Szukaj

Informacje o BMW X5

Lata produkcji: 2000 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy BMW X5

Cena od: 277 000 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

BMW X5 - wyceny aut używanych

Dobierz najlepszy rocznik do swojego budżetu

Oceny BMW X5

Liczba ocen: 164
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,3
~Ogi-Eho'o
SUV 3.0 si 272KM 200kW
BMW X5 E70
Auto prezentuje się bardzo nowocześnie, wysoki bagażnik i komfort wsiadania. Duży plus, to dwuczęściowa klapa bagażnika. Sporo miejsca w środku. Minusem natomiast jest jakość wykończenia i lekkie skrzypienie plastików, w szczególności podłokietnika. Posiadam również e39 (2001), gdzie tam takich sytuacji nie ma (takie czasy). Koszty utrzymania, tak jak to w BMW na swoim poziomie, "coś za coś". Fotele komfortowe, naprawdę są komfortowe! Po kilkuset km jazdy, kierowca wysiada jakby dopiero wsiadł. Problem w tym, że nie chce się za często wysiadać.
4,3
~Lena
SUV 3.0d 184KM 135kW
BMW X5 E53
Witam,od roku BMW x5 e53 3.0 d manual bez poduszek w zawieszeniu,tylko 209000 nalatane udokumentowane,184 KM czyli bieda w mocy ,spalanie od 7-10l jak na moja jazde.Pakiet startowy po zakupie-Oleje razem z mostami i skrzynia biegow+paski+pompa wody +manszety+rolki wszystkie +nowe tarcze +klocki +nowe szczeki hamulca recznego+Nowe ksenony+nowe zarowki HB3 na dlugie+akumulator+teraz caly zawias +olej wspomagani+plyn hamulcowy + nowe glosniki (byly tylko 4 w standardowym wyp).To tylko tyle na poczatek, a zostaly drobiazgi typu- wypalone pikele +czujniki parkowania(zyja wlasnym zyciem)+wlad lusterka prawy(sie rozlalo)+komputer swiec+swiece zarowe+mechanizm skladania lusterek i to tylko tyle ....Ale jestem zadowolony .Dorosle zabawki nie moga byc tanie.Pozdrawiam .
4,9
~Damian
SUV xDrive30d 258KM 190kW
BMW X5 F15
Auto kupiłem jako używane, z pewnego źródłą z oryginalnym przebiegiem 110.000. I jestem zachwycony tym samochodem. Fakt, że to pierwsze auto tej kasy, którym jeżdzę. Wcześniej Honda Accord, Volvo v40, Citroen C4 Picasso. Samochód jest bardzo cichy, nawet przy prędkosciach 150-160km/h. Silnik, mimo, ze to diesel (ale v6) aksamitnie pracuje. Nie odczuwam braku mocy przy żadnej prędkości. Wyprzedza tak jakoś zaskakująco łatwo, bez wysiłku. Jeżdząc tym samochodem czuję się po prostu zrelaksowany. Takie mam wrażenie, ze nic nie musze nikomu udowadniać, a jak na skrzyni w trybie Sport wcisnę gaz do oporu, to i tak prawie wszyscy zostają w tyle. A przy tym auto się nie męczy ( i kierowca też ma cały czas usmiech na twarzy). Nie wierzyłem w premium do tej pory (auto takie chciała żona), ale teraz widzę różnicę. Skrzynia automatyczna też jest rewelacyjna. Jakość materiałow naprawdę dobra. Nic nie skrzypi, trzeszczy. Po prostu w srodku jest cich, miło i przyjemnie.

Raporty spalania BMW X5

Liczba raportów: 275
Średnie spalanie dla BMW X5
7,1 – 20,5
l/100 km
7,4 – 11,5
l/100 km
16,7 – 20,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
BMW X5 G05
Na mieście przy normalnej jeździe 8,5-9l nie jest problemem. Na trasie do 120km/h -do 9 litrów, 140-150 na tempomacie 10L, jednak powyżej 160 robi się 11-13 L. Na razie przy przebiegu 10.000 km jedyna usterka po myjni, często pokazuje błąd kamery cofania, po wyschnięciu ok. Bardzo słabe hamulce jak na tak ciężki samochód, niestety wzmocnione hamulce nie mieszczą się do felg 19. Co jakiś czas same zmieniają się ustawienia na wyświetlaczu i trzeba na nowo ustawiać. Poza tym auto ok, mam porównanie z 3,0D i nie ma dużej różnicy.
10,7
SUV 3.0 30d 265KM 195kW
BMW X5 G05
Silnik całkiem żwawy, głównie przy prędkościach do 160kmh powyżej 160kmh już bez szału. Po 10tys km mam średnie spalanie 10,5 l/100km. Głównie miasto i autostrady/trasy szybkiego ruchu. Przy tempomacie na 160kmh spalanie 11-12l. Przy przepisowej +10kmh jeździe po krajówkach/miasteczkach można zejść poniżej 8l. Tryb żeglowania bardzo cenię, start&stop nie używam. Bak w porównaniu do F15 o ok 5l mniejszy. Wystarcza średnio na przejechanie 750km. W mieście ok. 650km. Wg mnie przy różnicy w zakupie rzędu 6k PLN. ciekawa alternatywa jest 40i z o wiele bardziej dynamicznym silnikiem, większym zakresem obrotów i elastycznością. A przy różnicy 2l/100km w spalaniu to będzie mój typ na kolejne auto. 45e zapowiada się jeszcze ciekawiej przy założeniu że po mieście jeździmy na prądzie za grosze a w trasie mamy prawie 400KM pod pedałem
10,7
SUV xDrive35i 306KM 225kW
BMW X5 F15
Auto mam od dwóch lat i zejście poniżej 10l./100 jest po prostu trudne do osiągnięńcia, nie mówie że jest to nie możliwe jesli ktoś lubi jeżdzic 60-90 km/h to pewnie to osiągnie ale i tak życzę powodzenia. Realne spalanie Bemki X5 35i to Miasto: 11-14l. Autostrada prędkości 120-150 km/h 11-13l. 160-200 km/h 13-17l./100 km. cykl mieszany to 11-13l.

Usterki BMW X5

Liczba wpisów: 21
Brak biegu wstecznego
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Jestem posiadaczem x5 po zakopaniu się w zaspie i dłuższej próbie wyjechania z niej samochód wsteczny. Po ustawieniu dzwigni w pozycji R samochód stoi i przy dodawaniu gazu nie porusza się. Po ustawieniu dzwigni w pozycji N i dodaniu gazu samochód porusza sie do przodu tak jak by byl w pozycji D. Bardzo prosze moze ktos wie co sie moglo stac i byl by mi w stanie podpowiedzieć co zrobić. Bardzo prosil bym o odpowiedz na maila triada01@wp.pl . Wiem ze bede musial go zaprowadzic do naprawy ale chcialbym przynajmniej wiedziec co to moze byc. Irek
5 komentarzy
Opary/przedmuch po odkręceniu korka wlewu oleju do silnika!
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • silnik
Po odkreceniu korka wlewu oleju do silnika (na pracującym silniku)wydostają się opary/dym? jak to zwał ale są widoczne ! Przy rozruchu porannym przez krotką chwilę dym kolor szaro-niebieski. Po rozgrzaniu silnika brak dymienia. przyspieszenie dobre, przebieg samochodu 100% - 94 tys. km Natomiast po wyjęciu bagnetu do sprawdzania poziomu oleju żadnych oparów czy też nadcisnienia, chlapania olejem - czyli normalnie. Ki diabel i ile to może boleć (zł), Podrawiam i proszę o info. brak wiedzy
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Kierownica ciężko chodzi
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Jaka może być przyczyna tego że kierownicą ciężko chodzi jakby straciła wspomaganie. Została wymieniona pompa i podłączony został pod komputer. Błąd wyskoczył serwozaworu. Następnie został wymieniony serwozawor a kierownicą dalej ciężko chodzi jak się jedzie. Jedynie na postoju jest ok. Jaka może być tego przyczyna?
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 25
5,0
SUV 4.4i 286KM 210kW
BMW X5 E53
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Witam.Polecam instalacje gazową do tego silnika 4.4 V8. Silniki te uwielbiają gaz. Przy spokojnej jeżdzie w aucie BMW X5 2002 r. spalanie jest 1 do 1. 15 bęzyny i 15 gazu.Wtrasie po przekroczeniu prędkości 140 km/h spalanie wzrasta do 18 l.gazu. Polecam inst.gaz.BRC.
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
SUV 4.8 i 355KM 261kW
BMW X5 E70
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
BMW X5