Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Fiesta VIII

Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w 2017 roku Fiesta VIII generacji jest pod względem stylistycznym bezpośrednią kontynuacją swojej poprzedniczki. Zaprojektowana została w nawiązaniu do wcześniej stosowanej koncepcji „kinetic design”. Po raz pierwszy w historii modelu Fiesta oferowana jest w wersjach –luksusowej: Fiesta Vignale oraz crossover: Fiesta Active. Powstała na płycie podłogowej Ford Global B-Car Platform, dzieląc ja m.in. z Fordem Ka i Ecosport. Fiesta VIII generacji jest od poprzednika jest o 71 mm dłuższa, 12 mm szersza, a jej rozstaw osi zwiększył się o 4 mm, co sprawia, że jej sylwetka jest bardziej dynamiczna. Rozstawy kół również zostały poszerzone – przednich o 30 mm, tylnich o 10 mm, co ma zapewnić większą stabilność na zakrętach. Zapowiedziano cztery wersje modelu – Titanium, luksusową Vignale, sportową ST-Line oraz dla lubiących bezdroża Active. Duże zmiany dotknęły deskę rozdzielczą, którą wyposażono w tablet systemu Sync 3 z ośmiocalowym ekranem. Pozwoliło to zrezygnować z wielu przycisków obsługi systemu. W wersji topowej Fiesta oferowana będzie z systemem audio B&O Play.
Powagosław

Król klasy supermini zmienił się nieznacznie, choć Ford twierdzi, że zmiany najważniejsze to te, których na pierwszy rzut oka nie widać. Natomiast jeśli chodzi o to, co widać, design Fiesty w środku i na zewnątrz pozwala przypuszczać, że jej panowanie na rynku nie jest zagrożone.

~Powagosław
Luzacjusz

James Bond się kiedyś pomyli i wsiądzie do Fiesty, mówię wam (ten grill...). Rozumiem, że Ford nie chciał popsuć swojego snu o Aston Mini-Martinie, sympatycznego całkiem, ale… Jeśli to jest faktycznie nowa generacja, to po letniej wymianie opon będzie można powiedzieć, że mamy Fiestę po faceliftingu.

~Luzacjusz

Ford Fiesta VIII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Ford Fiesta

Cena od 46 930 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Ford Fiesta VIII
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Autodiagnoza Ford Fiesta VIII

Liczba wpisów: 51
Rozruchu
dodał: tybory, 3 lata temu
Nie wiem co jest przyczyną. W wilgotne i zimowe dni przy rozruchu rozrusznik jakby się zawieszał. Próbuje kręcić pół obrotu i nic, zatrzymuje się. Kręci normalnie i odpala za drugim czasami trzecim razem. W dni suche zimowe i latem problem nie występuje. Mówię o Fieście VI z 2004r z silnikiem 1,25. Fiesta ma niewielki przebieg 62 tys. Dodatkowo po takim zawieszeniu się licznik przebiegu zmienia się z dziennego na całkowity (elektroniczny wyświetlacz).
Zapalajaca sie kontrolka- awarja systemu silnka
dodał: Fordek, 6 lat temu
Podczas jazdy samohodem zapalaja sie dwie kontrolki- jedna zolta i jedna czerwona- oraz informacja o awarii systemu silnika. Silnik pracuje normalnie. Nie wiem co to moze byc? Czy jest to cos powaznego, czy tylko blad elektroniki? Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem?Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje Pozdrawiam
ROSNĄCE OBROTY PRZY ZMIANIE BIEGÓW
dodał: ~Bartolo, 8 lat temu
-podczas zmiany biegów wciskając sprzęgło obroty idą wysoko w górę (kiedy dojeżdżam np. do świateł sprzęgło muszę wcisnąć parę sekund zanim zgaśnie-inaczej wejdzie na obroty),
-brak hamowania silnikiem-mimo jazdy np.na 2 bez dodawania gazu auto zamiast zwalniać-przyśpiesza.
szarpnięcia podczas jazdy
dodał: ~gosia, 8 lat temu
podczas jazdy wystepują krótkotrwałe szarpnięcia jakby samochód tracił moc na ułamek sekundy; po uruchomieniu silnika kontrolka poduszek powietrznych miga cztery razy i nastepnie pali sie ciagłym światłem. okazało sie że przepływomierz powietrza nie jest podłączony czy to może miec wpływ naprace silnika,prosze o pomoc!!!!
Podwyższone spalanie 1.3.
dodał: funfel34, 8 lat temu
Witam. Chciałbym żeby odp. udzielały osoby, które mają te same objawy w swojej fieście. A więc mam fieste 1.3 z 93r. mam ją już 3 lata. Jak ją kupiłem paliła średnio około 8 l na setkę, powodem był zablokowany termostat-ogrzewanie wnętrza praktyczni nie działało, chyba że stałem w korkach. Po wymianie go spalanie drastycznie spadło średnio przy normalnej jeździe 6-6.3 l na trasie dało się zejść do 5 l wg. mnie zaje... jak na tak archaiczną konstrukcje silnika. Ale się skończyło od ponad roku mam podobny problem pali średnio 7-7.5 l, ale termostat nadal jest sprawny-ogrzewanie sprawne...

Dane techniczne Ford Fiesta VIII

Moc silników 70–140 KM
Pojemność silników 1,0–1,5 l
Prędkość maksymalna 160–202 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,0–14,9 s

Publikacje o Ford Fiesta

Newsy o Ford Fiesta

Ford Fiesta VIII