Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII Hatchback 5d 1.1 85KM 63kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Auta małe

Nowością w gamie silnikowej jest jednostka 1.0 EcoBoost z funkcją dezaktywacji jednego z cylindrów. Jak zapewnia producent rozwiązanie to przyczynić się ma do obniżenia emisji CO2 oraz zmniejszyć zużycie paliwa. Dezaktywacja cylindra powinna być niezauważalna dla kierowcy.

Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1099 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 85 KM (63 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 110 Nm przy 3500 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73 x 86,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Silnik

Wybrane oceny

4,9
~Aleksandra2505
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.1 85KM 63kW
Auto wybrane zdecydowanie w przypływie emocji, mając bardzo dobre wspomnienia związane z Fiestą Mk6, która niestety uległa wypadkowi. Drugi raz decydując się na Forda nie zawiodłam się ani odrobinkę, chociaż wiem, że przejechane 4000km w 2 miesiące mogą nie być miarodajne. Analizując wszystkie za i przeciw, porównując ofertę Forda Fiesty z VW Polo, Skodą Fabią, Seatem Ibizą i Suzuki Swiftem utwierdziłam się w przekonaniu, że kolejny raz wybór był słuszny. Oprócz marki Suzuki konkurencja zostawała daleko w tyle jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny, a także o oferowane wyposażenie. Za naprawdę rozsądną kwotę mam nowe auto, z przyjemnym silnikiem, którego początkowo się obawiałam. 3 cylindry mają swoją kulturę pracy, ale można się do niej przyzwyczaić. Wyposażenie auta także nie pozostawia żadnych uwag - podgrzewane fotele, szyba, dysze spryskiwaczy, czujniki deszczu, oświetlenia, ciśnienia w oponach, duży wyświetlacz, sterowanie z kierownicy, czujniki cofania, przyzwoite nagłośnienie, wygodne i dobrze wyprofilowane fotele, naprawdę dobre jakościowo materiały, bez skrzypiących plastików - wszystko ładnie dopasowane. Na największą pochwałę zasługują właściwości jezdne - auto bardzo dobrze trzyma się drogi, a podwozie radzi sobie z dziurami na drogach. Jedynymi wadami jakich dopatrzyłam się w nowej Fieście jest ilość miejsca z tyłu - nie ukrywam, że mogłoby być z tym lepiej. Miło by było powrócić także do starych, sprawdzonych silników 4-cylindrowych, ale te z nowej generacji też dają radę.
4,9
~Stryju86
Ford Fiesta VIII
Hatchback 5d 1.1 85KM 63kW
Samochód spełnił wszystkie oczekiwania w pierwszych miesiącach użytkowania, zobaczymy co będzie później.Na plus jakość wykonania, prowadzenie, nowy design.
Ford Fiesta VIII Hatchback 5d