Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva I 3.2L 230KM 169kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2006 roku. Po bankructwie Daewoo i przejęciu koreańskiej marki przez Chevroleta, Captiva na większości rynków pojawiła się w miejsce Daewoo Musso. Jej pierwowzorami były prototypy Chevrolet S3X oraz T2X z 2004 i 2005 roku. Captiva to pierwsze auto terenowe Chevroleta oferowane w Europie. Od 2011 roku oferowana jest druga generacja modelu. W Korei Płd. Captiva sprzedawana jest jako Daewoo Windstorm, w Australii jako Holden Captiva, zaś na Bliskim Wschodzie – jako GMC Terrain.
czytaj więcej
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3195 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 230 KM (169 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 297 Nm przy 3200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 85,6 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva I 3.2L 230KM 169kW 2006-2010
12,7
l/100 km
15,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,3
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
Miasto: przejazdy do 5KM - teren lekko górzysty - wychodzi około 23L gazu na 100KM. Trasa: prędkość 90KM/h 5 ustawiona na tempomacie, 5 osób - 12L gazu na 100KM nawet trochę poniżej 12, prędkość 130KM/h pali z 15L gazu na 100KM. Chwilowe maksymalne spalanie (od 0KM/h do 50KM/h w kilka sekund) 110 (sto dziesięć)L gazu na 100KM. Nie jest to silnik 1.0 i 5l/100KM, auto waży 2 tony, komfort jazdy jest duży, klimatronik, podgrzewane siedzenia, nawigacja, automat, styl jazdy wszystko wpływa na ilość spalanego paliwa
11,2
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
Wypada powiedziec ze pali tyle ile ma. To nie samochodzik miejski z silniczkiem 1l. To mocne auto w trase i o tym ze wazy 2t tez trzeba pamietac. Czesci tanie, serwis ten sam co w oplu i nie biora tyle co Mercedes 200zł za roboczogodzine :). Jesli chce sie cos naprawic u "mietka" to polecam sciagnac z internetu manual serwisowy. Warto nawet samemu przewertowac zeby nikt w konia nie robil
13,5
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
3 razy korzystałem z asitance(holowanie i sam zastepczy-tragedia).Koszty częsci-wymieniałem amortyzatory bo sie rozkalibrowały zaczepy i stukało-wysokie,i koszty serwisu wysokie. zuzycie paliwa wysokie ale kupując 3,2 benzynę automat wiedziałem ze bedzie wysoko.
Chevrolet Captiva I