Szukaj

Informacje o Fiat Bravo I 1.9 TD 100KM 74kW 1996-2001

Lata produkcji: 1996 – 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana nagrodą dla Samochodu Roku. Trzy lata później model przeszedł drobną modernizację. Gdy na początku kolejnej dekady, słabła pozycja Bravo na rynku, Fiat zaprezentował jego następcę, model Stilo. Produkcja Bravo zakończyła się w 2001 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,8
~Dionizos
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
Nie zachwycił mnie mój egzemplarz bravo choć miałem duże nadzieje z nim związane. Nie satysfakcjonujące mnie zbyt duże spalania i liczne usterki małe i duże skutecznie zniechęciły mnie do fiata. Stał się skarbonką bez dna. Koszty , które ponoszę na utrzymanie i naprawy tego auta znacznie przewyższają moje oczekiwania. A ponad to jest tak \"upchany\" ,że trudno się gdziekolwiek dostać żeby coś naprawić. Generalnie zawiodłem się, może gdyby mi się trafił lepszy egzemplarz moja opinia była by inna.
4,2
~m4ti4s
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
Auto jest moim pierwszym. Jak przez rok nim jeżdżę nic się nie zepsuło, oprócz pękniętych gum od wydechu. Wymieniałem sam i za wszystko zapłaciłem 10zł :) Mimo, że będę je sprzedawał ze względu na poważniejszą stłuczkę polecam wszystkim młodym kierowcom. Z mojego Bravo jestem w 100% zadowolony i ciężko będzie mi się z nim rozstać. Ale chyba nic dziwnego, że zmieniam je na Stilo :P Fiat !!!
4,3
~MadMav@wp.pl
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
Samochód idealny dla młodej osoby, chcącecj oszczędzić, ale lubiącej od czasu do czasu przycisnąć gaz. Jestem z niego bardzo zadowolony i poleciłbym go każdemu przymierzającemu się do kupna auta z tej kategorii.
Åšrednie spalanie dla Fiat Bravo I 1.9 TD 100KM 74kW 1996-2001
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
Trasa 2 x 230 km w ciepły dzień, przy prędkościach 80-90km/h - 4,7 , trasa 2 x 230 km przy prędkościach 100 - 110 plus 5 dni po mieście czyli jakieś 10 km dziennie - 5,8 , przy jeździe przeważnie po mieście plus krótkie trasy do 30 km - 6,5 a w zimie 7-7,5.
6,2
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
nie jest zle.srednio wychodzi 6.5/6.8 litra.jezdze dosc dynamicznie ale nie zyluje. przy eko-driving na trasie ok 300 km z klima spalil 5.3 litra co jest niesamowite,ale powiedzmy sobie szczerze-to auto na dalekie trasy sie nie nadaje. na razie dziala ale wkurzaja mnie male usterki typu ciagle zaparowane szyby,swiatla,wskaznik paliwa i temp.tak to jest naprawde dobrze bo za te pieniadze nic nie kupimy lepszego,a te silniki 1.9td podobno sa baardzo malo awaryjne -i oby tak dalej
6,6
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.9 TD 100KM 74kW
szczerze to myslalem ze bedzie lepiej, jezdze normalnie, ale przewaznie staram sie nie przekraczac 2500, chyba ze wyprzedzam, a tak to zakres 1800-2200 to norma, jest dynamiczny, 101 KM robi swoje, lecz sadzilem ze bedzie mniej spalal, srednio wychodzi 6,5-6,8, za to non stop sie cos w nim dzieje, wymienialem juz wachacze, chlodnice, elektrozawor przy pompie, uklad wydechowy. Narazie elektryka mi nie padła, wiec na to sie szykuje bo ponoc lubi szwankowac

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34
Jedna wielka niewiadoma co siÄ™ dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
problemy z odpalaniem
  • Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001
  • silnik
Witam mam taki problem z moim autem . Przyczynya jest taka ze nie raz nie chce mi odpalic , cos mu sie dzieje i nie chce odpalic nawet jak jest cieply itp . Mialem taki problem jechalem nim w trase bo przejechaniu okolo 500km zrobilem sobie odpoczynek a potem jak chialem jechac dalej to nie odpalil po 1 godzinie przerwy az po jakims 3 godz odpalil bardzo mi sie spieszylo na prom wiec nie z wroclawia dojechalem juz do francji mialem miedzy czasie jeden postuj 15 min na zatankowanie paliwa i poznije spokojnie odpalil , ale gdy wjechalem juz na prom i chcialem po dotarciu na miejsce wyjechac to znow nie odpalil i po koloeknych kilku godzinach odpalil , byl na 2 serwiach i jednym mi mowili ze to wina kluczyka zeby pojechac do fiata i zrobic je bylem w fiacie i tam mi nic nie pokazalo tylko ze tam jakas mala czesc jest do wymiany bo ciagnie lewe popietrze i daltego wiec wyminilem i pojechcalem w trase i tak jak wczesnije opisalem znow mialem z nim problemy bo nie odpala , dzialo mi sie to tez wczesnije ale to bardzo zadko , gdy pytalem sie osobo o pomoc to kilku ludzi mi powidzialo ze to moze byc przez imobilajzer bo ta lapka co swieci od niego nigdy nie gasnie . czy to moze byc jego przyczyna ?? prosze o pomoc na e mial easy90.mw@gmail.com
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Układ różnicowy.
  • Fiat Bravo I
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W dniu wczorajszym tj. 10-03-2011 podczas ruszania z jedynki usłyszałem tylko takie "hhryyyyy" ruszyłem, ale tylko jakieś 5m. Zjechałem na pobocze i niestety zostawiłem tam cały olej. Po zaciągnięciu samochodu do mechanika okazało się, że to układ różnicowy się rozsypał robiąc w obudowie skrzyni dziurę 5 na 10cm. Najpiękniejsze jest to że samochód z 2000 roku i ma 66700 przejechane (przebieg autentyczny sam. w rodzinie od nowości). Czytałem że w Bravach zdarzały się takie usterki i koszty naprawy nie są małe:// Dodam że silnik to 1.2 16v
1 komentarz
Fiat Bravo I