Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Citroen Berlingo II Combi 1.6 110KM 81kW 2008-2012

Lata produkcji: 2008 - 2012
Segment: VANy
Silnik benzynowy 1.6l zarówno w wersji 95- jak i 120KM lubi pracować na obrotach. To właśnie tam rozwija swoją moc, dlatego w przypadku pozamiejskich prędkości nieco łatwiej jeździ się dieslem 1.6 HDI. Ma dość mocny dół i równomiernie rozwija moc, ale wersji 75- i 90KM brakuje nieco werwy. Wariant 112-konny jest najlepszym wyborem.
Powagosław
Samochody użytkowe to zwykle najmniej interesujące propozycje w ofercie każdej marki. Citroen wprowadza nową jakość w tej dziedzinie. Berlingo wygląda naprawdę ciekawie, a do tego oferuje wszystko to, co powinno mieć dobre auto dostawcze. ~Powagosław
Luzacjusz
Nigdy nie myślałem, że nadejdzie taki moment, że popatrzę na dostawczaka bez pogardliwego grymasu na twarzy. Stało się. Choć i tak wolałbym raz przejechać się Ferrari niż przez całe życie jeździć Berlingo. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Citroen Berlingo II Combi 1.6 110KM 81kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 113
Koszt ogólny 24,28 PLN
LPG24.28 PLN
Wydatki serwisowe 4,48 PLN Pozostałe wydatki 213,83 PLN

Dane techniczne Citroen Berlingo II Combi 1.6 110KM 81kW 2008-2012

Podstawowe parametry Citroen Berlingo II Combi 1.6 110KM 81kW
Produkowany od 2008 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1587 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 147 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78,5 x 92 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Citroen Berlingo II Combi 1.6 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Citroen Berlingo II

Liczba wpisów: 15

Silnik, zawieszenie i układ kierowniczy.

dodał: ~Piotrek, 8 lat temu
Silnik po przebiegu rzędu 7-10 tys. - cieknie z misy olejowej, wada fabryczna - kończy się wizytą w serwisie, gdzie na gwarancji uszczelniają misę olejową (u mnie przy 9 tys. uszczelnianie misy olejowej plus wymiana uszczelki przy turbinie - zalało silnik olejem od góry - to też przypadłość tego silnika). Nastepna przypadłość Berlingo III - stukające zawieszenie tylne. Kolejna rzecz - skrzypiące okna boczne uchylne. Gumki pod uchylna szybą tylną wycierają lakier do blachy - radzę coś podkleić. Trochę za bardzo czułe wspomaganie układu kierowniczego - radzę uważać na zakręcie na...

Zużywająca się tylna belka zespolona.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Po 120 tys. zaczęło skrzypieć łożysko (pada uszczelnienie na łożysku igiełkowym i wlewa się woda to i rdzewieje)i kończy się regeberacją belki...

Utrata kontroli nad autem przy prędkościach powyżej 120km/h.

dodał: ~Konrad, 5 lat temu
Witam! Moje Berlingo jest z 2010r. Obecnie ma 30tys. km. Mam problem przy prędkościach powyżej 120km/h. Tak jak w temacie – utrata panowania nad pojazdem. W niekontrolowany sposób, autem potrafi ‘bujnąć’. Nie opisuję tutaj sytuacji przy dużym wietrze – bo przy takiej wysokości auta to normalne. Wydaje mi się że może to być przyczyną wspomagania, które maleje wraz ze wzrostem prędkości. Ciężko opisać zachowanie pojazdu i nawet nie wiem czy to coś ze wspomaganiem, bo auto potrafi na prostym i równym odcinku drogi niekontrolowanie zmienić tor jazdy....

Publikacje o Citroen Berlingo

Newsy o Citroen Berlingo

Citroen Berlingo II Combi