Szukaj

Informacje o Daewoo Nubira II Sedan 1.6 i 106KM 78kW 1999-2003

Lata produkcji: 1999 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1997-2004. Nubira wytwarzano między innymi w polskiej fabryce Daewoo-FSO. W ofercie koreańskiej marki Nubira zastąpiła model Espero. Pierwowzorem auta był prototyp oznaczony symbolem J100. Pierwszą i drugą generację modelu zaprojektowało biuro I.DE.A Institute. Po ogłoszeniu upadłości Daewoo, w części krajów europejskich (w tym w Polsce) model w 2004 roku został przemianowany na Daewoo Lacetti, a potem na Chevrolet Lacetti. Chevrolet Nubira był wersją sedan modelu Lacetti.
czytaj więcej
Powagosław
Tanie samochody mogą mieć wiele atutów. Nubira jest tego dobrym przykładem. Wygląda nie najgorzej, jest duża, przestronna i dość wygodna. Gorzej z awaryjnością. ~Powagosław
Luzacjusz
Moim pierwszym doświadczeniem z Nubirą była reklamówka tego samochodu w jakiejś azjatyckiej telewizji. Auto pokonywało wszystkie żywioły po kolei, a lektor mówił coś takiego: „Łinon nynon nyk, czundo kuknage mandro suta”. Mówcie, co chcecie, ale słaby slogan. ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2003 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 106 KM (78 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Układ jezdny

Wybrane oceny

3,7
~kubik85
Sedan 1.6 i 106KM 78kW
Daewoo Nubira II
Na plus napewno cena zakupu, dużo serwisowanych aut, części tanie jak barszcz, zero rdzy ocynkowne nadwozie co prawda nie wszędzie ale nie miałem żadnych problemów, pojemny bagażnik, dużo miejsca w środku, b.dobre wyposażenie, w zimie paliła od razu zero problemów. Na minus słabe gumy wahaczy, hamulce słabe, spalanie tragedia w trasie nawet ok bo 7 ale w miescie to 9,5 na luzaka a jak przyciśniesz to od razu wskazówka od paliwa na twoich oczach maleje. Ogólnie oceniam auto na 4 w skali 0-6
3,8
~Andrzej tq
Sedan 1.6 i 106KM 78kW
Daewoo Nubira II
Samochód dla kogoś kto chce tanio kupić duże pudełko do wygodnego podróżowania z punktu A do B. Poprzednio jeździłem Mazdą Xedos V6 2.0 z 92 roku. Tych dwóch aut nie ma co porównywać - Xedos był super wygodny, bardzo szybki. Ale jak się popsuło coś to koszta były straszne! A tu jadę wolniej, mniej wygodnie, ale też nie męcząco i dojadę. A jak co to części tanie jak barszcz.
3,3
~Mass™
Sedan 1.6 i 106KM 78kW
Daewoo Nubira II
Kupiłem Nubirę II w 2000r .teraz ma juz przejechane 200 000 km ,ale sprawuje sie jeszczze niezle. Jedyny minus to brak klimatyzacji ,a plusów jest zbyt duzo zeby wymieniacSUPER AUTO Teraz mam zamiar go sprzedac i gdyby nie to ze jest w nim troche mało miejsca to kupiłbym znowu Daewoo (Chevrolet),ale gorztsniejszym wyborem dla mnie jest Skoda Superb 2.5 TDI POZDRAWIAM___RADOMSKO

Usterki Daewoo Nubira II

Liczba wpisów: 7
Ogrzewanie-klimatronik
  • Daewoo Nubira II Sedan 2.0 i 16V CDX 126KM 93kW 2002-2003
  • inne
Pomóżcie zdiagnozować. Klimatronik ustawiony na "auto" silnik się nagrzewa , zaczyna lecieć ciepłe powietrze-jest ok. Silnik osiągną odpowiednią temperaturę, i po około 15-20 minutach zaczyna lecieć zimno z nawiewów-nie jest ok, temperatura ustawiona na 30 stopni ,bo przy 25-27 leci delikatnie letnie powietrze_nagrzewnica.panel sterowania klimą?? Teraz ciekawostki: 1.Po wyłączeniu trybu "auto" na klimatroniku i włączeniu nawiewu na przednią szybę grzeje znacznie dłużej ,praktycznie tylko sporadycznie przestaje grzać. 2. Kiedy przestanie grzać, sposobem na to jest wyłączenie i ponowne włączenie zapłonu. 3.Grzanie wyłącza się prawie od razu kiedy tylko spróbuję zmniejszyć temperaturę ogrzewania o 1lub 2 stopnie.Zmniejszenie siły nadmuchu wentylatora nie powoduje wyłączenia ogrzewania. Termostat wymieniłem.Porad ,które podpowiedzą abym jeździł z ogrzewaniem na przednią szybę mam dosyć. No i czy macie namiar na mechanika z Warszawy lub okolic , który zna się na tym i potrafi pomóc. Bo nie uśmiecha mi się najpierw wymieniać nagrzewnicy, a kiedy to nie okaże się przyczyną , wybulenie kasy np. na panel sterowania klimatronikiem.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Silnik - wysokie obroty na biegu jałowym i przy trzymanym sprzęgle
  • Daewoo Nubira II Sedan 1.6 i 106KM 78kW 1999-2003
  • silnik
Witam. Kiedy odpalam silnik na biegu jałowym, obroty automatycznie wskakują na 2000, by spaść do 1500 i się na nich zatrzymać. To samo dzieję się, kiedy np. zatrzymuję sie na światłach i wciskam sprzęgło, obroty wskakują na około 1500 i się na nich trzymają. Od czasu do czasu strzałka sie waha.
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie działa nadmuch na 1 i 2
  • Daewoo Nubira II Kombi 1.6 i 106KM 78kW 1999-2004
  • instalacja elektryczna
nie działa nadmuch na 1 i 2 no czasami złapie ale to na perę sekund jak wracam z 3 na 2 co to może być gdzie szukać przyczyny pomocy jacek_biniszewski@wp.pl to namiar na mnie z góry dzięki za pomoc XXXXXXXXX
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Daewoo Nubira II Sedan