Szukaj

Informacje o Chevrolet Captiva II

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Captiva II debiutowała na rynku w 2011 roku. Auto doczekało się kilku istotnych zmian stylistycznych przeprowadzonych zgodnie z koncepcją zastosowaną wcześniej w Chevrolecie Aveo. Captiva powstaje na zmodyfikowanej platformie podłogowej GM Theta. Dzieli ją między innymi ze swoim bliźniaczym modelem, Oplem Antarą. Samochód jest dostępny zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmiomiejscowej.
Powagosław
Słuszną linię mają te nowe Chevrolety. Fakt, tu widać twórczą inspirację nowym Mitsubishi Outlanderem, ale niech będzie, że to przykład czerpania z dobrych wzorców. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej. Znacznie lepiej. Tak wygląda dziś to auto. Chętnie poznałbym człowieka, który kilkoma kreskami na rysunku z beznadziejnie koślawej Captivy zrobił samochód, jakiego przynajmniej nie trzeba się wstydzić. ~Luzacjusz

Chevrolet Captiva II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,1
~Zona_77
SUV Facelifting 2.0 D 163KM 120kW
Chevrolet Captiva II
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW rozsypała się po 43000 km. Praktycznie nowy samochód, mimo rocznika 2013 nie wyjeżdżony. Serwisowany regluarnie w Domcar w Poznaniu (oryginalny serwis Chevroletta). Po ostatniej awarii uznali, że nie dadzą zniżki na naprawę, chociaż to Chevrolette powinien pokryć całe koszty tej naprawy. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca po 43000! km Dodam, że jest to samochód rodzinny, styl jazdy spokojny. Tak poważna usterka nie powinna mieć miejsca. Ten samochód zagraża mojej rodzinie i jeśli firma Chevrolette nie będzie honorowa i nie naprawi tego bezkosztowo dla nas, to wytoczymy sprawę w sądzie. Dodam, że w jednym roku, samochód stoi 3 raz na serwisie! Najpierw zepsuła się klimatyzacja, potem elektryka z rozrusznikiem a dziś SKRZYNIA BIEGÓW. Boję się tego samochodu, co się może jeszcze wydarzyć.
4,5
~yanekoktagon
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
Jestem miłośnikiem aut typu SUV, wcześniej posiadałem HONDA HR-V, OPEL FRONTERA II,SKODA OCTAVIA SCOUT, SKODA YETI, KIA SPORTAGE, zdecydowałem się na CAPTIVE z kilku powodów, po pierwsze wielkość, jest to dość duże auto, po drugie komfort, bardzo wygodnie się nim podróżuje w długich trasach, po trzecie ze względu na wyposażenie, jest to najwyższa wersja LTZ i absolutnie nic nie brakuje a po czwarte...ze względu na utratę wartości, można kupić roczne auto z jeszcze dwuletnią gwarancja za 60 procent ceny salonowej...zdecydowanie warto.do tego to auto poprostu mi się podoba, zwłaszcza przód, wnętrze...cóż, nie jest ideałem ale wszystko jest pod ręką a wygląd wnętrza to kwestia gustu.
4,9
~Filipooo
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
AUTO SUPER JAK KTOS SZUKA CZEGOS Z WIEKSZYM POLOTEM NIZ DUZE KOMBI JAK NP ORLANDO TO BARDZO POLECAM. WYGLAD SUPER BARDZO ELEGANCKI A PRZOD TAKI TROCHE PO AMERYKANSKU DUZY I PIEKNY. W MANUALU PALI Z DIESLEM 184KM NAPRAWDE NIEZLE JAK NA 2 TONY SREDNIO MIASTO WARSZAWA I DOJAZD DO DOMU POD WARSZAWA 8,4L WIEC UWAZAM ZE BARDZO DOBRZE. MINIMALNIE NA TRASIE BARDZO SPOKOJNA JAZDA NA 6 DO 90KM TO 6,5 JEDNAK TAK 110 TO OK 7 L CO TEZ JEST RACZEJ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM JAK NA 2 TONY. JAK BAWILEM SIE W TAKIE RACZEJ NIEREALNE MINIMOW 6 I PREDKOSC DO 80KM/H TO NAWET 5,5 L ALE CIEZKO TO UTRZYMAC JAK SIE JEDZIE PRZEZ MIASTECZKA. OGULNIE CHEVROLET (INNACZEJ OPELK GM) MOGE BARDZO POLECIC MIALEM AVEO MA DALEJ BRAT OJCIEC MA SPARKA I ZADNYCH AWARII JA DO 37000 BRAT POZA WYMIANA RADIA ZADNYCH USTEREK MECHANICZNYCH TYLKO REGULACJA GAZU (ALE TO UROKI DROGIEGO UKLADU ZASILANIA) TEZ DO 68000 NIC NIE NAPRAWIAL OJCIEC DO 17000 TEZ NIE MIAL ZADNEJ USTERKI TYLKO PO ZAKUPIE MUSIAL DOREGULOWAC TROCHE GAZ ALE OD TAMTEJ PORY ZADNYCH PROBLEMOW. MOZE PRZEBIEGI NIE POWALAJA ALE JAK NOWE AUTA NIE MAJA USTEREK WIEKU DZIECIECEGO I AWARII PRZEZ 3 LATA TO UWAZAM ZE BARDZO DOBRY WYNIK I TO SPRAWDZONY NA 3 MODELACH TEJ MARKI NOWYCH Z SALONU. I DO TEGO 3 LATA GWARANCJI BARDZO DOBRE WYPOSARZENIE I NAJLEPSZA BEZAPELACYJNIE CENA POROWNUJAC Z PODOBNYMI MODELAMI A WYGLAD ZNACZNIE ATRAKCYJNIESZY I POD WZGLEDEM ZEWNETRZNYM I WNETRZA.
Średnie spalanie dla Chevrolet Captiva II
10,4
l/100 km
9,2 – 9,9
l/100 km
11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
Tu chciałem się wypowiedzieć po większym przebiegu, ostatnio pisałem przy przebiegu 1000 km, teraz mam 10.000 tyś i spalanie minimalnie spadło. Jeśli jeździ się ekonomicznie do 90km/h można osiągnąć średnio 7.5 litra, przy jeździe do 120km/h nie udało mi się zejść poniżej 8.1 litra, Przy jeździe normalniej do 120 km/h średnio 8.5 litra. Przy jeździe ciągłej ok 140km/h spalanie 10.5 litra, przy jeździe ciągłej ok 160km/h 14 litra, na klinie spalanie rośnie o ok 0.4 litra na 100 km. Spalanie sprawdzane na trasie ok 100 km
11,3
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
Captiva 2012 2.2D AT. Nie wiem jak można tym autem zejść do wartości spalania opisywanych przez innych. W moim przypadku na trasie MINIMALNE SPALANIE TO 10.0 - 10.2. Trasa mieszana w trybie automatu ustawionego na ECO. 40 % trasy autostradą A2 przy 120-130 km/h, 40% trasy drogami krajowymi 90-100 km/h, 20% drogi lokalne - z 60-70 km/h. Jazda wyjątkowo spokojna. Tylko kierowca na pokładzie. Auto nie obciążone bagażem. Klima chodzi i chłodzi. To nie jest średnie spalanie uzyskiwane tym autem tylko minimalne do jakiego przy spokojnej jeździe udało mi się zejść w trasie ... Dystans testowy około 500 kilometrów więc wystarczający do uśrednienia. Dane spalania wg komputerka na pokładzie. Może jak się wszystko jakoś podociera i ułoży to zejdzie poniżej 10. Na razie niewykonalne. Styl jazdy w czasie testów flegmatyczny i bez żadnego pośpiechu. Spokojnie i płynnie do celu. Paliwo (chyba) nie chrzczone :)
8,7
SUV 2.2D 184KM 135kW
Chevrolet Captiva II
NO COS 184KM 400NM MOMENTU I 2 TONY AUTO 7 OSOBOWE NA WIELKICH OPONACH NIESTETY WIECEJ BEDZIE PALILO NIZ ZWYKLY SEDAN ALE MINIMALNE SPALANIE KTORE JESZCZE NA DOTARCIU JEST KOLO 7,2 L A JUZ PO 1500 ZAUWAZAM ZE SPADA DAJE SZANSE NA OK MIN 6,5 CO JEST JUZ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM. OCZYWISCIE SPALANIE WYLACZNIE W MIESCIE TAKIM JAK WARSZAWA PONAD 10 NIE MOZE DZIWIC ALE I ZWYKLE AUTA Z DIESLEM ZADKO MAJA PONIZEJ 8-9 L . SREDNIO PO WARSZAWIE I Z DOJAZDAMI DO DOMU OK 9LITROW CO JAK NA WARUNKI W WARSZAWIE TEZ NIE JEST ZLE BO NIE MOWIE O SREDNIM GDY LUDZIE PISZA MINIMALNIE PALI NP 6 A SERDNIO 7 CZYLI TAK NAPRAWDE NIE JEZDZA PO MIESCIE PRAWDZIWYM GDZIE MASA SWIATEL I STANIE W KORKACH CODZIENNIE. NO I JAK KTOS BEDZIE MIAL CIEZKA NOGE NA TRASIE TEZ SPALANIU 8 A NAWET 9 LITROW NIE MOZE SIE DZIWIC PRZY TEJ MASIE AUTA.
Chevrolet Captiva II