| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 3-drzwiowy sedan |
| Masa | 1297 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Jednak zanotowano zbyt niskie ciśnienie powietrza w poduszce kierowcy, by ochronić głowę przed kontaktem z kierownicą. Twarde elementy deski rozdzielczej prezentują pewne ryzyko obrażeń kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera.
Obecność mocowań ISOFIX nie jest wystarczająco oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 21 pkt (75%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 82 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Civic Hybrid osiągnął maksymalną liczbę punktów za ochronę oferowaną przez zderzak i przednią krawędź. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |