Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro III 2.8 137KM 101kW 1985-1989

Lata produkcji: 1985 – 1989
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
czytaj więcej
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chevrolet Camaro III 2.8 137KM 101kW 1985-1989

Produkowany od 1985 do 1989 roku
Pojemność skokowa 2838 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 137 KM (101 kW) przy 5100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 224 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Chevrolet Camaro III 2.8 137KM 101kW 1985-1989

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,6
~Bad boy
Coupe 2.8 137KM 101kW
Chevrolet Camaro III
Caloksztalt samochodu mozna spokojnie ocenic na 5 mimo swojego wieku trzyma sie naprawde wspaniale, orginalny lakier podloga bez grama rdzy, jak na tak duzy silnik spalanie bardzo niskie srodek bardzo zadbany siedzenia mimo wieku w caloci, wszystko orginalne nic nie kombinowane auto w znakomitym stanie ktore moglbym bez cienia watpliwosci polecic kazdemu wielbicielowi takich saochodow i nie tylko