Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Doblo III Cargo

Lata produkcji: 2010 - 2016
Segment: Dostawcze
Mały samochód dostawczy należący do klasy kombivanów (segment K) produkowany od 2000 roku (w Polsce dostępny od roku 2001). W ofercie Fiata zastąpił model Fiorino II. Doblo to jeden z liderów swojego segmentu, od rynkowego debiutu znalazł już ponad milion nabywców. W 2006 roku został również wyróżniony nagrodą „International Van of the Year”. Od 2015 roku oferowana jest czwarta generacja samochodu. W Korei Północnej Doblo produkowany jest przez firmę Pyonghwa Motors i sprzedawany pod nazwą Ppeokugi. W innych azjatyckich krajach (np. w Singapurze) znany jako Fiat Panorama.
Powagosław
Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża. ~Luzacjusz

Fiat Doblo III Cargo – wybierz silnik

Dane techniczne Fiat Doblo III Cargo

Podstawowe parametry Fiat Doblo III Cargo
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 3
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Wymiary zewnętrzne Fiat Doblo III Cargo
Długość 4740 mm
Szerokość 1832 mm
Wysokość 1880 mm
Rozstaw osi 3105 mm
Rozstaw kół - przód 1530 mm
Rozstaw kół - tył 1510 mm
Zwis przedni 895 mm
Zwis tylny 740 mm
Prześwit 175 mm
Wymiary bagażnika Fiat Doblo III Cargo
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 3200 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 3200 l
Wysokość progu załadowczego 545 mm
Własności transportowe Fiat Doblo III Cargo
Drzwi tylne - szerokość 1231 mm
Drzwi tylne - wysokość 1250 mm
Drzwi boczne - szerokość 700 mm
Drzwi boczne - wysokość 1175 mm
Przedział ładunkowy - długość 2170 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1518 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1305 mm
Szkic techniczny Fiat Doblo III Cargo

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Doblo III Cargo
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 40
Koszt ogólny 43,50 PLN
LPG43 PLN
ON31.91 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 5,53 PLN

Autorentgen Fiat Doblo III

Liczba wpisów: 14

Zamek tylnej klapy zacina się.

dodał: ~MALIBU 02, 6 lat temu
Potwierdza się to jak najbardziej. Należy odkręcić zamek następnie wyczyścić i przesmarować mechanizm ze sprężyną (która się zacina jeśli dostanie się tam dużo kurzu lub piachu. Może odkręcać się również śrubka która trzyma pewną część mechanizmu. Należy dokręcić.

Tarcze hamulcowe - zużyte kompletnie przez jedną parę klocków.

dodał: ~BrunoTrawa www.szkolka-ochmanow.pl, 9 lat temu
Auto na gwarancji jeszcze pół roku. Tarcze hamulcowe ASO zaleciło do wymiany już przy pierwszej wymianie klocków hamulcowych (przebieg 40 tys. km)! Normalnie powinny się zużyć po przebiegu 100-140tys. Koszt naprawy ok. 1k zł. Dlaczego użytkownik ma za to płacić? (Za klocki - rozumiem, ale czemu aż 350zł?). Tani zamiennik made in China pociągnąłby dłużej. Taka jakość nie zachęca do zakupu oryginalnych części Fiat. Chyba wszyscy wytwórcy zamienników robią lepsze tarcze od producenta za cztery razy mniejszą cenę. :) Oryginalne części w cenie 2x wyższej niż do Toyoty Land Cruiser, trwałość 3x...

Sposób mocowania tylnej lampy - idiotyzm pierwszej wody.

dodał: ~max wnerwiony, 7 lat temu
ylko "dorozwiniety" włoski inżynier wymyslił mocowanie tylnego reflektora fiata doblo. Spali ci się żarówka- nic trudnego poprostu wymień!. Stop - całkowita pomyłka w rozumowaniu!!! Bez klucza do kół nawet nie podchodź ( do reflektora???).Dodatkowo zdemontować trzeba osłone głośnika gdzie nie wiadomo po jakiego grzyba tę mocującą śrubke 19 -ke wsadzono. Za to jak ci wytłoczka blaszana szumnie mianowana jako nakrętką nr 19 wpadnie w oblachowanie (a z uwagi na luz fabryczny w 9 na 10 przypadków tak się stanie) ten mądry włoski inżynier wymyslił w dole słupka specjalny otwór do jej...

Publikacje o Fiat Doblo

Newsy o Fiat Doblo

Fiat Doblo III Cargo