| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta terenowe |
| Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
| Masa | 1670 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
CR-V zasłużyło prawie na wystarczającą liczbę punktów na 5 gwiazdek. Jednak podczas zderzenia czołowego nie uzyskało minimalnej wymaganej ich liczby. Niestety sztywne elementy deski rozdzielczej mogą być źródłem obrażeń ud i kolan.
Auto uzyskało maksimum punktów za wynik testów zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 13 pkt (46%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 37 pkt (86%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 76 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za amortyzację uderzenia nóg pieszego. Jednak przednia krawędź nie uzyskała punktów w ogóle. Maskę oceniono "bardzo słabo". |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka pasażera nie może być dezaktywowana. Nie wolno używać więc na przednim siedzeniu fotelika tyłem do kierunku jazdy. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest dostatecznie zaznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |