Szukaj

Informacje o Dacia Logan II MCV

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu Lodgy. Logan II powstał na płycie podłogowej (Dacia M0), która jest unowocześnioną wersją konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowała też drugą generację Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce Płn. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Dacia Logan II MCV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4492 mm
Szerokość 1733 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1994 mm
Wysokość 1519 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1550 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Rozstaw kół - przód 1493 mm
Rozstaw kół - tył 1476 mm
Zwis przedni 813 mm
Zwis tylny 1046 mm
Prześwit 142 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1518 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 573 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1050 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Casey
MCV 1.2 16V LPG 75KM 55kW
Dacia Logan II
Dokladnie tego spodziewalem sie po tym aucie, a kupilem bez jazdy probnej. Jakosc materialow i spasowanie nie pozostawia wiele do zyczenia (przy tej cenie) plastiki sie troche rysuja (kluczykiem przy stacyjce), podloga bagaznika moglaby byc lepiej mocowana i wykladzina pod nogami kierowcy powinna byc trwalsza (po 100kkm jest przetarta pod dywanikiem). Jednak w czasach kiedy MB (mam w rodzinie) jest wykonczony jak Wartburg (mialem w rodzinie) nie ma powodow sie czepiac. Autostradowa predkosc podrozna na poziomie 160km/h (utrzymywana przez kilkaset km) jest calkowicie do przyjecia (wtedy pali 14l LPG/100km), max lekko powyzej 180km/h tez jest ok, choc instrukcja na to: niemozliwe! ;) Wydaje mi sie, ze to dzieki wlasciwie dotaremu silnikowi i odpowiedniej jakosci gazu. Halas. No tak, jakis jest, ale przeciez byc musi, w koncu to nie Lex 400, ale ale np.: pokonujac trase PL - DE tankuje na pierwszej stacji w Niemczech i po przejechaniu kilkunastu kilometrow znacznie obniza sie poziom halasu ;) Audio: MediaNav jest bardziej niz ok, zawsze mi sie wydawalo, ze prawdziwy komp w aucie to najlepsze rozwiazanie, ok ten nie jest prawdziwym kompem, tylko tabletem LG na Windzie i to zblokowanym, ale albo mozna z tym zyc, albo mozna to obejsc ;) Glosniki do wymiany. Nie rozumiem narzekan na prowadzenie, wciaz jezdze na seryjnym zawieszeniu i hmm...to nie chodzi o samochod ;) Wnetrze jest dosc przestronne i ma spory bagaznik, pozycja za kierownica i fotele do przajecia, choc do Volvo mu daleko. Deska wyglada calkiem ok, lekka bolaczka jest brak sciemniacza. Umiejscowienie przyciskow, klamek i itp rzeczy ma trzeciorzedne znaczenie, bo max. po kilku tysiacach km mozna sie przyzwyczaic do tego, nawet do tych nawigacyjnych nieporozumien w postaci obrotowych joystickow, na szczescie MediaNav jest szybki i bezproblemowy. Generalnie za ta cene samochod jest bardzo dobry, choc ma kilka drobnych minusow.
4,3
~Dudu$
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Gdyby nie słabej jakości plastiki w środku, niewygodne fotele, źle rozmieszczone przełączniki do el. szyb ( wersja przed FL), braku komputera pokładowego w wersji ACCES i AMBIANCE i pewnie czegoś tam jeszcze dałbym 5 gwiazdek
4,0
~Krzysztof
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Auto świetnie sprawdza się w roli do jakiej zostało stworzone. Jest tani w zakupie i eksploatacji, zapewnia mnóstwo miejsca w środku, ogromny bagażnik. Jako, że auto jest nowe i ma gwarancję bez obaw patrzę w przyszłość, a 5000 km w 2 m-ce eksploatacji dało mi sporo radochy. Daćka nie jest jednak dla tych, którzy autem wyrażają swój status materialny czy chcą zwyczajnie przyszpanować - ale to chyba oczywiste.
Średnie spalanie dla Dacia Logan II MCV
5,6 – 8,3
l/100 km
4,4 – 5,0
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Dacia Logan II MCV rocznik 2019 silnik 1.0 Sce. (auticentrum nie uzupełniło) . W trasie jadąc 60 km na h komputer pokazywał 3,2 l/100 km. Jednak po zatankowaniu wyszło więcej. Na razie rekord w trasie przy dłuższej jeździe wyszło 4,1. Ogólnie w trasie wychodzi miedzy 4,2 a 4,7 czyli średnia w trasie około 4,5 l/100 km. W mieście latem 5,2. zimą około 5,7. Na razie mieszany wychodzi 4,9. po 20 tys km. Wcześniej miałem Skodę Citigo. Uważam ten samochód za jeden z najoszczędniejszych i po 85 tys km wynik 4,7. Czyli Logan pali nie wiele więcej od takiego maluszka jak Citigo. Moim zdaniem jeżeli chodzi o praktyczność i niskie koszty to najlepsze autko. Jest megoa praktyczne, można w nim przenocować, pali niewiele, serwis nawet w ASO to około 300 zł. Jest w trasie bardzo wygodne. Jeżeli komuś nie przeszkadza jakość wykonania to jest to naprawdę fajny samochód.
5,9
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Auto kupiłem jako 2 letnie z przebiegiem 55tyś km. Silnik 1.2 16v jest bardzo oszczędny. W trasie jadąc z prędkością 90km/h spalanie waha się w granicy 4,5-4,7l/100km. W cyklu mieszanym średnie spalanie wynosi około 6,5l/100km natomiast jeżdżąc tylko i wyłącznie po mieście trzeba liczyć się ze spalaniem w granicy 7,5-8l PB. Jak na swoje gabaryty i mały silnik ( w praktyce jest to 1.1 - pojemność skokowa 1149cm) spalanie przyzwoite. Osiągi nie powalają ale do przemieszczania z punktu A do punktu B czy wyjazdy wakacyjne z rodziną wystarczają. Jak trzeba bez problemu jedzie licznikowe 170km/h. Jak na razie nic w aucie się nie psuje od zakupu przejechałem ponad 6tyś. km i auto jest prawie w 100% oryginalne - po zakupie wymieniłem tarcze + klocki z przodu ( TRW po zniżkach komplet 300zł), świece zapłonowe+ filtry+ olej ( 300zl), Jak na 5 miesięcy użytkowania i ponad 6 tysięcy przejechanych km super. Z wad to słabej jakości boczki drzwiowe które szybo się rysuje, niewygodne fotele na większe trasy ( ponadto od 1,5 tys km zaczęły wydawać dźwięki jak stare zardzewiałe zawiasy) ale te wady nie skreślają samochodu, za podobne pieniądze można kupic 10cio letnie auto wyższej klasy mi Avensis II, Passata B5 FL, Focusa MK2 FL ale będzie miało większy przebieg i z pewnością na start po zakupie trzeba było by zainwestować parę złotówek mi. w zawieszenie czy zapłon. Jak ktoś nie potrzebuje auta aby chwalić sie sąsiadom i znajomym to gorąco polecam auta spod znaku otwieracza. W rodzinie mam 4 dacie ( Duster 2010, MCV II 2013, MCV II 2014 , Sandero II 2015) i żadne z tych aut nigdy nie zawiodło. Pozdrawiam
5,9
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Auto kosztowało na tle konkurencji niewiele. Dodatki również były tanie. Podobnie ubezpieczenie. Aktualnie cieszy mnie zużycie paliwa. Przy aucie tych gabarytów i nie mocnym silniku, który trzeba trochę "kręcić" by jechać dynamicznie zużycie paliwa jest wiecej niż zadowalające.
Dacia Logan II MCV