Szukaj

Informacje o Daewoo Nubira II Sedan

Lata produkcji: 1999 – 2004
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1997-2004. Nubira wytwarzano między innymi w polskiej fabryce Daewoo-FSO. W ofercie koreańskiej marki Nubira zastąpiła model Espero. Pierwowzorem auta był prototyp oznaczony symbolem J100. Pierwszą i drugą generację modelu zaprojektowało biuro I.DE.A Institute. Po ogłoszeniu upadłości Daewoo, w części krajów europejskich (w tym w Polsce) model w 2004 roku został przemianowany na Daewoo Lacetti, a potem na Chevrolet Lacetti. Chevrolet Nubira był wersją sedan modelu Lacetti.
Powagosław
Tanie samochody mogą mieć wiele atutów. Nubira jest tego dobrym przykładem. Wygląda nie najgorzej, jest duża, przestronna i dość wygodna. Gorzej z awaryjnością. ~Powagosław
Luzacjusz
Moim pierwszym doświadczeniem z Nubirą była reklamówka tego samochodu w jakiejś azjatyckiej telewizji. Auto pokonywało wszystkie żywioły po kolei, a lektor mówił coś takiego: „Łinon nynon nyk, czundo kuknage mandro suta”. Mówcie, co chcecie, ale słaby slogan. ~Luzacjusz

Daewoo Nubira II Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Daewoo Nubira II Sedan

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4495 mm
Szerokość 1700 mm
Wysokość 1430 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1453 mm
Rozstaw kół - tył 1445 mm
Zwis przedni 970 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 776 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 320 l

Oceny Daewoo Nubira II Sedan

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Koszty utrzymania - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Kamil
Sedan 2.0 i 16V CDX 126KM 93kW
Daewoo Nubira II
Auto jest w mojej rodzinie już 2,5 roku i do tej pory sprawuje się idealnie :) Po zakupie zostały wymienione podstawowe elementy eksploatacyjne ( m.in. rozrząd kompletny z pompą wody, filtry, płyny eksploatacyjne ) i wszystko. Po roku eksploatacji na polskich drogach ( 11 tys. km przejechane w tym czasie ) padły końcówki drążków kierowniczy, drążek kierowniczy oraz łożysko koła tylne lewe ( wszystkie te elementy były oryginalne z fabryki !!! ) . W tym roku wymienione zostały tarcze kotwiczne, hamulce tarczowe przód/tył oraz klocki hamulcowe przód/tył. W międzyczasie jeszcze skraplacz klimatyzacji i to wszystko. Pomimo swojego wieku ( 16 lat ) oferuje niesamowity komfort jazdy i bezpieczeństwo. Więcej opisze niżej :)
3,7
~kubik85
Sedan 1.6 i 106KM 78kW
Daewoo Nubira II
Na plus napewno cena zakupu, dużo serwisowanych aut, części tanie jak barszcz, zero rdzy ocynkowne nadwozie co prawda nie wszędzie ale nie miałem żadnych problemów, pojemny bagażnik, dużo miejsca w środku, b.dobre wyposażenie, w zimie paliła od razu zero problemów. Na minus słabe gumy wahaczy, hamulce słabe, spalanie tragedia w trasie nawet ok bo 7 ale w miescie to 9,5 na luzaka a jak przyciśniesz to od razu wskazówka od paliwa na twoich oczach maleje. Ogólnie oceniam auto na 4 w skali 0-6
3,8
~wert
Sedan 2.0 i 133KM 98kW
Daewoo Nubira II
Po pierwsze: auto z udokumentowaną historią za śmieszne pieniądze. Po drugie: nie sugerować się znaczkiem na masce, zapomnieć o dużych klopotach koncernu Daewoo. W wersji CDX jest dobrze wykonane, materiały też są OK. Jeżeli ktoś poszukuje auto rodzinnego z charakterem (silnik) dobrze wyposażonego to jest to propozycja dla niego. Budżet średnio zarabiającej rodziny poradzi sobie bez problemów. Małe koszty serwisowe.

Usterki Daewoo Nubira II

Liczba wpisów: 7
Ogrzewanie-klimatronik
  • Daewoo Nubira II Sedan 2.0 i 16V CDX 126KM 93kW 2002-2003
  • inne
Pomóżcie zdiagnozować. Klimatronik ustawiony na "auto" silnik się nagrzewa , zaczyna lecieć ciepłe powietrze-jest ok. Silnik osiągną odpowiednią temperaturę, i po około 15-20 minutach zaczyna lecieć zimno z nawiewów-nie jest ok, temperatura ustawiona na 30 stopni ,bo przy 25-27 leci delikatnie letnie powietrze_nagrzewnica.panel sterowania klimą?? Teraz ciekawostki: 1.Po wyłączeniu trybu "auto" na klimatroniku i włączeniu nawiewu na przednią szybę grzeje znacznie dłużej ,praktycznie tylko sporadycznie przestaje grzać. 2. Kiedy przestanie grzać, sposobem na to jest wyłączenie i ponowne włączenie zapłonu. 3.Grzanie wyłącza się prawie od razu kiedy tylko spróbuję zmniejszyć temperaturę ogrzewania o 1lub 2 stopnie.Zmniejszenie siły nadmuchu wentylatora nie powoduje wyłączenia ogrzewania. Termostat wymieniłem.Porad ,które podpowiedzą abym jeździł z ogrzewaniem na przednią szybę mam dosyć. No i czy macie namiar na mechanika z Warszawy lub okolic , który zna się na tym i potrafi pomóc. Bo nie uśmiecha mi się najpierw wymieniać nagrzewnicy, a kiedy to nie okaże się przyczyną , wybulenie kasy np. na panel sterowania klimatronikiem.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Silnik - wysokie obroty na biegu jałowym i przy trzymanym sprzęgle
  • Daewoo Nubira II Sedan 1.6 i 106KM 78kW 1999-2003
  • silnik
Witam. Kiedy odpalam silnik na biegu jałowym, obroty automatycznie wskakują na 2000, by spaść do 1500 i się na nich zatrzymać. To samo dzieję się, kiedy np. zatrzymuję sie na światłach i wciskam sprzęgło, obroty wskakują na około 1500 i się na nich trzymają. Od czasu do czasu strzałka sie waha.
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie działa nadmuch na 1 i 2
  • Daewoo Nubira II Kombi 1.6 i 106KM 78kW 1999-2004
  • instalacja elektryczna
nie działa nadmuch na 1 i 2 no czasami złapie ale to na perę sekund jak wracam z 3 na 2 co to może być gdzie szukać przyczyny pomocy [email protected] to namiar na mnie z góry dzięki za pomoc XXXXXXXXX
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Daewoo Nubira II Sedan