Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva I 2.0 SOHC 127KM 93kW 2009-2010

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2006 roku. Po bankructwie Daewoo i przejęciu koreańskiej marki przez Chevroleta, Captiva na większości rynków pojawiła się w miejsce Daewoo Musso. Jej pierwowzorami były prototypy Chevrolet S3X oraz T2X z 2004 i 2005 roku. Captiva to pierwsze auto terenowe Chevroleta oferowane w Europie. Od 2011 roku oferowana jest druga generacja modelu. W Korei Płd. Captiva sprzedawana jest jako Daewoo Windstorm, w Australii jako Holden Captiva, zaś na Bliskim Wschodzie – jako GMC Terrain.
czytaj więcej
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chevrolet Captiva I 2.0 SOHC 127KM 93kW 2009-2010

Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 127 KM (93 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 295 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Chevrolet Captiva I 2.0 SOHC 127KM 93kW 2009-2010

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
2,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

2,9
[email protected]
SUV 2.0 SOHC 127KM 93kW
Chevrolet Captiva I
Zbyt długie oczekiwania na usuwanie usterek tj. 10 dni z powodu sprowadzania części z Azji. W ciągu 3 miesięcy 3 wizyty w serwisie.Już po 2 tygodniach posiadania nowego auta całkowicie zepsuta pompa wspomagania kierownicy. Nieprofesjonalna obsługa serwisowa spowodowała kolejną usterkę i wymianę paska rozrządu przy stanie 7 tys. km. Krótka gwarancja. (Koszty utrzymania)
Chevrolet Captiva I