Szukaj

Informacje o Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001

Lata produkcji: 1995 – 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana nagrodą dla Samochodu Roku. Trzy lata później model przeszedł drobną modernizację. Gdy na początku kolejnej dekady, słabła pozycja Bravo na rynku, Fiat zaprezentował jego następcę, model Stilo. Produkcja Bravo zakończyła się w 2001 roku.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Dane techniczne Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001

Produkowany od 1995 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1747 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 113 KM (83 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 154 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Drobne usterki - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,2
~cuore
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
Samochód kupiony na dojazdy do pracy,sprowadzony z Niemiec. Przebieg przy zakupie to ok.114 tys.km. i był raczej pewny(widziałem go przed zakupem na niemieckich serwisach) Zewnętrznie trochę zaniedbany ale technicznie nic do zarzucenia. Zmieniłem od razu rozrząd, olej i założyłem LPG. Od lutego przejechane ponad 17 tys.km. Gaz zwrócił się już. Samochód naprawdę fajny, ma atrakcyjny wygląd, dobre wyposażenie i jest wygodny, a na LPG także ekonomiczny. Wady to dosyć delikatne zawieszenie i brak ocynku na podwoziu.
3,0
[email protected]
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
jak wiadomo marka fiiiiiiiiat ma sie nijak na polskie warunki....kupilem sobie mam nadzeje juz ostatniego fiata w zyciu. Nie polecam Nawet przestrzegam Sa to auta wyjatkowo awaryjne...mam go juz 4 lata i wymieniam notorycznie wachacze, stosujac naprawde dobre i nowe...poza tym chlonica, alternator, wydech,aortyzatory-wszystkie,i wiele innych Na poczatku nic tego nie zapowiadalo bylem bardzo zadowolony.... Fiat nie nalezy do ekonomicznych i nalezy tu sie ocena 1 z duzym wykrzyknikieeeem dlatego gaz zalozylem 12-14 l benzyny to lekka przesada w miescie
4,1
~pizmako
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
Za to cene to mała ekskluzywna rakietka .. użytkuje już troche czasu i sie nie zawiodłem - co do wad to najważniejsza to parowanie szyb(mam klime więc to nie występuje ale w autakch bez jest gorzej) drugim minusem sztywne zawieszenie - a minus to tylko dlatego że polskie drogi sa takie. Auto zbiera się doskonale najlepiej widać to od 100km/h na 5 biegu. Cena niewielka jak na tą klase a kształtem i wyglądem w środku włosi biją nowsze wersje ibizy czy astry2 autem zaprojektoanym w 1995roku. Polecam to auto

Raporty spalania Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001

Liczba raportów: 44
Średnie spalanie dla Fiat Bravo I 1.8 GT 113KM 83kW 1995-2001
9,1
l/100 km
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
Samochód b fajny mam klimatronik nawet! :) Ogólnie motor nie powala mocą wbrew temu co piszą inni użytkownicy...może dlatego, że drugie moje auto ma prawie 300 koni :) ale do rzeczy...na gaz przelacza mi sie momentalnie, jednak 14 litrow w miescie bez wiekszych szalenstw to "troche" przesada. W trasie zazwyczaj ok. 10. Te 14 litrow pewnie jest spowodowane krotkimi odcinkami w miescie, ale bez przesady, bo i po 15 km w jakies miejsce potrafie tez przejechac. Szczerze to BMW 528 e39 spala ok 14 litrow gazu przy takiej jezdzie w tym samym miescie bo mialem poprzednio i jak tu ocenic "paliwozerne" wg wszystkich opiniodawcow BMW a taniego Fiacika, który moim zdaniem przy tej pojemnosci i wadze powinien maksym lykac 10-11 w miescie! Ogolnie troche zawiedziony jestem spalaniem, do reszty nie mam zastrzezen bo i wymagania sa nizsze do takiego samochodu. Dodam, że auto mam b zadbane
10,3
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
//SPALANIE//LPG 2. gen. - TRASA: 9 (Warszawa-Koszalin, prędkość do max 130)raz, gdy były sznury, a ja cisnąłem, jak wariat wyszło 10,8; MIASTO:11-13(Warszawa - w zależnosci od korków), 10-11 Koszalin//CZĘŚCI//Tarcze + klocki kpl. na przód=300PLN, rozrząd gates/INA z robocizna poza miastem=500PLN, filtr kabin=60PLN (na allegro jakieś 30:)//UŻYTKOWANIE//po kupnie ukręciła się mała śrubka na bębnie koła (zbędna - służyła do podtrzymania bębna dopóki nie wkręcimy śrub); na jednej kolumnie była urwana śruba, przy próbie odkręcenia 2-ch pozostałych ukręciła się druga; przy wyjmowaniu kolumny McP mechanik stuknął w przewód hamulcowy(alu!!!) i zrobiłem cały przód na "Cu" + gumowe przewody końcowe - z robocizną ok 420PLN, poza tym do pół roku OK, zimą wyszły dziury z podłogi i w tylnym nadkolu; dwukrotne zanurkowanie przodem=cieknąca skrzynia i ślizgające się sprzęgło-czytaj wymiana, mechanik poprzedniego właściciela za mocno dokręcił świece, co skutkowało wyrwaniem=nalewka+używana cewka=400PLN, po sprzedaży ponoć zaczął kopcić. PODSUMOWANIE: spalanie do przyjęcia, samochód delikatny - jak każdy FIAT czy ALFA 140-150km/h nieprzyjemny już szum od szyb/drzwi (wszystko zamknięte:) Uwielbiałem ten samochód - pięknie łykał zakręty, doskonale się prowadził, a lekki tył pozwalał zimą driftować, to była prawdziwa, ognista miłość, ale taka, w której skacze się sobie do gardeł:D
8,3
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Fiat Bravo I
proponuje przy tych autach które pala powyzej 10l paliwa troche popracowac to jest naprawde bardzo dobry motor tylko musi miec odpowiednie ustawienia rozrzadu itp auto jest idealnie ustawione i spalanie gazu/paliwa to trasa 100km/h 7,5/6,5 ,srednie 9,5/8,5 , miasto 11/10 pozdrawiam ,w tabelach podaje zuzycie paliwa

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
problemy z odpalaniem
  • Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001
  • silnik
Witam mam taki problem z moim autem . Przyczynya jest taka ze nie raz nie chce mi odpalic , cos mu sie dzieje i nie chce odpalic nawet jak jest cieply itp . Mialem taki problem jechalem nim w trase bo przejechaniu okolo 500km zrobilem sobie odpoczynek a potem jak chialem jechac dalej to nie odpalil po 1 godzinie przerwy az po jakims 3 godz odpalil bardzo mi sie spieszylo na prom wiec nie z wroclawia dojechalem juz do francji mialem miedzy czasie jeden postuj 15 min na zatankowanie paliwa i poznije spokojnie odpalil , ale gdy wjechalem juz na prom i chcialem po dotarciu na miejsce wyjechac to znow nie odpalil i po koloeknych kilku godzinach odpalil , byl na 2 serwiach i jednym mi mowili ze to wina kluczyka zeby pojechac do fiata i zrobic je bylem w fiacie i tam mi nic nie pokazalo tylko ze tam jakas mala czesc jest do wymiany bo ciagnie lewe popietrze i daltego wiec wyminilem i pojechcalem w trase i tak jak wczesnije opisalem znow mialem z nim problemy bo nie odpala , dzialo mi sie to tez wczesnije ale to bardzo zadko , gdy pytalem sie osobo o pomoc to kilku ludzi mi powidzialo ze to moze byc przez imobilajzer bo ta lapka co swieci od niego nigdy nie gasnie . czy to moze byc jego przyczyna ?? prosze o pomoc na e mial [email protected]
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Układ różnicowy.
  • Fiat Bravo I
  • układ napędowy
W dniu wczorajszym tj. 10-03-2011 podczas ruszania z jedynki usłyszałem tylko takie "hhryyyyy" ruszyłem, ale tylko jakieś 5m. Zjechałem na pobocze i niestety zostawiłem tam cały olej. Po zaciągnięciu samochodu do mechanika okazało się, że to układ różnicowy się rozsypał robiąc w obudowie skrzyni dziurę 5 na 10cm. Najpiękniejsze jest to że samochód z 2000 roku i ma 66700 przejechane (przebieg autentyczny sam. w rodzinie od nowości). Czytałem że w Bravach zdarzały się takie usterki i koszty naprawy nie są małe:// Dodam że silnik to 1.2 16v
Fiat Bravo I