AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Marki i modele
Wyszukiwarka aut
Elektryczne
Rankingi
Testy i opinie
Oceń swoje auto
Oceń instalację LPG
Zużycie paliwa
Usterki
Oceń swój motocykl
Euroncap
Auta nowe
Auta używane
Ceny aut używanych
Dokumenty dla kierowcy
Dane techniczne
Dane techniczne
Rankingi
Motogazeta
Publikacje
Filmy
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Wydarzenia
Filmy
Porady
Motosłownik
Piłeś nie jedź
Dziennik kosztów
Firmy
Za granicą
Prawo jazdy
Kalkulatory
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw w Polsce
Ceny paliw za granicą
Mapa stacji paliw
Dodaj stację paliw
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Ford
Maverick
II
2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Informacje
o Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Lata produkcji:
2004 – 2007
(2004, 2005, 2006, 2007)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
+ 24 zdjęć
Ogłoszenia
używanych
Ford Maverick
Liczba ogłoszeń:
4
Ford Maverick II 2002
Cena:
12 500
PLN
Ford Maverick 2002 rok, 3.0 Benzyna, 197 KM, A...
2002
307 425 km
197 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2.0 i 16V AWD 124KM 2002
Cena:
16 700
PLN
Ford Maverick Zarejestrowany - benzyna -
2002
218 000 km
124 KM
benzynowy
Ford Maverick II 2.0 i 16V AWD 124KM 2001
Cena:
11 400
PLN
Ford Maverick 2.0
2001
301 020 km
124 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Produkowany
od
2004
do
2007
roku
Pojemność skokowa
2261
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
150
KM
(110
kW
)
przy
5700
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
200
Nm przy
4000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd 4x4
Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Liczba ocen:
4
Ogólna ocena
4,2
/5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Układ jezdny
+ Widoczność
+ Wentylacja i ogrzewanie
Wady
- Bezawaryjność (poważne usterki)
- Wyciszenie
- Karoseria
Wybrane
oceny
3,9
~Pieniek
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
Jeżeli planujesz kupić to auto, to pierwsze pytanie jakie musisz zadać to: ile bierze oleju? Biorą olej. Według mojej wiedzy jest to wada fabryczna. Poprzedniemu właścicielowi brał 1 litr do 1,5 litra na 1000 km. Mnie brał o wiele mniej, bo 0,5 litra/1000 km przy prędkościach do 100 km/h, ale przy prędkości 140 km/h brał 0,5 litra na 150 km. Po roku zużycie wzrosło do 1 litra na 1000 km. Dolewanie jest bardzo uciążliwe, zrobiłem remont, po znajomości - koszt samych części z planowaniem głowicy 2,2 tys. Myślę, że cena regularna remontu to 5-10 tyś. Winne były pierścienie, które po pewnym czasie stanęły. Po remoncie nie bierze oleju. Kto nie sprawdzał poziomu oleju, to miał szansę uszkodzić silnik. Na amerykańskich forach problemy zaczynały się przy 90 tys mil! Być może dlatego jest tak wiele ofert mavericka z uszkodzonym silnikiem. Kolejna wada wspominana to gnijące tylne nadkola. U mnie jeszcze gniły ranty drzwi, choć auto jeździło 13 lat po drogach gdzie nie używa się soli. I odklejają się obicia (sztuczne skóry) z boczków drzwi. Tyle trzeba wiedzieć. Auto b. wygodne. Napęd b. dobry. Przestrzeń b. dobra. Przestrzeń bagażowa ok. Dynamika ujdzie, da się wyprzedzać. prędkość maksymalna 170 km/h, ale w gazie jest tanio. Nie wiem czy w tych pieniądzach coś lepszego kupi się z napędem 4WD.
4,9
~greg
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Podchodziłem do tego auta z dystansem ponieważ jest mało popularny i jest na jego temat mało informacji, ale mowie co tam jak nie spróbuje to nie będę wiedział... Idealny do miasta - nie straszne mu krawężniki czy wyboje, na ciasnych parkingach świetnie daje sobie radę - bardzo dobry promień skrętu. w trasie do 100-120 km/h tez nie mam zastrzeżeń - powyżej tej prędkości trochę głośno ale w końcu to mały SUV i opory powietrza robią swoje... bardzo tanie oryginalne części. wysokie auto = fajne auto - komfort wsiadania wysiadania- bezcenny:)
4,1
~fan
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
jest całkiem dobrze jak za tą cenę, może trochę plastiki są mało efektowne i z jakością nie najlepiej, kiepsko zrobiona tapicerka foteli, mam wrażenie o niesolidnym zabezpieczeniu antykorozyjnym i zrobiłem to sam a tak poza tym OK - jeździ, trąbi, świeci co chcieć więcej?
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Liczba raportów:
6
Średnie spalanie dla
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
pb
11,2
l/100 km
lpg
11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
10,3
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
az tak wielkiego doświadczenia z tym nie mam bo po prostu auto się nie psuje... (odpukać) oryginalny filtr oleju cena ok 25,- oryginalny syntetyczny olej forda 5w30 w granicach 100,-/5L
LPG
10,0
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
Jak na tą wagę nieźle, średnia dla Pb 10 dla LPG 12
LPG
12,6
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Ford Maverick II
Cheje ile może, ale bardzo fajnie się nim jeździ :))
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Ford Maverick II
Liczba wpisów:
7
Nie pali na wszystkie cylindry
Ford Maverick II
silnik
152 tys. km
Witam mam taki problem silnik 3.0 V6 silnik nie pracuje na wszystkie cylindry sprawdzone wtryski świece cewki wszystko gra już nie wiem co może być nie łączy się z komputerem ktoś może miał podobną sytuację gdzie szukać przyczyny
Problem rozwiązany
3 komentarze
gasnacy silnik
Ford Maverick II 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW 2000-2004
silnik
od jakiegos czasu silnik w moim fordzie gasnie po dodaniu gazu i wcisnieciu sprzegla badz na biegu jalowm nie zawsze co jakis czas co to moze byc? to zaczelo sie po przejechaniu dlugiej trasy lacznie 2400km wiadomo z przerwami anglia-polska polska -anglia nie udalo mi sie ustalic przyczyny objawow
Problem rozwiązany
4 komentarze
głośna praca pompy paliwa
Ford Maverick II 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW 2000-2004
silnik
350 tys. km
po wymianie pompy paliwa (Bosch) i filtra paliwa (Mann), pompa w dalszym ciągu głośno pracuje, wręcz buczy. Nie mogę znaleźć co jest przyczyną
Oczekuje na rozwiązanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
4,2 (4 oceny)
Wybierz inny silnik
2.0 i 16V 124 KM
2.0 i 16V AWD 124 KM
2.3 i AWD 150 KM
3.0 i V6 24V AWD 197 KM
3.0 i V6 24V AWD 203 KM
Wybierz inny silnik
Ford Maverick w pigułce
Ford Maverick
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Maverick
Dane techniczne
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Raporty zużycia paliwa
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Opinie
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Usterki
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Publikacje
Ford Maverick
Newsy
Ford Maverick
Galerie
Ford Maverick
Nasze pomiary
Ford Maverick
Filmy
Ford Maverick
Ogłoszenia
Ford Maverick
Ceny aut używanych
Ford Maverick
Dziennik kosztów
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Opinie o instalacjach LPG
Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007
Testy zderzeniowe
Ford
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Ford Maverick II
Dane techniczne
39 raportów
zużycia paliwa
28 opinii
użytkowników
4 ogłoszenia
używanych
6 zgłoszonych
usterek
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Wirtualny alkomat
Sprawdź VIN
Porady
Kalkulator LPG
Benzyna czy diesel?
Kredyt czy leasing?
Pierwsza pomoc