| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Luksusowe auta |
| Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
| Masa | 1870 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Sztywne elementy deski rozdzielczej grożą obrażeniami kolan i ud w przypadku kolizji.
Legend uzyskało maksymalną liczbę punktów na podstawie pomiarów obciążenia manekina za test zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem. Jednakże tylne drzwi zablokowały się po uderzeniu bocznym, przez co auto straciło jeden punkt.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 22 pkt (79%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 87 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Auto wykrywa kiedy pieszy zostanie potrącony, a specjalny mechanizm podnoszący maskę pozwala na jego dodatkową ochronę. Kolejny plus - zderzak uzyskał maksimum punktów za ochronę nóg. Bardzo dobry wynik. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Nie jest możliwe unieruchomienie przedniej poduszki powietrznej pasażera, nie wolno więc umieszczać na siedzeniu fotelika tyłem do kierunku jazdy. Niejasne oznaczenie obecności mocowań ISOFIX. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |