Szukaj

Informacje o DS 7

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
DS 7 to produkowany od 2017 roku model typu crossover SUV klasy średniej (segment I; grupa premium). Projektując ten samochód, wykorzystano niektóre rozwiązania zaprezentowane w prototypie DS. Divine z 2014, choć jego pierwowzorem bezpośrednim był koncept DS Wild Rubis z 2013 roku. Zajął miejsce kompaktowych DS 6 oraz DS 4 Crossback (od niego DS 7 otrzymał jeden z członów swojej nazwy), stając się flagowym modelem francuskiej marki. Pierwszy crossover tej francuskiej marki został zbudowany na płycie podłogowej PSA EMP2 Platform, podobnie jak m.in. Peugeot 3008 i 5008. Długo wyczekiwany przez fanów francuskiej marki DS 7 jest dużym crossoverem. Mierzy 4,57 m długości, 1,62 m wysokości, 1,89 m szerokości, a pojemność bagażnika to 555 litrów. Będzie zatem największym samochodem DS-a dostępnym w ofercie na polski rynek, zastępując w roli flagowego okrętu marki model DS 5.
czytaj więcej
Powagosław

Wszyscy wiemy, po co Citroen stworzył markę DS. Po trzech latach można powiedzieć, że doczekaliśmy się samochodu, który jest w stanie sprostać jej fundamentalnej idei. DS 7 może być dla marki DS tym samym, czym Citroen DS był dla marki Citroen.

~Powagosław
Luzacjusz

SUV XXI wieku jak z podręcznika. Jest majestat, jest zadziorność, jest wielki grill, groźne spojrzenie i dynamiczna sylwetka. Ale czy tylko ja oczekuję od „Deesów” choćby nuty obiecywanej przecież awangardy i szaleństwa? Tu awangardą mógłby być co najwyżej głos Carli Bruni zachęcający do zapięcia pasów.

~Luzacjusz

Oceny DS 7

Liczba ocen: 25
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia

Wybrane oceny

4,1
~PP
DS 7
Crossback E-Tense 1.6 Hybrid 300KM 221kW
Bardzo fajny, awangardowy projekt spowodował drobne zaniedbania w kwestii ergonomii. Jeździ się nim bardzo wygodnie, wręcz relaksująco. Wprawdzie nie ma hydropneumatyki (decyzja pana Tavaresa), ale zawieszenie adaptacyjne daje radę w większości przypadków. Są drobne braki tu i ówdzie, np. brak informacji o kończącym się płynie do szyb, kamera cofania o jakości gorszej niż w Fiatach, brak aktualizacji softu i map od ponad roku (stan na 12.2025). Mam nadzieję, że pan Filosa nie będzie kontynuował "dzieła" pana Tavaresa, bo premium to nie tylko skóry, design i cena, ale także bezkompromisowe rozwiązania techniczne i obsługa posprzedażowa. Tego Stellantis za kadencji portugalczyka zdaje się nie zrozumiał. Szkoda, bo samochód dość fajny, ale następnego Stellantisa prędko nie kupię. Poza tym drażni mnie podejście skutkujące wyciąganiem kasy od klienta: zróbmy złe zawieszenie adaptacyjne, niech klient przyjeżdża ciągle na ustawienie zbieżności. Albo: umieśćmy filtr oleju skrzyni biegów tak, aby trzeba było ją ściągać do wymiany oleju w skrzyni. Napiszmy w instrukcji, że oleju nie trzeba wymieniać, chociaż AISIN (producent skrzyni) pisze, że trzeba. Jak klient przyjedzie, to zapłaci. Taki drobny skok na kasę lub kreatywna księgowość, jak kto woli.
Dodane 2 dni temu
4,4
~Marek
DS 7
Crossback E-TENSE 300KM 221kW
Samochód niezwykły. Designerskie cacko. To zaprzeczenie tzw. "sleeper'a". Dla mnie lekka przesada, trochę tego za dużo, ale efekt "wow" zapewniony. Wszyscy się oglądają. Genialny układ napędowy. W wersji z której korzystałem, wyposażenie po kokardę;. Siedzenia z ogrzewaniem, masażem, chłodzeniem, nawet kamera w podczerwieni. I kilka elementów, które mnie wyjątkowo denerwują i psują obraz; ergonomia, prowadzenie, pewna nieprzewidywalność i niespójność. Gdy chciałem przyspieszyć, samochód mnie zachwycał. Na zakrętach czułem się niepewnie, wnętrze żonie się bardzo podoba, ja w nim nie czuję się dobrze. Mnie bardziej odpowiadają np. nowsze Subaru lub starsze BMW lub Audi. Tam czuję się, jakbym włożył dopasowane skórzane rękawiczki. Tu jak bym siedział na francuskich designerskich meblach. Gdybym miał 250 tys. do wydania, to chyba jednak poszukalbym czegoś innego. Ale co? Subaru ma teraz w Europie słabe silniki. Audi, BMW i Mercedesy idą w kierunku tabletów i są coraz droższe. Volvo to też tablety. Fatalne.
Dodane 4 lata temu
4,9
~Jerzy
DS 7
Crossback 2.0 BlueHDI 180KM 130kW
Użytkuję DS 7 od ponad 8 miesięcy i przejechałem juz ok 18 000 km. Wcześniej przez ponad 5 lat jezdziłem Hondą CRV . I chociaż było to auto niezawodne / silnik wolnossący /, to jednak komfort nie ten co w DS. Silnik HDI 180 KM DS to jeden z najlepszych silników w swojej kategorii jak nie najlepszy. Mam krótkie 3 letnie doświadczenie z tym silnikiem w Citroenie C5 2012r i nie miałem ani jednej przykrej niespodzianki a przejechałem nim ok 80 tys km. Obecne auto DS7 sprawdza się znakomicie i mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze wiele lat. Jedynym mankamentem dla większej rodziny to bagażnik, który nie grzeszy wielkością, za to komfort jazdy to wynagradza - aż się nie chce z niego wysiadać.
Dodane 4 lata temu

Raporty spalania DS 7

Liczba raportów: 31
Średnie spalanie dla DS 7
6,6 – 8,4
l/100 km
5,2 – 6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
DS 7
Crossback 1.5 BlueHDI 130KM 95kW
Nieprawdą są obiegowe opinie że silnik 1,5 BlueHDI 130KM jest za słaby do tego auta. Spokojnie daje radę. Trzeba pamiętać o wymianie łańcuszka spinającego wałki na wzmocniony i... cieszyć się długą i bezawaryjną jazdą. Koszty utrzymania zaskakująco niskie jak na auto tej klasy. Czy do miasta czy w trasę sprawuje się dzielnie a ergonomia sprawia że nawet po kilku godzinach za kierownica nie czuc zmęczenia. Fajnie zestrojone zawieszenie, wyciszenie, multimedia .... wszystko to sprawia że nie chce się z niego wysiadać. Dla mnie super. Najlepsze w tym jest że kupiłem to auto nie widząc go na oczy wcześniej i bazowałem na opiniach z neta. Nie zawiodłem się i myslę że na długo zagości w moim garażu.
Dodane ponad rok temu
8,0
DS 7
Crossback 1.6 THP 225KM 165kW
Samochód używany głównie na trasach (obciążony) lub w miejskich korkach, przejechałem nim ~20 000 km. Spalanie na autostradach (brane z komputera, minimum 20km na tempomacie przy podanej prędkości, tryb pracy silnika standardowy): przy 120 km/h - 7,8L/100km, przy 140 km/h - 8,7L/100km, przy 160 km/h - ~10L/100km. Przy maksymalnie spokojnej jeździe poza miastem można podobno uzyskać wyniki w okolicach 6L/100km, ale nigdy nie miałem okazji ani cierpliwości sprawdzać. Jazda w mieście na zagrzanym silniku to około 9-10L/100km, w maksymalnie niekorzystnych warunkach (zima, zimny silnik, odpalone co się da) - 13L/100 także można osiągnąć. Samochód ze względu na swój całkiem zrywny charakter nie zachęca do oszczędzania paliwa, chociaż tryb ECO ogranicza temperament, a przez to także i spalanie. W trybie sport - boli, ale jak bardzo - nie powiem. Tryb ten daje frajdę, ale włączam okazjonalnie na chwilę, więc ciężko litrażować. Podsumowując - jak na taką moc i gabaryt auta - jest bardzo dobrze.
Dodane 2 lata temu
5,7
DS 7
Crossback Facelifting 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Jak na ta gabaryty do spalanie jest ok. Silnik w połączeniu z automatem 8 biegów daje radę. Wykończenie na wysokim poziomie, nic nie trzeszczy wszysto super spasowane w porównaniu do citroena C5 Aircross jest pod tym względem dużo lepiej.
Dodane 5 miesięcy temu
DS 7

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów