Szukaj

Informacje o Ford Maverick II 2.3 i AWD 150KM 110kW 2004-2007

Lata produkcji: 2004 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2004 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2261 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~Pieniek
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Jeżeli planujesz kupić to auto, to pierwsze pytanie jakie musisz zadać to: ile bierze oleju? Biorą olej. Według mojej wiedzy jest to wada fabryczna. Poprzedniemu właścicielowi brał 1 litr do 1,5 litra na 1000 km. Mnie brał o wiele mniej, bo 0,5 litra/1000 km przy prędkościach do 100 km/h, ale przy prędkości 140 km/h brał 0,5 litra na 150 km. Po roku zużycie wzrosło do 1 litra na 1000 km. Dolewanie jest bardzo uciążliwe, zrobiłem remont, po znajomości - koszt samych części z planowaniem głowicy 2,2 tys. Myślę, że cena regularna remontu to 5-10 tyś. Winne były pierścienie, które po pewnym czasie stanęły. Po remoncie nie bierze oleju. Kto nie sprawdzał poziomu oleju, to miał szansę uszkodzić silnik. Na amerykańskich forach problemy zaczynały się przy 90 tys mil! Być może dlatego jest tak wiele ofert mavericka z uszkodzonym silnikiem. Kolejna wada wspominana to gnijące tylne nadkola. U mnie jeszcze gniły ranty drzwi, choć auto jeździło 13 lat po drogach gdzie nie używa się soli. I odklejają się obicia (sztuczne skóry) z boczków drzwi. Tyle trzeba wiedzieć. Auto b. wygodne. Napęd b. dobry. Przestrzeń b. dobra. Przestrzeń bagażowa ok. Dynamika ujdzie, da się wyprzedzać. prędkość maksymalna 170 km/h, ale w gazie jest tanio. Nie wiem czy w tych pieniądzach coś lepszego kupi się z napędem 4WD.
4,9
~greg
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Podchodziłem do tego auta z dystansem ponieważ jest mało popularny i jest na jego temat mało informacji, ale mowie co tam jak nie spróbuje to nie będę wiedział... Idealny do miasta - nie straszne mu krawężniki czy wyboje, na ciasnych parkingach świetnie daje sobie radę - bardzo dobry promień skrętu. w trasie do 100-120 km/h tez nie mam zastrzeżeń - powyżej tej prędkości trochę głośno ale w końcu to mały SUV i opory powietrza robią swoje... bardzo tanie oryginalne części. wysokie auto = fajne auto - komfort wsiadania wysiadania- bezcenny:)
4,1
~fan
Ford Maverick II
Terenowy 2.3 i AWD 150KM 110kW
jest całkiem dobrze jak za tą cenę, może trochę plastiki są mało efektowne i z jakością nie najlepiej, kiepsko zrobiona tapicerka foteli, mam wrażenie o niesolidnym zabezpieczeniu antykorozyjnym i zrobiłem to sam a tak poza tym OK - jeździ, trąbi, świeci co chcieć więcej?
Ford Maverick II