| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Małe auta rodzinne |
| Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
| Masa | 1290 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kolana i uda kierowcy chronione są dzięki poduszce powietrznej umieszczonej poniżej kolumny sterowniczej. Toyota udowodniła, że poduszka zapewnia równie dobrą ochronę kierowcy różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Corolla zdobyła maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Podczas testu zderzenia ze słupem, zamek drzwi przesunął się do drugiej pozycji, co pozbawiło auto 1 z 2 punktów przyznawanych za ten test.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
| Potrącenie pieszego | 23 pkt (82%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 88 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Ochrona oferowana przez maskę głowie dorosłego została oceniona na "wystarczającą". |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest dostatecznie jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |