| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1260 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy podczas zderzenia czołowego. Toyota zapewnia taki sam poziom bezpieczeństwa kierowcy w różnych pozycjach i różnych rozmiarów.
Auris zdobyła maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 21 pkt (75%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 51 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Amortyzację nóg pieszego przez zderzak oceniono na "wystarczającą". Podobna ocena krytycznych dla głowy dorosłego obszarów maski. Krawędź przednia nie uzyskała ani jednego punktu. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka pasażerska może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie jest zapewniana tylko w języku angielskim i system nie został nagrodzony. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest wystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |