| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 2-drzwiowy coupe |
| Masa | 750 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Głowa kierowcy ma kontakt z ramą okna, co prowadzi do dużego obciążenia. Mimo wszystko odczyty obciążenia manekina wykazują odpowiednią ochronę głowy. Boczna poduszka powietrzna chroniąca głowę i klatkę piersiową dostępna jest w wyposażeniu dodatkowym, nie była więc testowana.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 10 pkt (36%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 35 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Natomiast przednia krawędź nie zdobyła ani jednego, a obszary krytyczne dla głowy pieszego oceniono raczej "słabo". |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Brak tylnych foteli w aucie dla dwóch osób, foteliki nie były więc testowane. Dodatkowy pakiet wyposażenia obejmuje mocowania ISOFIX dla pasażera i wyłącznik jego o poduszki powietrznej. Etykieta ostrzegająca przed umieszczaniem fotelika tyłem na przeciwko aktywnej poduszki powietrznej niewystarczająca. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |