Szukaj

Informacje o Fiat Panda III Hatchback 5d Seria 2

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: VANy
Od 2012 roku Fiat oferuje trzecią, najnowszą i obecnie produkowaną generację modelu Panda. W porównaniu do poprzedniczki zwiększyły się rozmiary auta, choć jego sylwetka do złudzenia przypomina poprzedni model. Panda III została zbudowana, tak jak model drugiej generacji na płycie podłogowej Fiat Mini platform, tak jak m.in. Fiat 500, Ford Ka II oraz Lancia Ypsilon III. Inspiracją dla stylistyki samochodu był m.in. wygląd nowego Fiata 500. Panda trzeciej generacji nie jest produkowana w Tychach, tak jak Panda II – jej produkcję ulokowano w zakładach marki pod Neapolem.
czytaj więcej
Powagosław

Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.

~Luzacjusz

Fiat Panda III Hatchback 5d Seria 2 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,3 m
Promień skrętu 4,65 m
Długość 3653 mm
Szerokość 1643 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1882 mm
Wysokość 1551 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Rozstaw kół - przód 1409 mm
Rozstaw kół - tył 1407 mm
Zwis przedni 747 mm
Zwis tylny 606 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 870 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 225 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~induktor
Fiat Panda III
Hatchback 5d Seria 2 1.2 69KM 51kW
Po blisko dwóch latach użytkowania zamieszczam małą aktualizację swojej opinii, bo teraz mogę już powiedzieć więcej. Podczas szczegółowego badania rynku, doktoryzowania się ze wszystkich nowych miejskich aut, najmniej czasu poświęciłem pandzie, a w końcu ją kupiłem trochę w ciemno, bo już miałem dość analizowania wszystkich za i przeciw. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę! Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny, panda jest nadal bezkonkurencyjna. Oczywiście są auta bardziej designerskie, ale wszystkie mają trzycylindrowe motory, które maksymalny moment obrotowy i moc uzyskują gdzieś pod koniec skali obrotomierza. W pandzie mamy normalne 4 cylindry i pojemność 1,2. Owszem, Swift ma silnik 1,2 i 90 KM, bardzo fajny, ale to już trochę wyższa półka cenowa. Ewentualnie jest jeszcze KIA Picanto, też 1,2 i ponad 80 koni, ale tu znowu trzeba zapłacić 10 tys. więcej. Po przesiadce z większych aut doceniłem też fakt, że pandą udaje się zaparkować w takich miejscach, w których wcześniejszymi autami nie było o tym mowy.
4,4
~induktor
Fiat Panda III
Hatchback 5d Seria 2 1.2 69KM 51kW
Dlaczego Panda? To wprawdzie efekt wielu kompromisów, ale z każdym dniem użytkowania tego autka utwierdzam się w przekonaniu, że warto było iść za głosem rozsądku. Właściwie nowy samochód nie był mi potrzebny, bo jest w rodzinie nowe duże auto, które załatwia nam sprawy dalszych wyjazdów, gdzie liczy się komfort, pakowność i zaufanie do pojazdu, więc mogłem sobie dalej jeździć do pracy 11-letnim jeszcze całkiem zdrowym małym volkswagenem. No ale cóż, każdy ma prawo do własnych fanaberii. Badając rynek, brałem pod uwagę różne auta: od Fiesty za 54 tysiące, poprzez vw Up!, Citigo, Fiata 500, aż wreszcie stanęło na tym, że skoro ma być w jednym gospodarstwie drugie nowe auto, to niech będzie „po taniości" i skończyło się na Pandzie za 37 tys., bo po co żyłować i płacić kolejne tysiące za przyciski na kierownicy, czy tablet wbudowany w deskę rozdzielczą. Poza tym Fiat, jako jedna z nielicznych marek, umożliwia bezproblemowe założenie instalacji LPG bez utraty gwarancji (wprawdzie tylko w ASO, ale nie jest jakoś strasznie dużo drożej niż gdzie indziej). Auto ma (prawie) wszystko, co potrzeba, czyli klimę i radio i przede wszystkim JEST NOWE. Wprawdzie wszystkie moje poprzednie używane auta były względnie bezproblemowe, nie nadziałem się na przysłowiowa minę, ale jednak nowe to nowe! Rozczarowuje natomiast nieco „terrorystyczna" polityka Fiata w kwestii wyposażenia - albo kupisz wersję o 4 tysiące droższą, albo uprzykrzymy ci życie nie dając ci kluczyka z pilotem. Tak, w wersji Easy jest centralny zamek, ale bez pilota w kluczyku! Trochę dziwne, skoro jest dużo przecież droższa klimatyzacja, to dlaczego nie może być czegoś tak dzisiaj oczywistego jak otwieranie auta pilotem? Głupia polityka. Wstyd. Paradoksalnie za to auto jest całkiem wygodne. Przejechałem nim niedawno prawie 700 km w jeden dzień i nie byłem zmęczony bardziej niż autach uchodzących za bardziej komfortowe. Nadwozie wyładniało, ma trochę przebojowy design (squircle), auto jest sympatyczne i z każdym dniem lubię je coraz bardziej, a ono pięknie mi się za to odwdzięcza.
Fiat Panda III Hatchback 5d Seria 2