Szukaj
Honda
Honda
4,3 (9 048 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Honda w pigułce

Test euroncap Honda CR-V 2.0 Hybrid

Honda CR-V 2.0 Hybrid
2019
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy
Klasa auta:
Duże auta terenowe
Masa auta:
1612 kg
Wynik testu
93%
Ochrona dorosłego
83%
Ochrona dziecka
70%
Zabezpieczenie przechodnia
76%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

35.7 pkt | 93 %

Przedział pasażerski CR-V pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Honda pokazała, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. Ochrona manekina pasażera była dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona kierowcy oraz tylnego pasażera była dobra lub dostateczna dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra i CR-V zdobyła maksymalną ilość punktów. W bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, odczyty z manekinów dotyczące odkształcenia żeber, wykazały mierną ochronę klatki piersiowej. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Jednocześnie, geometryczna ocena tylnych siedzeń wykazała bardzo słabą ochronę kręgosłupa szyjnego. Autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przeprowadzonych przy niskich prędkościach, typowych dla ruchu miejskiego, gdzie często dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego.

Uderzenie przodem
7,7pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie przodem (sztywna bariera)
7,4 pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku
15,1pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
1,4pkt
AEB Miasto
4,0 pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - tył
Uderzenie z tyłu - tył
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

40.7 pkt | 83 %

W próbie zderzenia czołowego, odczyty z manekinów dotyczące sił rozciągających wykazały mierną ochronę szyi manekina dziecka 10-letniego. W pozostałych przypadkach, ochrona obu manekinów była dobra lub dostateczna. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona obu manekinów była dobra i samochód zdobył maksymalną ilość punktów w tej próbie. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których CR-V jest zaprojektowana, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie, włącznie z opcjonalnym trzecim rzędem siedzeń.

Bazowa ocena auta
21,7pkt

Uderzenie z przodu
13,7 pkt
Obecne zdjęcie
Obecne zdjęcie "uderzenie z przodu"
Uderzenie z boku
8,0 pkt
Obecne zdjęcie
Obecne zdjęcie "uderzenie z boku"
Systemy bezpieczeństwa
7,0 pkt
Montaż
12,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Britax R?mer KidFix XP SICT
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Nania Up
Ustawienie:
do przodu

Niechronieni użytkownicy drogi

33.6 pkt | 70 %

Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była dobra lub dostateczna na prawie całej powierzchni, z kilkoma obszarami bardzo słabej ochrony. Ochrona nóg pieszego była dobra we wszystkich sprawdzanych punktach i CR-V zdobyła maksymalną ilość punktów. Ochrona miednicy była zróżnicowana. System AEB jest zdolny do wykrywania pieszych oraz rowerzystów. tak samo jak innych pojazdów. System wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach wykrywania pieszego, natomiast w bardziej wymagających próbach wykrywania rowerzysty, jego skuteczność była na miernym poziomie.

AEB Niechronieni użytkownicy drogi
7,8 pkt
Głowa
16,8 pkt
Miednica
3,0 pkt
Nogi
6,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

9.9 pkt | 76 %

System AEB uzyskał dobre rezultaty w próbach działania przy prędkościach pozamiejskich. Samochód posiada system asystenta pasa ruchu, która pomaga zapobiec niezamierzonej zmianie pasa ruchu. Oparty o działanie kamery, system asystenta prędkości, rozpoznaje lokalne ograniczenia prędkości i prezentuje informacje o nich kierowcy, pozwalając ustawić ogranicznik prędkości na odpowiednim poziomie. Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa jest standardowym wyposażeniem dla przednich i tylnych miejsc.

Ogranicznik prędkości
2,5 pkt
Asystent pasa ruchu
2,3 pkt
Przypominacz o pasach
2,5 pkt
Systemy AEB
2,7 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Ogranicznik prędkości
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia

Pozamiejskie systemy awaryjnego
hamowania AEB
  • Collision Mitigation Brake System
    Opcjonalny
  • Interfejs człowiek-maszyna:
  • Wynik:
    Dobry