Szukaj

Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW 2015-2017

Informacje o Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowy silnik 1.4l 100KM? Nie bardzo. Jest trochę za słaby do tego auta, leniwie reaguje na gaz przy niskich obrotach i brakuje mu mocy. Jednak jeśli kupujecie Civic z naciskiem na jazdę po mieście, to ta jednostka będzie idealna. W przeciwnym wypadku postawcie na wariant 1.8 142KM. Też lubi wysokie obroty, ale jest nieco elastyczniejszy, niż w poprzedniej generacji tego modelu. I tak naprawdę byłby jedynym interesującym motorem, gdyby Honda nie wprowadziła diesla 1.6 120KM. Cena odstrasza, ale motor jest ciekawym uzupełnieniem oferty – chętnie reaguje na ruchy prawej stopy, lubi wchodzić na obroty i do około 100km/h zachowuje naprawdę niezłą dynamikę. Trzeba tylko dużo jeździć, żeby zakup się zwrócił.

czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 310 KM (228 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~kacpersky
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Super auto, ale jako 2 lub 3 w rodzinie, do codziennej jazdy się nie nadaje, zbyt surowe, szorstkie, bezsensownie twarde pomimo regulowanych amortyzatorów z oldschoolowym silnikiem, który przyspiesza przyzwoicie, chyba nawet lepiej niż cupra, ale mniej liniowo i charakteryzuje go wieeeelka turbodziura. W +R lag jest mniejszy, ale z kolei zawieszenie urywa głowę. Japończycy trochę zbyt ostro go przyprawili, bo jeśli mam cierpieć taką niewygodę, to chcę, żeby był mocniejszy i żeby miał bardziej rasowy wydech. Auto świetne gdyby mu dołożyć wydech i dobić do 400 koni( wiem na starcie nie byłoby trakcji, ale za to powyżej 180-200 byłby lepszy ciąg)
Dodane 8 lat temu
4,9
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
To jest moje spełnione marzenie i nie zawiodłem się. Type R stał się wreszcie dostatecznie dojrzały, aby nadawał się do wożenia rodziny na co dzień, na tyle mocny, aby nie poddawać się co mocniejszym turbodieslom jak dwaj poprzednicy oraz zachował swój szalony charakter przez uniknięcie nadmiaru efektywności 4x4 z pozostawieniem całego blichtru hot hatcha, od wyglądu zaczynając, na napędzie kończąc.
Dodane 9 lat temu
4,4
~tomeksa25
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Bardzo fajne autko do jazdy na codzień, przy umiarkowanym traktowaniu pedału gazu może spalić średnio
Dodane 6 lat temu
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów