Szukaj

Ford C-MAX II Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW 2010-2015

Informacje o Ford C-MAX II Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW 2010-2015

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
czytaj więcej
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Silnik - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Karlik
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW
Auto idealnie rodzinne. Z tyłu mieszczą się 3 foteliki. Regulacja siedzenia kierowy i kierownicy pozwala każdemu znaleźć odpowiednia pozycje. Świetnie sprawuje się na dużych trasach. Jest bardzo zwinny i zwrotny jak na swoje rozmiary - radzi sobie w miejskich parkingach. Dobrze tłumi nierówności i całkiem nieźle radzi sobie w zakrętach. Nie nadaje się do podróżowania predkościami pow 160km/h
Dodane 7 lat temu
4,7
~obywatel
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW
Kupiłem pojazd z przebiegiem 80,000 km w wersji Titanium (klimatronik, nawigacja, tempomat itp.) Autko sprawdza się na co dzień i w trasę-fajny silnik, dużo miejsca, spory bagażnik. Taki focus tylko że wyższy i bardziej pakowny. Mimo że jest to minivan wygląda normalnie.
Dodane 11 lat temu
4,3
~gear
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 TDCi 115KM 85kW
Ogłonie auto polecam, jest trochę wad jak ja to nazywam \"wieku dziecięcego\", ale dla rodziny auto rewelacyjne. Ja posiadam wersję Titanium, jest naprawdę luksusowo wyposażona. Wbrew wymiarom zewnętrznym w środku zdecydowanie więcej miejsca niż w focusie, miejsca na tylnej kanapie tyle co w mondeo, idelany dla dzieciaków, płaska podłoga z tyłu, duży bagażnik, warto dokupic opcję konfiguracji siedzeń wtedy robi się z auta naprawdę van.
Dodane 13 lat temu

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 23
Uszkodzenie koła dwumasowego i sprzęgła
  • Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2012-2015
  • silnik
  • 31 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 8
Po przejechaniu 30 tys km dało się wyczuć wyraźne drżenie nadwozia podczas przyśpieszania (Pierwsze objawy wadliwej dwumasy pojawiły się po przejechaniu około 21 tys km - pojedynczy przypadek głośnych stuków po puszeniu sprzęgła). Sporadycznie pojawiały się głośne stuki podczas ustawienia lewarka zamiany biegów w położeniu "luz" i puszczeniu sprzęgła. Ponadto przy prędkości około 90km pojawiał się dość specyficzny szum wydobywający się z komory silnika. Zestaw wymieniony na gwarancji. Wszystkie objawy ustąpiły.
Dodane 10 lat temu
6 komentarzy
Kontrola trakcji
  • Ford C-MAX II Minivan 1.6 Duratec 85KM 63kW 2011-2014
  • ukÅ‚ad kierowniczy
  • 220 tys. km
Po zaświeceniu się kontroli trakcji która nie zgasła , zaświecił też check. Auto jest znikome. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrola trakcji nie świeci na jakiś czas ale samochód dalej jest słaby, natomiast check dalej świeci.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Nie odpala i gaśnie
  • Ford C-MAX II
  • inne
  • 278 tys. km
Auto po zakupie jeździło dwa dni . Z rana już nie chciało odpalić kręci kręci i nic odpala z plaka po 2 tys obrotów gaśnie . Wymieniona popka paliwa i filtry na komputerze pokazano błąd U0432-E1 nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego tablica rozdzielcza . Ktoś miał podobny problem auto jest po 2 mechanikach i nikt nie pomógł .
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Ford C-MAX II Minivan

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów