Szukaj

Informacje o Ford Maverick II

Lata produkcji: 2000 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Ford Maverick II – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Ford Maverick II

Liczba ocen: 28
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Stary Trucker
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Ford Maverick II
Uwielbiam ten samochód za wygodę i za charakter. Ma fajne audio i ogrom miejsca. Radził sobie w terenie i ładnie przyjął gaz. Mam samochód około 6 miesięcy. Kupiłem go za 9 tysięcy. Egzemplarz był bardzo słaby blacharsko za to super pod maską. Zrobiłem blacharkę całą na błysk za 4 tysiące, do tego tam gaz wachacze bzdury opony. Włożyłem łącznie 8,5. Przejechałem na tą chwilę 12 tysięcy i dałem mu też w kości na offroadzie. Żadnych poważnych usterek ani bzdurek. Jedynie pękła mi linka zmiany biegów. I niby wszystko pięknie ładnie ale prawda jest taka że nie ma już do nich części. Szukałem zamienników cudów po szrotach bo inaczej się nie dało. Nawet jak znalazłem to były problemy. Bo coś nie pasowało bo coś było na diabła. Kupiłbym ten samochód ponownie gdybym wiedział, że jak coś się zepsuje to będę miał części żeby go naprawić. Póki co będę nim jeździł ile mogę bo umówmy się, robiłem go dla siebie. Myślę że spokojnie 3 lata licząc po 30 - 40 rocznie da radę.
4,2
~Patryk
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Ford Maverick II
9 miesiecyze mną i już coś moge powiedzieć. Problem brak części i rdza. Zalety wszystko inne. Problemem jest brak części i trzeba ratować się używkami z oliksa (na szczescie jest gościo co sprowadza dawców, i przesyła wszytsko, co mi było potrzebne). Miejsce na piąteczkę, dwie osoby spią po rozłożeniu siedzeń(do 174 cm powyżej trzeba demontować siedzenie lub poduszka). Silnik 2.0 to strasznie bidne 100 km/h to prędkośc max na trasie. Własności terenowe: mam AT eki firmowe, Vitara musi włączać reduktor by wjechać tam gdzie on na "1", ale na wstecznym już to nie działa, bo wsteczny jest szybki i problem! Niezależne zwieszenie z tyłu powoduje to, że kolejny są czasem problemem. A tak zadbany egzemplarz to naprawdę fajna zabawka funkcja "Auto: 4x4 super sobie radzi ( mam porównanie do vitary i sandero I ) . Na ryby, czy lekka off road turystyka jak najbardziej. Auto kupiłem bez przekonania ale jedyne na jakie było mnie stać (koniecznie musialem mieć 4x4 i prześwit większy niz 17cm). Chciałem kupić coś innego, a z tego jestem baaardzo zadowolony i mimo ogólnego stanu (rdza nawet na dachu) to jestem zadowlony, bo turystyka i spanie na dziko to sama przyjemność :)
5,0
~HarryD
Terenowy 2.0 i 16V AWD 124KM 91kW
Ford Maverick II
Autko bardzo ciekawe ale okazało się, że ich wadą są skrzynie biegów, wyskakujący 3 biegu. Zakup nowej części, tryb i tzw przesuwka w sklepie Forda to koszt ponad 3 tysięcy, istnieje możliwość dorobienia elementów w ZKZ w Toruniu na zamówienie, koszt około 2.5 tysiąca ale warto. Znalazłem mechanika w Chojnicach, który podszedł do tematu bardzo profesjonalnie i autko ma skrzynie praktycznie z nowym pakietem 3go biegu. Części pasują z Mazdy Tribute, więc kasy całkiem dobrze. Auto warte uwagi, proste i funkcjonalne, dobrze radzi sobie w terenie że oczywiście bez szaleństw offroad ale ogólnie naprawdę jestem bardzo zadowolony.
Średnie spalanie dla Ford Maverick II
10,3 – 13,6
l/100 km
11,0 – 16,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Terenowy 2.0 i 16V 124KM 91kW
Ford Maverick II
Benzyna - hmmm.. ten samochód pozostaje w zeszłym wieku pod względem spalania. średnio 12l 95. LPG - tu sprawa wygląda naprawdę fajnie, instalacja BRC sequence. samochód śmiga lepiej niż na benzynie (nie wyolbrzymiam), a spalanie - no cóż tylko jeździć :). Części cóż - samochód u nas nie codzienny. Części dostępne o normalniej niewygórowanej cenie - trzeba poszukać. Allegro, USA-olkusz, inter-Car. Co ciekawe: należy patrzeć na modele> Ford Maverick, Escape (jednej generacji) no i Mazda Tribute, gdyż prócz nazwy te samochody się mało różnią :).
13,3
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 197KM 145kW
Ford Maverick II
Spalanie na oponach A/T Yokohama Geolandar G015 na fabrycznych felgach 16''. Na zwykłych oponach spalanie o 0,5l mniejsze. Wiadomo, że 3-litrowa V6 musi swoje wypić. Plus jest taki, że w lekkim terenie spalanie jest niewiele większe od "drogowego". 14,7 to moje codzienne spalanie w cyklu mieszanym w proporcji miasto/ trasa 50/50. 12,6 to ostatni wynik typowej trasy z około 400 km (rodzina 2+3, wózek i pełny bagażnik, klimatyzacja).
11,7
Terenowy 3.0 i V6 24V AWD 203KM 149kW
Ford Maverick II
Części w cenie jak do każdego popularnego auta. Plusem jest amerykańska filozofia projektowania. Większość napraw eksploatacyjnych jest w stanie wykonać mechanik amator z pomocą podstawowych narzędzi. Dochodzi nam troska o oleje w skrzyni biegów, reduktorze i moście tylnym. Czyli jak w każdym 4x4. Jak ktoś lubi dłubać to z łatwością zejdzie z kosztów. Paliwo - to zależy jak na to się zapatrujemy i na ile wyceniamy swoje bezpieczeństwo, przyjemność z jazdy i wszechstronność auta.
Ford Maverick II