Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
czytaj więcej
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1900-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79 x 81,4 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Karoseria + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW 2010-2015
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Ford C-MAX II
rok 2015, 40k przebiegu. Szczyt ściemy. Naklejka "ECO" jest chyba dla parti RAZEM. fizycznie jest niemożliwe spalić tym autem poniżej 9 litów. Raz chyba żonie udało się zejść do 8.9 wg. komputera. Mi on pali cały czas 9.5, na autostradach 160-170kmh (później już jest tak głośno że nie ma sensu jechać szybciej) pokazuje 9.9 (chyba niemożliwe) Przedziwny silnik, nie dajcie się nabrać na "eko" Sama kultura pracy bardzo fajna, ciągnie od dołu, ma fajny dźwięk, przyśpiesza w pełnym zakresie. Małe silniki i turbo fajna sprawa ale o niskim spalaniu wg. producenta można zapomnieć. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
8,1
Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Ford C-MAX II
Mam ten samochód od 4-ech lat. Jeżdżę głównie po mieście (Wrocław) w sporym ruchu i korkach. Obecny przebieg 70000 km. Komputer pokazuje mi średnie spalanie 8,1. Jak silnik był nowy palił trochę więcej (około 8,5 l/100 km). Widzę, że ludzie piszą, że im sporo pali. Wszystko zależy jak się jedzie. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
10,0
Grand C-MAX 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Ford C-MAX II
W zeszłym tygodniu odebrałem c maxa po liftingu 1,5 ecoboost-150 km. mam yteraz przejechane po miescie 345km- i tak: średnia po miescie w korkach ok 100km na klimatyzacji pokazuje 10,1L/100m, przy ok 80km/h na 6 biegu pali ok 5,5l, stojąc w korku 5 km na klimatyzacji spalanie ok 18l/100!. generalnie nie jest dobrze, choć dealer powiedział ze do 2000km może dużo palic. na razie ma niecałe 400m przejechane wiec ma wielka nadzieje ze te wyniki się poprawia. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 5
Ford C-MAX II Grand C-MAX