Szukaj

Informacje o Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016

Lata produkcji: 2008 – 2016
Segment: Klasa średnia

Bestseller to benzynowy silnik 2.0l 156KM i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Cena jest akceptowalna, a wyposażenie caÅ‚kiem niezÅ‚e. Ponadto auto okazuje siÄ™ caÅ‚kiem zrywne, szczególnie na wysokich obrotach. Silnik chÄ™tnie krÄ™ci siÄ™ aż do odciÄ™cia, a jeÅ›li 156KM to maÅ‚o – jest jeszcze wariant 2.4l 201KM. Co prawda sÄ… elastyczniejsze motory, ale ten jest wyraźnie żwawszy od sÅ‚abszego brata. Prawdziwy szaÅ‚ to jednak 2.2-litrowy diesel. Ma 150KM, jest maÅ‚o problematyczny, zrywny, elastyczny i oszczÄ™dny – ciężko powiedzieć o nim cokolwiek zÅ‚ego. No, może tylko cena to przesada, ale to wina wysokiego cÅ‚a. Jest coÅ› jeszcze – wariant 180-konny, który uwalnia wiÄ™kszość sportowych ambicji tego auta.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegóÅ‚ach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskaÅ‚o na agresywnoÅ›ci. DziÅ› to jedno z Å‚adniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem SaletÄ…. WyglÄ…da groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnÄ…trz, w Accordzie jest wiÄ™cej komfortu niż sportu. Czyli z zewnÄ…trz Mike Tyson, a wszÄ™dzie indziej Tomasz Kammel. TrochÄ™ szkoda. Bo Camele dobre sÄ… tylko przez „C” na poczÄ…tku i jedno „M” w Å›rodku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2199 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85X96,9 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Typ silnika i-DTEC
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~chmielu
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
To moja 3. Honda więc mogę uznać się za fana marki. Auto wciąż świetnie wyglądające (to już 10 latek!), prawie bezawaryjne, jakość użytych materiałów na dobrym poziomie. Uważam jednak, że poprzednia generacja pod względem bezawaryjności wypadała lepiej. Wcześniej miałem Accorda VII z silnikim i-CTDI i przebiegiem ponad 300 000 km. Podejrzewam, że osoba która go ode mnie kupiła 5 lat temu dalej cieszy się bezawaryjną jazdą. W przypadku generacji VIII jest pod tym względem trochę gorzej i dlatego dałem tylko 4 gwiazdki (problemy z DPF, rdzewiejący szyberdach). Podsumowując na pewno nie żałuję zakupu i każdemu szczerze polecam to auto, ale może bardziej w legendarnym benzyniaku 2.0 lub 2.4.
4,8
~klapsm1977
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Swietny silnik , zajefajne zawieszenie , uczucia podczas jazdy jak w gokarcie . Idealny na zakrety lub w gory . Po niemcach i francuzach mam japonczyka i teraz dopiero rozumiem kto umie robic dobre samochody !!!! Niesamowita frajda z prowadzenia !!!! Przaktycznie bezawaryjne , troche za maly bagaznik . Nigdy wiecej zemsty Hitlera nie kupie , to juz wiem na pewno. Chyba najlepszy diesel ostatniego dziesienciolecia , filter DPF bezproblemowy nie tak jak u sasiadow ktozy wymagaja jazdy po autostradzie z wysokimi obrotami , fikcja jakas. Wypala sie na dystansie okolo 15 km liczac od odpalenia. NIgdy wiecej niemca !!!!
4,7
~Leszek
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Użytkuje Accorda 12m-cy zrobiłem nim 25tys. Sprawuje się całkiem nieźle, choć po zakupie parę małych usterek zaliczył, takich jak DPF, który regenerowałem i do tej pory mam spokój i rurka kolektora wydechu. Zaskoczeniem dla mnie jest układ jezdny, świetnie się go prowadzi. Minusem jest na pewno mało miejsca dla pasażerów z tyłu i mały, płytki bagażnik. Auto uważam za dobre i komfortowe, szczególnie jak się siedzi za kierownicą.
Åšrednie spalanie dla Honda Accord VIII Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Spalanie zmniejszało się z każdym kolejnym tankowaniem. Od ponad 9l do ok 7.8l (ostatnia średnia). Zaznaczam, że jeżdżę głównie w korkach, w dużym mieście. W cyklu mieszanym (miasto trasa - nie autostrada) zdarzyło mi się zejść do średniej 7.2l. Wszystko zależy od stylu jazdy i drogi. Zawsze można napełnić bak przed wjazdem na autostradę, na niej wrzucić 6-ty bieg, ustawić tempomat na 130, a po zjeździe, zatankowaniu i policzeniu chwalić się jakimiś kosmicznymi liczbami. Ale chyba nie o to chodzi. Średnie wartości spalania z komputera to czysta fikcja. Mnie się sprawdziło tylko przy 1 zatankowaniu. Przeglądu jeszcze nie miałem, ani naprawy (odpukać).
6,5
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Spalanie japońskiego diesela bardzo ekonomiczne: Wskazania komputera są niemal identyczne jak przy pomiarze. Miasto: 7,0 do 7,9 przy naprawdę dynamicznej jeździe i wyścigach na światłach, trasa po Polsce bez autostrad: 6,1 do 6,5, średnie, prawdziwe spalanie w użytku na codzień: 6,4-7,0 l/100 km
7,2
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Miasto (Szczecin), średnie odcinki - 8.6 l/100km Trasa (na odcinku Szczecin-BRing-Kraków i z powrotem = 1500km) średnia wyszła mi 7.6l/100km, przy prędkości średniej ok 120km/h. Mogło być lepiej, ale wiekszość trasy pokonałem na tempomacie, podobno wtedy trzeba dodać 1l do średniej.

Usterki Honda Accord VIII

Liczba wpisów: 10
Czujnik ustawienia świateł mijania.
  • Honda Accord VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 6
Po 25 tys.km padł przedni czujnik ustawienia świateł mijania - xenony są samopoziomujące, automatycznie się ustawiają, czujniki są dwa, jeden z przodu, drugi z tyłu, reagują na zmianę obciążenia samochodu. Z tego co wiem, podobna przypadłość dotyczyła także poprzedniego modelu Accorda. Objawem tej usterki, jest praktycznie brak widoczności w czasie jazdy w nocy, bo światła świecą prosto w ziemię przed autem, jak halogeny. Wymiana oczywiście ma być w ramach gwarancji, chociaż do tej pory jeszcze nie otrzymali tej części, czekam już 4 tygodnie.
4 komentarze
Wspomaganie i sciganie w prawo
  • Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016
  • ukÅ‚ad kierowniczy
Witam mam taki problem ze czasem gdy odpalam autko zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i nie mam wspomagania ale nie raz gdy wyłączę i znowu włączę silnik to zniknie czasem po kilku próbach...dodatkowo coś mnie strasznie ściąga w prawa stronę i kierownica przy skręcaniu w prawo (ze wspomaganiem jak działa :P) chodzi leciutko a w lewo ciężej co to może być? pomóżcie jeśli wiecie
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Otwierany dach: rdzewiejÄ…ca ramka pod uszczelkÄ… dachu.
  • Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
Wersje z otwieranym dachem, np. Executive, rdzewiejaca ramka pod uszczelka otwieranego dachu. Objawy: nie domykajaca sie klapa szklana dachu, wada produkcyjna, pokrywa dachu wymienialna na gwarancji, czas naprawy ok. 30 minut
Honda Accord VIII Kombi