Szukaj

Informacje o BMW X6 E71 Crossover xDrive35i 306KM 225kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Ofertę otwiera 245-konny diesel. Takie X6 nie gwarantuje może niezapomnianych emocji za kierownicą, ale jest elastyczne i zrywne - do codziennej eksploatacji w sam raz. Mocniejszy diesel o mocy 306KM i silnik benzynowy o takiej samej mocy oferują już więcej. Auto staje się emocjonujące, ale prawdziwy szał to i tak flagowe warianty, których moc zaczyna się od 381KM w wersji M50d z trzema turbosprężarkami.

Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2979 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 306 KM (225 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1300-5000 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka 89,6 x 84 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla BMW X6 E71 Crossover xDrive35i 306KM 225kW 2008-2011
12,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
BMW X6 E71
Crossover xDrive35i 306KM 225kW
Mój rekord przy jeździe przez puste Katowice niedzielnym porankiem to 9.9 na trasie ( i52.tinypic.com/20h24o1.jpg ). Niestety aby taki wynik osiągnąć trzeba jechać jakby się miało Skodę Fabię, choć przy większym samozaparciu można by go jeszcze poprawić, tylko po co? Przy normalniej jeździe mieszanej pali ok 14, przy dynamicznej 16-17. Problemem w ocenie spalania tego auta oczywiście jest sens oszczędnej jazdy posiadając 306 koni pod maską. Myślę że bardziej sensowne będzie stwierdzenie, że 1 bak starcza na zrobienie ok 400-550km. Czy wybrał bym ten silnik po raz drugi? W 100% tak, bo z jednej strony pali niedużo więcej niż diesel, a z drugiej strony zasięg na 1 baku jest lepszy niż w 50i. Poza tym ładnie brzmi i zjada na drodze wszystkie pseudo sportowe Abarthy i takie tam podobne. Jedyne co trochę rozczarowuje to twardość zawieszenia, nawet po zdjęciu runflatów nie ma mowy o miękkości, co jednak przekłada się na dobre prowadzenie.
16,5
BMW X6 E71
Crossover xDrive35i 306KM 225kW
Panowie: Trasa Holandia- Łódź Prędkość 1,8 2,0 Ciężka noga Kapcie Hankook przód 265/45/20 tył 295/40/20
13,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive35i 306KM 225kW
Jak na tą moc i ciężar to jest dobrze. Skrzynia w trybie sport to jakieś + 1.5 - 2L - ale warto.
BMW X6 E71 Crossover