15 SUV xDrive25d 231KM 170kW 2015-2018
  • silnik
  • 170 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Zatarcie głównej rolki na wale przenoszącej napęd na alternator i kompresor klimatyzacji. Rolka wydaje się posiadać jakiś mechanizm sprzęgiełka który zardzewiał i się zatarł przy 170 tys. km. Dość kosztowna wymiana całego zestawu rolek i robocizna.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 25
5,0
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Witam.Polecam instalacje gazową do tego silnika 4.4 V8. Silniki te uwielbiają gaz. Przy spokojnej jeżdzie w aucie BMW X5 2002 r. spalanie jest 1 do 1. 15 bęzyny i 15 gazu.Wtrasie po przekroczeniu prędkości 140 km/h spalanie wzrasta do 18 l.gazu. Polecam inst.gaz.BRC.
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
BMW X5