Szukaj

Informacje o Chrysler Aspen

Lata produkcji: 2007 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Powagosław
Pierwszy SUV Chryslera to właściwie przerobiona wersja Dodge’a Durango. Stylistycznie bardzo amerykański, choć przy tym mało odkrywczy. Wielki plus za zaprojektowane ze smakiem wnętrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Zawsze intrygują mnie intencje ludzi, którzy wymyślają nazwy dla nowych terenówek. Wiadomo, te oczywiste (Land Cruiser, Pathfinder…) są już zajęte, więc trzeba kombinować. Aspen brzmi u nas jak astma, ospa i butapren w jednym, ale dobrze pokazuje, o co chodzi Chryslerowi. SUV Aspen jest tak cukierkowy, że aż ocieka lukrem. ~Luzacjusz

Chrysler Aspen – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Chrysler Aspen

Liczba ocen: 9
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,4
~MoparBoy
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Mam od prawie 5 lat jako trzecie auto w rodzinie. Nie sprzedam go nigdy. Fantastyczny, komfortowy, praktyczny, zwrotny, bardzo mocny i szybki mały czołg. Pali też jak czołg, to w zasadzie jedyna poważna wada. Z uwagi na elegancki, a przez niektórych odbierany jako wulgarny wygląd wywołuje nieraz dziką chęć wykazania się właścicieli wielokrotnie droższych aut... i przeważnie zbierają oni tęgie baty... no... na prostej... albo na światłach, bo w zakrętach to jednak nie jest mini cooper :) Szukajcie HEMI, w dobrym stanie. Auto warte każdej złotówki.
4,7
~Wujek
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Samochód nie był popularny nawet w USA (co nie znaczy, że nie jest tam ceniony), u nas nie wspominając - przygotujcie się pytania gdziekolwiek się pojawicie: a co to, a jaki wielki, a ile pali, a co pod maską? Poza tym.. no cóż... to mały czołg porucznika Grubera. 5.7 HEMI daje frajdę z jazdy już chyba legendarną. Wyprzedzanie, start spod świateł... on to robi jakby mimowolnie. Są oczywiście szybsze auta, ale mało które jest takim 2,5 tonowym kolosem, które z gracją wyrywa do przodu. Bardzo dzielny w terenie, rzecz jasna w pewnych granicach (buda na ramie). Szukajcie zadbanego egzemplarza z małym przebiegiem i w miarę wiarygodną przeszłością lub ściągajcie sami - one nie przyjeżdżały do nas jako bezwypadkowe. Mnie zajeło to 2 lata, niestety...
4,5
~Adam
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Szukałem AudiQ7 ale za podobny rocznik to mszę około 15tyś więcej dopłacić. Ponadto silnik Aspena v8 5,7 HEMI. Dźwięk to poezja a spalanie przy mojej jeździe przy danej cenie LPG wychodzi jakbym jeździł Dieslem który pali 6/100. Osobiście nie zanotowałem większego spalania jak 18,8 ale jeżdżę oszczędnie to nie znaczy jak emeryt bo chce się depnąć mając te 340KM. Silnik prosty jak budowa cepa. Jeden wałek rozrządu i prawie żadnej elektroniki sterującej "zamykaniem" cylindrów gdzie przy nie obciążonej jeździe 4 z 8 cylindrów przestają pracować - tzw MDS. Wymiana oleju w skrzyni według instrukcji co 10 lat lub 180tyś km - ja wymieniam co 60tyś. Rozrząd na łańcuchu i jakbyś chciał wymienić to części oryginalne MOPAR to koszt 500zł nie jak w Q7 kilka tyś. Amorki oryginalne 160zł. Jedyna większa kwota to przy wymianie świeć bo ta bestia ma 2 świece na cylinder.
Średnie spalanie dla Chrysler Aspen
15,1 – 15,9
l/100 km
18,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,8
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Jak na tak duże auto i silnik nie jest tak źle, a pewnie za sprawą HEMI to nawet lepiej niż w wersji 4,7l flexifuel. U mnie przy dynamicznej jeździe w mieście oraz dojazdem autostradą szybko i szybkim odcinkiem (ok, 50% trasy) wychodzi 20l/100km i to LPG. Przy długodystansowej trasie to już zależy od ograniczeń prędkości - te 10.5l jest na odcinkach 70-90km/h bez częstszego zatrzymywania się. Ogólnie spalanie jest całkiem OK i mocy nie brakuje :) Napęd tak realnie na trasie jest raczej na tył, biegi terenowe są, ale tu o nie nie pytają :)
16,0
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Tam wyżej jest błąd - te auta miały w większości napęd na dwie osie (aczkolwiek automatycznie, jak w jeepie). Co do spalania to max jaki miałem to 20l/100km z jakąś częścią dziesiętną jeszcze (jazda głównie miejska). Minimum zaobserowałem przy okolicach 110km/h i wynosiło mniej niż 12l/100km. Oberwacje z trasy nad morze - na autostradzie, 170km/h + tempomat to 17,5l/100km, trochę wolniej i bardziej jednostajnie i spokojnie spada do 15l/100km. Średnia nad morze wyszła 13,5l/100km bo nie wszędzie były autostrady. Jak na w pełni wypchane auto to raczej dobry wynik, a zważywszy na to że to LPG - wychodzi taniej niż mój poprzedni SUV z dieslem (trochę lżejszy, znacznie słabszy).
22,0
Chrysler Aspen
Terenowy 5.7 V8 340KM 250kW
Auto mam dopiero miesiąc więc wyniki z kilku tankowań. Jak głaskałem po emerycku to 20L wziął Przy jeździe po mieście w korkach 26L. Napęd RWD Koła 20cali szerokośc 285 to też podnosi opory toczenia. RADOŚĆ Z JAZDY - REWELACJA. Używany w codziennym trybie dojazdów do pracy;
Chrysler Aspen