Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW 2008-2016

Lata produkcji: 2008 - 2016
Segment: Klasa średnia

Bestseller to benzynowy silnik 2.0l 156KM i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Cena jest akceptowalna, a wyposażenie całkiem niezłe. Ponadto auto okazuje się całkiem zrywne, szczególnie na wysokich obrotach. Silnik chętnie kręci się aż do odcięcia, a jeśli 156KM to mało – jest jeszcze wariant 2.4l 201KM. Co prawda są elastyczniejsze motory, ale ten jest wyraźnie żwawszy od słabszego brata. Prawdziwy szał to jednak 2.2-litrowy diesel. Ma 150KM, jest mało problematyczny, zrywny, elastyczny i oszczędny – ciężko powiedzieć o nim cokolwiek złego. No, może tylko cena to przesada, ale to wina wysokiego cła. Jest coś jeszcze – wariant 180-konny, który uwalnia większość sportowych ambicji tego auta.

Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Oceny Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201 KM 148 kW

Ogólna ocena
4,66
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(96%) NIE(4%)
ZALETY + Poważne usterki + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Karoseria

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 466
Koszt ogólny 32,71 PLN
LPG19.75 PLN
PB34.24 PLN
Wydatki serwisowe 10,09 PLN Pozostałe wydatki 41,31 PLN

Autodiagnoza Honda Accord VIII

Liczba wpisów: 44
Threads
dodał: anton1234, 7 lat temu
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km.
Brak możliwości zmiany biegów
dodał: enimen, 6 lat temu
Mam pewien problem. Z poczatku ciężko wchodziły mi biegi, kombinowalem z odciąganiem sprzęgła noga i wciskaniem podczas jazdy co pomagało. Po jakims czasie takiej jazdy cos strzelilo w pedale lub pod pedałem i po odciągnięciu sprzegła stopą i ponownym wciśnieciu niemoge zmienić biegów na włączonym silniku. Czyżby do wymiany całe sprzęgło? Jedyny sposob na jakikolwiek dojazd to wylaczenie silnika, wrzucenie biegu i przekręcenie zapłonu. Proszę o pomoc
problem z odpalaniem na zimno- zachowuje sie jak by nie dostawał prądu
dodał: ~Sylwia, ponad rok temu
od kiedy zaczeły się przymrozki mam problem z odpaleniem auta rano. zachowuje sietak jak by był słaby akumulator auto ledwo co kręci tyle że akumulator jest w pełni sprawny. na kablach odpala na rys. potem jak już sie raz silnik zagrzeje nie mam problemu z odpalaniem aż do kolejnego poranka

Dane techniczne Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW 2008-2016

Podstawowe parametry Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Produkowany od 2008 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 201 KM (148 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 234 Nm przy 4300 obr/min
Liczba cylindrów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87 x 99 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje Typ silnika i-VTEC
Przeniesienie napędu Honda Accord VIII Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Honda Accord VIII Sedan