Szukaj

Dacia Duster II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Dacia Duster II

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa Dacia Duster zaprezentowana po raz pierwszy na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Flagowy model marki Dacia prezentuje nowe oblicze. Dzięki całkowicie zmienionemu designowi nadwozia Nowy Duster stwarza poczucie mocy i solidności. Przeprojektowane wnętrze jest bardziej komfortowe i ergonomiczne. Nowe elementy wyposażenia i systemy wspomagania prowadzenia czynią z nowego Dustera autentycznego SUV-a, komfortowego i wszechstronnego w codziennym użytkowaniu. Nowy Duster przełamuje kolejną granicę pod względem jakości postrzeganej. Wszystkie zewnętrzne elementy zostały przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty, które podkreślają siłę charakteru auta. Wnętrze Nowego Dustera oferuje wyższy poziom komfortu bez kompromisów. Zdecydowanie wyższa jakość postrzegana wynika w szczególności ze staranniejszego spasowania i wykończenia poszczególnych elementów. Zmiany jakie zaszły w nowym modelu:
- mocniej zarysowana osłona chłodnicy, sięgająca aż do przesuniętych na boki reflektorów
- nowy, charakterystyczny układ świate ł, z wbudowanymi i podzielonymi na trzy segmenty światłami LED do jazdy dziennej
- bardziej pozioma maska z wyraźniejszymi przetłoczeniami
- wyżej umieszczona boczna linia nadwozia
- bardziej nachylona przednia szyba, której podstawa została przesunięta o 100 mm do przodu
- nowe, aluminiowe relingi dachowe, będące przedłużeniem profilu przedniej szyby
- nowe, 17-calowe obręcze kół

czytaj więcej
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz

Oceny Dacia Duster II

Liczba ocen: 211
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,2
~Ksaweryy
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Wersja extreme, maksymalnie doposażona. Myślę, że po 3 latach użytkowania i przejechaniu 80 tys w różnych warunkach mogę w końcu się wypowiedzieć. Staram się być obiektywny. Wiem, że to nie jest najdroższe auto w segmencie, a wręcz należy do tych budżetowych. Ale nie wszystko można usprawiedliwiać ceną. W zamian za niską cenę mamy kompromisy w postaci chociażby kiepskiej jakości wnętrza, multimediów, foteli i ogólnego wykończenia samochodu. Czy kupiłbym ponownie ten samochód? Wtedy w tych pieniądzach nie było nic porównywalnego, zwłaszcza z lpg. Teraz jak o tym myślę, to pewnie wziąłbym jakiegoś 2-3 latka ale innej marki.
Dodane 3 miesiące temu
4,4
~Kinia
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Dobre auto za dobre pieniądze. Ma drobne bolączki ale nigdy nie zawiodło w trakcie użytkowania. Kompromis między jakością a ceną. Właściwości jezdne dobre mimo dużego nadwozia i prześwitu. Wyjedzie z błota i śniegu z którego inne auta nie dadzą rady, lecz w trudniejszy teren się nie nadaje (przynajmniej bez 4wd). Środek w polifcie całkiem przyjemny, choć delikatny i podatny na uszkodzenia. Wygodne fotele nawet na dłuższe trasy. Niestety gama silnikowa zdecydowanie za słaba do tego auta, a szczególnie 0.9 T LPG. Do miasta i 100kmh jest dobrze, później jest słabo i głośno. Wiele do życzenia pozostawia skrzynia biegów i jej przełożenia, dziwne połączenie. Strasznie krótki pierwszy bieg, przy czym trzeba zwrócić uwagę, że to auto ala terenowe. Zaskakująco dobre hamulce. Generalnie na plus.
Dodane 6 miesięcy temu
1,4
~Kierowca
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Wyrób samochodopodobny, ergonomia na poziomie aut z lat 80-tych. Obskurna deska rozdzielcza z kiepską ergonomią. Polonez przy tym to szczyt luksusu, komfort jazdy odstaje od aut europejskich, nawet golf v z 2004 roku oferuje znacznie wyższy komfort jazdy, nie mówiąc o silniku, który jest mułowaty i głośny. Nie wiem skąd się bierze popularność tego auta, które jest toporne, paliwożerne, nadsterowne, kiepsko się prowadzi, nie daje żadnej przyjemności z jazdy, a jadąc tym pojazdem ponad 110 km na autostradzie robi się niebezpiecznie bowiem auto myszkuje i staje się bardzo głośne, zarówno silnik jak i opory powietrza robią swoje. Spalanie miasto 10-12, trasa 7-9, średnio trzeba liczyć 8,5 litra, przy bardzo delikatnej jeździe można zejść do 6,5-7. Ogólnie nie polecam tego pojazdu, lubię jeździć samochodami ale ten pojazd wywołuje u mnie frustrację. Jest znacznie lepszy niż Dacia Duster I gen. Użytkowałem rocznik 2014 i to było totalne dno, pow. prędkości 80 km maska pojazdu drgała, a pojazd nie był powypadkowy, rdza zatamowała słupek A - ogólnie tragedia. Rocznik 2018 jest lepszy ale to dalej bardzo słabe auto, któremu daleko do uznanych popularnych marek. Auto użytkowałem służbowo również w terenie ale nie mam doświadczenia w jeździe innymi pojazdami 4x4 więc nie będę oceniał właściwości terenowych pojazdu, ogólnie w terenie słychać pracę karoserii więc to mówi samo za siebie.
Dodane 8 miesięcy temu

Usterki Dacia Duster II

Liczba wpisów: 39
Drążek zmiany biegów nie wraca do centralnej pozycji na biegu neutralnym
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021
  • układ napędowy
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 25
Nie 5
Typowa usterka, która dotyczy zarówno wersji 1.0 TCe jak i 1.3 TCe i może wystąpić w losowym momencie, przy losowym przebiegu. U mnie w 1.0 LPG problem pojawił się przy 12 tys. km. Drążek zmiany biegów w pozycji neutralnej nie wraca na środek. Wybieranie przełożeń staje się bardzo nieprecyzyjne i przejście z przełożeń skrajnych (1-3 oraz 5-6) do środkowych (3-4) staje się problematyczne. Usterka nie unieruchamia pojazdu, ale powoduje znaczy dyskomfort w użytkowaniu. ASO reklamacje przyjmuje bez problemu i wymienia "mechanizm" łączący drążek ze skrzynią (zestaw linek?). Wygląda jednak, że na przełomie roku 2022/2023 wymieniany element nie został jakościowo poprawiony, bo znane są już przypadki nawracania tematu po kolejnym losowym okresie czasu i przebiegu. Rozwiązanie jest więc doraźne. Jeśli producent nie poprawi części od strony konstrukcyjnej/produkcyjnej to trzeba się spodziewać że temat prędzej czy później się pojawi. Na razie chyba jeszcze trudno oszacować jakiś będzie koszt naprawy tego po gwarancji.
Dodane 2 lata temu
1 komentarz
Problem przy dodawaniu-odejmowaniu gazu
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe 90KM 66kW 2021
  • silnik
  • 85 tys. km
Grzechotanie przy dodawaniu-odejmowaniu gazu / gaszeniu silnika wraz z falowaniem obrotów Byłem w pierwszym serwisie Aso u Państwa ADA.. stwierdzili następująco: " W nawiązaniu do zgłoszenia serwisowego dotyczącego nieprawidłowości w obszarze hałasów podczas odejmowania gazu oraz falowania obrotów informujemy, że diagnostyka pojazdu nie wykazała nieprawidłowości. Sprawa została również skonsultowana z Renault Polska, gdzie potwierdzona została diagnoza serwisu. ( na podstawie przesłanego filmiku ) porażka.... W związku z powyższym stwierdzamy, że pojazd jest sprawny, a zgłaszane objawy to CECHA PRODUKTU (haha). Nie stwierdza się nieprawidłowości natury technicznej. Drugi Serwis Stwierdził następująco: Do wymiany Turbosprężarka - wibracje dźwigni zmiennej geometrii. Grzechotanie przy dodawaniu gazu/gaszeniu silnika. Autem można się poruszać Więc musieli sprowadzić powyższą cześć z Francji czekałem 15 dni. Przyjeżdżam na umówioną wizytę wymiany części, a tu stwierdzili że Oni tego robić nie będą bo Renault Polska nie pokryje kosztu tej naprawy . Podobno bardzo dużo aut jest z taką wadą dla mnie fabryczną. Czy Ktoś ma podobną sytuację ?
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Koło zamachowe
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 6
Witam! Kupiłem nowe auto z salonu miesiąc temu. Auto spala za dużo benzyny i wpada w wibracje silnik. Głośno ,,warczy,,. Dzisiaj byłem u dilera i została zdiagnozowana wada fabryczna w postaci uszkodzonego koła zamachowego. Brak części do zamówienia i wskazania konkretnej daty naprawy. Winien Covid. Wymiana będzie polegać na demontażu między innymi skrzyni biegów. Boję się że to lawina i zbyt duża ingerencja w nowe auto! Zostałem odesłany do domu tym autem gdyż mistrz stacji stwierdził ,,do czasu naprawy jak nie będę szaleć powinno być dobrze i nic więcej się nie stanie,,. Czy warto rozpoczynać batalię o wymianę auta na nowe niewadliwe?
Dodane 4 lata temu
1 komentarz
Dacia Duster II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów