Szukaj

Oceny Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

Podsumowanie 50 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting - Oceń swoje auto
4,52
średnia ocena z 50 ocen
11% lepiej od średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Najnowsze oceny Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

3,7
~Pablos
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Ogólnie raczej rozczarowanie. Prezentuje się nieźle, do zawieszenia przyczepić się nie można. Duży bagażnik i patent z Magic Seats to duży plus. Ale głośny jest. W środku wszystko trzeszczy i stuka. Lakier chyba do paznokci, szyby rysują się od przecierania szmatką, widoczność do tyłu żadna, do przodu przez słupki można nie dojrzeć pieszego wchodzącego na przejście.Problemy z wrzucaniem jedynki to kompromitacja, wielu użytkowników się uskarża,...
4,3
~mf
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Fajne auto lubiące wysokie obroty, których nie należy się bać. Uważam, że jest to świetny samochód do miasta i na drogi krajowe. Automatyczna skrzynia - niestety tylko 5 biegów i na autostradzie brakuje tego dodatkowego biegu. Mistrz pakowności - podwójna podłoga bagażnika sprawia, że nic nie lata. Jestem wysoki (nieco ponad 190 cm) i niezbyt dobrze widzę co się dzieje z przodu na prawo od lusterka wstecznego. Wygodne siedzenia, z...
3,5
~kacpersky
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Honda Civic IX
Super auto, ale jako 2 lub 3 w rodzinie, do codziennej jazdy się nie nadaje, zbyt surowe, szorstkie, bezsensownie twarde pomimo regulowanych amortyzatorów z oldschoolowym silnikiem, który przyspiesza przyzwoicie, chyba nawet lepiej niż cupra, ale mniej liniowo i charakteryzuje go wieeeelka turbodziura. W +R lag jest mniejszy, ale z kolei zawieszenie urywa głowę. Japończycy trochę zbyt ostro go przyprawili, bo jeśli mam cierpieć taką niewygodę,...
4,5
~Luk
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Civic IX
Długo rozgladalem sie za nowym samochdem pod uwage wchodzil nowy Golf 7 oraz Focus. I tutaj pierwszy plus dla Hondy jako jedyna oferuje 3 lata gwarancjii pozostali na silniki turbo tylko 2 lata. Serwis Hondy to 430zł (oleje filtry robocizna) rozrząd na łańcuchu (do końca silnika). Samochód wyposażony (klimatronik,podgrzewane fotele,nawigacja connect,fotele welur, tempomat i najwiekszy w tej klasie bagażnik 470l) Golf w takiej konfiguracjii to...
4,6
~##Matys##
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Autko jest u mnie od czerwca 2016, ale z ręką na sercu nie żałuję kupna. Wcześniej rozważałem pomiędzy Civic a Focusem, a o kupnie przesądziła funkcjonalność no i sprawdzona, niewysilona jednostka napędowa. Mimo drobnych niedociągnięć samochód naprawdę godny polecenia. W obecnej chwili jeżdżę Seatem Leon FR 1.4TSI (auto zastępcze)-w civic myjnia automatyczna wyrwała mi tylny spojler także UNIKAJCIE TAKICH MYJNI-i jak dla mnie ergonomia, jakość...
4,8
~Paweł
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Auto mam rok. Kupione jako nowe. Póki co jadę na pierwszy przegląd. Szukałem z żoną auta pojemnego, dobrze jeżdżącego i nie diesla bo poprzednie auta w dieslu puściły mnie z torbami. Teraz leję benzynę, co prawda spali litr więcej, ale śpię spokojnie bo nie mam turbiny, pompowtryskiwaczy czy dwumas. Jak szukasz auta niezawodnego o niebanalnym wyglądzie to kup właśnie civica. Jak człowiek pojeździ dieslem i wsiądzie do wolnossaka to jest...
4,8
~Mariusz
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Witam. Hondę Civic 1.8 w wersji Lifestyle mam od miesiąca. Poprzedni samochód (Honda HRV z 2015 r. sprzedałem poważnie uszkodzony w kolizji drogowej) był fajny ale rodzince pozostał uraz i trzeba było kupić coś innego :). Jako że wcześniej przez pięć lat jeździłem civikiem VIII generacji (z 2010 r) przez fakt całkowitej bezawaryjności tego modelu i nie ukrywam że również przez sentyment wybór nowego pojazdu padł na Hondę Civic IX generacji z...
4,7
~Roentgen
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Wygląd bardzo agresywny. Pikanterii dodają światła do jazdy dziennej, tylny spojler i sportowe wstawki. Kokpit na pierwszy rzut oka może przerazić, ale uwierzcie mi, jest przemyślany - zwłaszcza cyfrowy wyświetlacz i centralnie umieszczony analogowy obrotomierz. Jakość materiałów i plastików na wysokim poziomie - to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Rewelacyjne siedzenia, bardzo dobrze wyprofilowane. Bogate wyposażenie seryjne. Jestem...
5,0
~Marek
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Honda Civic IX
W mojej ocenie najlepsza nowe auto segmentu C. Świetny silnik 1.4 i-VTEC 100KM, wygląd, prowadzanie, zawieszenie i wnętrze. Bogato wyposażony już od najtańszych wersji. Świetnie zaprojektowane reflektory przednie z lampami soczewkowymi i wbudowanymi w reflektory LEDowymi światłami do jazdy dziennej, które w nocy przełączają się na światła pozycje i też świecą. Widok rewelacyjny, ludzie zatrzymają się na ulicach. Genialny projekt wnętrza, jak...
4,5
~P_78
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Przesiadka z SUVa spowodowała, że znowu zaczynam czuć jak jeżdżą normalne samochody. Honda jeździ niczym doklejona, mimo wcale nie skomplikowanego zawieszenia jest ono bardzo dobrze zestrojone i właściwościami jezdnym przewyższa niemal wszystkie kompakty (polecam odcinek Automaniaka w TVN TURBO). Długo zastanawiałem się nad wyborem nowego auta i zdecydowałem o Hondzie. Świadomie. Co mnie przekonało: niebanalny wygląd, auto nie tonie wśród...
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting