Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Fireeebladzik
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Porównam te auto do mazdy 6 i pssata B6 bo takie posaidam takze w domu i zlaezy co kto lubi jeżeli chodzi o mega niezawodnośc to polecam mazde 6!! auto ktorego nie da sie zepsuć co prawda honda tez sie nie psuje ale mazda ponoc jest lepsza passata Hmm brat narzeka na branie oleju i zawieszenie oraz małe pierdoły z elektronika. jeźeli chodzi ci o wrażenia z jazdy lubisz krecic auto pod czerwone pole i nie bojąc sie ze zaraz sie zepsuje albo silnik mozesz zajcehąc to polecam HONDE ten silnik wytrzymuje mega katowanie i nawet nie bierze oleju MISTRZOSTWO!!
4,6
~Cieniu
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Jednym słowem Honda to super auto które jest niezawodne jest jedno z szybszych w swojej klasie moze jedynie podskoczyc avensis 2.0 paski mogą sie schować silnik te traca bardzo duzo na mocy po przebiegu 200 tys fsi jednym słowem zal. Moja ma przebieg 194 przy 185 byłem na hamowni i pokazała 154km ale na vervie 98!(seryjnie 155) gosci z hamowni powiedział ze jest ździwiony tak dobrym wynikiem ale to po po prsotu honda. Jeżeli chcesz mieć auto wyróżniajace sie z tłumu i niezawodne to polecam :D miałem tez dylemat nad mazda 6 i ogolnie tak samo dobre auto ale honda ma to coś
4,5
~trampen@go2.pl
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Jeśli podoba Ci się sylwetka tego autka to warto je kupić. Jego obsługa jest praktycznie bezkosztowa. Wymieniasz tylko elementy eksploatacyjne i jeździsz. Niezawodny silnik to zdecydowany atut tego auta. Gdy trzeba, to ma niezłego "kopa". Dynamiczny podczas wyprzedzania. Biegi zmienia się bardzo płynnie. Auto bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami dróg. Można to zauważyć jadąc np. polną drogą. Na trasach szybkiego ruchu, przy dużych szybkościach, dobrze trzyma się zakrętów. Wnętrze auta bardzo przestrzenne. Każdy czuje się komfortowo podczas jazdy. Z przodu i z tyłu podłokietniki. Ze względu na to, iż pokonuję miesięcznie ok. 2500-3000km postanowiłem założyć instalację LPG. Dzięki niej płacę średnio 2 razy mniej za paliwo. Do założenia instalacji byłem przekonany w 100%, mając bardzo dobre doświadczenia z poprzedniego Accorda (przejechałem 150 tys. km na gazie). Oczywiście sam typ instalacji LPG jest nieprzypadkowy, więcej opisałem tutaj: http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,31213.msg16454307.html#msg16454307 (trzeba się wcześniej zarejestrować). Umieściłem tam wykresy z hamowni porównujące przebiegi zmiany mocy i momentu w funkcji obrotów dla benzyny i gazu. W aucie występują dwie wady fabryczne, które kwalifikują elementy do bezpłatnej wymiany w ASO (nawet jeśli autko nie jest już na gwarancji): 1) parujące od wewnątrz reflektory przednie (np. po deszczowej pogodzie) 2) wiązka przewodów doprowadzająca zasilanie do świateł w tylnej klapie (po pewnym czasie użytkowania mogą pękać w niej przewody, wiec lepiej wymienić). Przed zakupem spodziewałem się, że autko będzie maksymalnie dopracowane, mając na uwadze poprzednie generacje Accorda i to się potwierdziło.
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW 2002-2008
8,9
l/100 km
10,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Witam .Posiadam auto ponad rok. Spalanie na poziomie 7,5 -8,2 L/100 km przy prędkości od 100 do 140 km/h z włączoną klimatyzacją na autostradzie. Typowa jazda tylko po mieście -korki i krótkie dystanse spali około 9,2 L/100km. Jak chce się poszaleć na vtec´u to spali do 13. Różnica między zimą a latem to 0.5- 1 litr więcej zimą. Jak dla mnie brakuje 6 biegu bo powyżej 120 km/h robi się głośno(może to wina budżetowych opon? które mam po poprzednim właścicielu) także nastepnym razem jak bym kupował 7 generacje pomyślałbym o 2.4 silniku a może te japońce już tak mają? Cruise control przestałem używać bo zaskakująco spalanie miałem ciut wyższe a frajdy z jazdy dużo mniej. Auto warte uwagi i godne polecenie. Póki co rdzy nie widać, co do napraw to odpukać w nie malowane ale nic się nie dzieje ,płyny i filtry wymieniam regularnie.Pozdrawiam.
9,3
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Witam wszystkich posiadaczy i zainteresowanych kupnem. Auto posiadam niespełna pół roku czyli w zasadzie jeżdziłem tylko w okresie zimowym. Nie jest to moja pierwsza Honda i na pewno nie ostatnia. W większości jeżdze w cyklu mieszanym z lekką przewagą na trase , ale nie są to długie odcinki ( mam 12km w jedną stronę do pracy , trasą pozamiejską). Spalanie jak obok ale muszę przyznać ,że napewno nie jeżdzę jak emeryt ,ale też nie cisne pod czerwoną kreskę. Co do napraw to nie wypowiem się bo póki co nic się nie psuje(odpukać w nie malowane) a wymiane płynów i filtrów robie samodzielnie i nie ma cenowej tragedii. Szczerze polecam , komfort i przyjemność z jazdy bardzo ale to bardzo zadowalająca . Pozdrawiam
8,0
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Zależy od kierowcy można zrobic bardzo niskie spalanie i mozna bardzo wysokie np od 6.5 jadac emerycko na trasie do 110 hamujac biegami i mozna także zrobic 17L katując po miescie do odcinki od swiateł do świateł. Do rzeczy jak ktos lubi dynamiczna jazde w lato musi sie zmieścic do 9-9.5l srednio emrycka jazda 8 i poniżej zima nalezy dodac po 1l paliwa do wartości wyżej. Acha wracjac do spalania w miescie wszystko zalezy od misata jeźdzać po Warszawskich korkach bd 14 a jeżdząc po mniejszych miastach gdzie nie stoi sie w korku i nie ma za duzo swiatel 9 także rożnica jest duzo i sposób rozumowania miasto a miasto przez uzytkowników tych aut

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 33
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wycie silnika
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • układ napędowy
Witam, od jakiegoś czasu zwykle po tym jak już auto złapie odpowiednią temperaturę zaczyna wyć. Słychać to przy niższych prędkościach, a zwłaszcza przy zakrętach ( większe obroty przy skręcaniu kierownicą) , dźwięk jest podobny do tego jak wydaje silnik kiedy jedziemy na wstecznym. Identycznie brzmi jak w tym filmie na yt, gość też ma taki problem https://www.youtube.com/watch?v=0HBlKeQ46L8
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Honda Accord VII Sedan