Szukaj

Informacje o Honda Accord VIII Kombi

Lata produkcji: 2008 – 2016
Segment: Klasa średnia

Ósma generacja modelu produkowana w latach 2008-2015. Ostatnia oferowana na rynku europejskim. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp Accord Coupe Concept. Stylistycznie Accord VIII był też kontynuacją rozwiązań zastosowanych u jego poprzednika. Samochód Roku 2008 w plebiscytach magazynów „Wheels Magazine” oraz „Drive”. W 2011 roku poddany face-liftingowi. W Japonii oferowany pod nazwą Inspire, w Chinach – jako Honda Spirior, w USA – jako Acura TSX (jednocześnie na tamtym rynku sprzedawano też amerykańską wersję Hondy Accord, która różniła się od europejskiej wyglądem i rozmiarami).

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VIII Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4750 mm
Szerokość 1840 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2110 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2705 mm
Rozstaw kół - przód 1585 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1183 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 406 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Jarek
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Dawałem tu komentarz z osiem lat temu cały happy - nowy samochód (15 tys przebiegu). Dziś jeżdżę nim 9 lat zrobiłem 185 tys kilometrów po całej Europie, górach autostradach, latem zimą i jestem jeszcze bardziej happy. Czasem myślę, żeby kupić nowy samochód (mam na to nawet pieniądze), ale później myślę - po co? Nie ma żadnych usterek, nigdy mnie zawiódł, podoba mi się jak wtedy kiedy kupowałem, już go nie kradną (a kiedyś 2 razy próbowali). Dzieci w nim dorosły, wszyscy są do niego przyzwyczajenie. Czy zima czy lat czy po mieście czy po autostradzie, jedzie się super , wręcz komfortowo. Żebym czuł wyraźną różnicę musiałbym sobie kupić minimum powiedzmy Audi A6 i to w lepszej wersji za jakieś blisko 300 tys. a wolałbym za takie pieniądze 5 razy dokoła świata przejechać. jeździłem kiedyś amerykańskim fordem, Volvo, Saabem , Toyota Avensis - dla mnie subiektywnie Honda Accord jest the best i jeśli mi w głowie się coś nie zmieni będę nim jeździł jeszcze ładnych parę lat. Dla kupujących Hondy jest tylko jeden problem - my (nie handlarze), którzy o nie dbamy nie chcemy ich sprzedawać, a jak już to niemałe pieniądze. Subiektywnie, ale szczerze, jak inaczej pisać o "członku" rodziny, który nigdy nie zawiódł.
4,4
~chmielu
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Honda Accord VIII
To moja 3. Honda więc mogę uznać się za fana marki. Auto wciąż świetnie wyglądające (to już 10 latek!), prawie bezawaryjne, jakość użytych materiałów na dobrym poziomie. Uważam jednak, że poprzednia generacja pod względem bezawaryjności wypadała lepiej. Wcześniej miałem Accorda VII z silnikim i-CTDI i przebiegiem ponad 300 000 km. Podejrzewam, że osoba która go ode mnie kupiła 5 lat temu dalej cieszy się bezawaryjną jazdą. W przypadku generacji VIII jest pod tym względem trochę gorzej i dlatego dałem tylko 4 gwiazdki (problemy z DPF, rdzewiejący szyberdach). Podsumowując na pewno nie żałuję zakupu i każdemu szczerze polecam to auto, ale może bardziej w legendarnym benzyniaku 2.0 lub 2.4.
4,8
~klapsm1977
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Honda Accord VIII
Swietny silnik , zajefajne zawieszenie , uczucia podczas jazdy jak w gokarcie . Idealny na zakrety lub w gory . Po niemcach i francuzach mam japonczyka i teraz dopiero rozumiem kto umie robic dobre samochody !!!! Niesamowita frajda z prowadzenia !!!! Przaktycznie bezawaryjne , troche za maly bagaznik . Nigdy wiecej zemsty Hitlera nie kupie , to juz wiem na pewno. Chyba najlepszy diesel ostatniego dziesienciolecia , filter DPF bezproblemowy nie tak jak u sasiadow ktozy wymagaja jazdy po autostradzie z wysokimi obrotami , fikcja jakas. Wypala sie na dystansie okolo 15 km liczac od odpalenia. NIgdy wiecej niemca !!!!
Średnie spalanie dla Honda Accord VIII Kombi
8,5 – 9,8
l/100 km
6,8 – 7,1
l/100 km
10,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Jak na 2 litrowy silnik benzynowy to wydaje mi sie ze bardzo dobrze. W miescie 10 do 11 zima na bardzo krotkich odcinkach, do 5-6km. W trasie w zaleznosci od predkosci: autostradami z Niemiec do Polski przy predkosciach nie przekraczajacych 160km/h 8-8,2. I czym wolniej tym ekonomiczniej. Na 100 kilometrowej trasie poza autostradami, jadac przepisowo ale bez zamulania wyszlo jakies 6,5 litra. Przeglady wydaja mi sie raczej niedrogie jak na ASO. Mieszkam w Niemczech wiec ceny w euro: 1- 130, 2-200
11,7
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Plusy: Wygodny, cichy, dynamiczny przy jednej lub dwóch osobach na pokładzie, wysoka jakość wykonania, i co najważniejsze ma w sobie to "coś" czego oczekuje od samochodu, do tej pory bezawaryjny, dobra praca AT Minusy: mały bagażnik, zawieszenie tył, korozja x2, słaba dynamika przy 5 osobach i bagażu - wtedy lepsze byłoby 2.4 Przebieg 125k km - jeżdżę nim 40k km
11,3
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Na trasie przy spokojnej jeździe spalania LPG około 9.0-9.5 L. Gdy już trzeba jechać nieco dynamiczniej, na Sce jakieś 140 km/h spalanie wynosi około 10.5 LPG. w mieście na krótkich odcinkach dom - praca - dom w godzinach szczytu spalanie niecałe 15 LPG. Korki maja ogromne znaczenie, więc chyba nie jest źle

Usterki Honda Accord VIII

Liczba wpisów: 10
Czujnik ustawienia świateł mijania.
  • Honda Accord VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Po 25 tys.km padł przedni czujnik ustawienia świateł mijania - xenony są samopoziomujące, automatycznie się ustawiają, czujniki są dwa, jeden z przodu, drugi z tyłu, reagują na zmianę obciążenia samochodu. Z tego co wiem, podobna przypadłość dotyczyła także poprzedniego modelu Accorda. Objawem tej usterki, jest praktycznie brak widoczności w czasie jazdy w nocy, bo światła świecą prosto w ziemię przed autem, jak halogeny. Wymiana oczywiście ma być w ramach gwarancji, chociaż do tej pory jeszcze nie otrzymali tej części, czekam już 4 tygodnie.
4 komentarze
Wspomaganie i sciganie w prawo
  • Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016
  • układ kierowniczy
Witam mam taki problem ze czasem gdy odpalam autko zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i nie mam wspomagania ale nie raz gdy wyłączę i znowu włączę silnik to zniknie czasem po kilku próbach...dodatkowo coś mnie strasznie ściąga w prawa stronę i kierownica przy skręcaniu w prawo (ze wspomaganiem jak działa :P) chodzi leciutko a w lewo ciężej co to może być? pomóżcie jeśli wiecie
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Otwierany dach: rdzewiejąca ramka pod uszczelką dachu.
  • Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Wersje z otwieranym dachem, np. Executive, rdzewiejaca ramka pod uszczelka otwieranego dachu. Objawy: nie domykajaca sie klapa szklana dachu, wada produkcyjna, pokrywa dachu wymienialna na gwarancji, czas naprawy ok. 30 minut
Honda Accord VIII Kombi