Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Dane techniczne Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000

Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2499 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000

Liczba ocen: 64
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Silnik - Poważne usterki - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Roger84
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Z jednej strony to bardzo duży, bardzo przestronny i jednocześnie bardzo wygodny samochód, który nigdy w długiej trasie mnie nie zawiódł. Z drugiej strony mamy jednak wynalazek w postaci silnika 2,5 TD, który nigdy nie wiadomo, czy za chwile nie zejdzie. tu coś kapie, tam coś dymi. Kupię taki samochód na pewno jeszcze raz albo i nawet nie raz, ale już nie z tym silnikiem.
4,8
~BAD BOY
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Samochód typu Chrysler Voyager 2,5 TD nie należy do samochodów rajdowych jest to doskonały samochód rodzinny przystosowany do długich tras jazda nim to czysta przyjemność nawet po przejechaniu 1600 kilometrów nie czuje sie zmęczenia co nie można powiedzieć o niemieckich konkurentach , spalanie jest rewelacyjne moc wystarczająca chociaż nie powala ale moment obrotowy nadrabia braki na piątym biegu przy obrotach 1500 autko już dobrze przyśpiesz .
4,1
~emil
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
powod kupna to przestrzen i wygoda jaka oferuje,komfortowe, idealne na wyprawy w wiecej niz 2 osoby, duzo miejsca w bagazniku, nie spisuje sie najlepiej w zime a z tym silnikiem moglby spokojnie miec naped na 4 kola, problem z dosc duzym spalaniem jesli ktos lubi oszczedne autka, mimo drobnych usterek i kilku niedociagniec jest to solidne i godne polecenia auto

Raporty spalania Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000

Liczba raportów: 70
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
8,7
l/100 km
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Nie wiem skąd niektórzy mają spalanie 15 litrów no ale cóż .Nie należe do tych co powoli jeżdżą ,ale 9 litrów to mi wzial jak jechałem z predkością pomiedzy 140 a 180 no i w mieście .Po za tym mój silnik ma prawie 390 tyś nalatene i dalej dobrze sobie radzi .od wymiany do wymiany niema potrzeby dolewki ,wymieniam olej co 10000. Włoskie silniki nie lubią starego oleju.Wiec to trzeba pilnowac , a po drugie gubi plyn chłodzący i trzeba uzupełniać średnio raz w tygodniu .Ale to taka ich przypadlość .Miałem kanciaka i też tak miał .Dla detektywów nie wina to uszczelki pod głowicą .Ja jestem zadowolony z tego samochodu , mimo wczesniejszych obaw ,po opiniach z forum ,przed pierwszym zakupem.Pozdrawiam
7,7
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
jak na takie gabaryty to spalanie ok. autko BEZ AWARYJNE nie wiem dlaczego inni maja odmienne zdanie , zrobiłem autkiem 60000 km woząc sprzęt muzyczny i nie jeżdzę przepisową prędkością , pali za pierwszym razem nawet w mrozach , zime pokonuję na 6, częsci tanie najmniej awaryjne auto jakie posiadalem,jedyna wada fakt skrzynia, trzeba się nauczyc z nia pracować oraz głośna praca silnika jak traktor przy długich trasach męczy, tez nieraz centralny zamek szfankuje ,ale zero rdzy,zawieszenie na polskie drogi znakomite osiągi tutaj brawo dla turbiny, w tej cenie za 7 miejsc oraz klase i wygode jazdy polecam miałem szarana i galaxy ale nie mają szans do voyagera on jest szerszy lepszy but i ładniejszy...polecam (najlepiej kupic i samemu sprawdzic mnie przed kupnem opinię troche zmartwiły ale zaryzykowałem i dlatego postanowiłem napisac swoją.)...pozdrawiam
9,7
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Najbardziej awaryjne auto jakie miałem nie przyjemność posiadać, a to za sprawą owego silnika produkcji włoskiej - 2.5TD. Podczas 4 lat eksploatacji dokonywane były kolejno następujące operacje przy silniku: 2 miesiące po zakupie > awaria na trasie - remont silnika. Rok po zakupie > awaria na trasie - wymiana silnika > 3 lata po zakupie > pęknięta głowica - remont silnika. Od roku "jako tako" działa - po za tym że chodzi jak ursus to działa... oczywiście silnik bo właśnie auto jest na warsztacie na wymianie skrzyni biegów. Co do spalania - jak się nie przekracza magicznych 2k obrotów to spali spokojnie 9,5 w cyklu miejskim. Jeżdżąc na 2,5-3k spalanie wzrasta do 11l. Trasa jak trasa - względnie 8,5l przy stałych 130km/h

Usterki Chrysler Voyager III

Liczba wpisów: 27
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager III Minivan