Szukaj

Informacje o Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2012-2016 (w USA dostępna od roku 2011, przed debiutem na Starym Kontynencie) dziewiąta generacja modelu. Hondę Civic IX w wersji produkcyjnej zaprojektowali Toshiyuki Okumoto oraz Takuya Miyazawa, a jego pierwowzorem koncepcyjnym była zaprezentowana w roku 2010 seria prototypów Civic Concept, które z kolei były inspirowane m.in. modelem hybrydowym CR-Z, a także (częściowo) amerykańską odmianą Hondy Accord. Ze swoim poprzednikiem był mocno powiązany zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i technicznym (m.in. ta sama platforma podłogowa). Honda Civic dziewiątej generacji oferowana była w wersjach sedan, hatchback, kombi i coupe. Auto poddano modernizacjom w roku 2013 oraz 2014.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4370 mm
Szerokość 1795 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2066 mm
Wysokość z anteną 1465 mm
Rozstaw osi 2595 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1210 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 477 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Mrgii
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Wysoka jakość techniczna. Po kilku autach francuskich, koreańskich i jednym niemieckim wybór padł na prawie nową Hondę. Potrzebowałem samochodu, który mnie nie zawiedzie i nie będzie nękał usterkami. Wymogiem było też wygodnie zmieścić małą rodzinę z nie małymi bagażami. Samochód ma kilka wad, chyba jak każdy, ale ma też kilka ponadprzeciętnych zalet, które te niedoskonałości łagodzą. Znakomite pewne prowadzenie - w mieście jeździ bardzo zwinnie, na autostradzie pewnie trzyma wyznaczony kierunek jazdy, jakby było to większy samochód. Silnik 1.8 jest dla mnie wystarczająco dynamiczny i jeśli jest potrzeba potrafi pojechać bardzo szybko. Najbardziej pozytywnie zaskoczyła mnie ergonomia wnętrza i praktyczne rozplanowanie przestrzeni. Nigdy nie myślałem o Hondzie w kategoriach samochodu praktycznego, a obecnie jest to mój numer jeden. Ma fantastycznie wytłumiony napęd - drgania prawie nie występują, charakterystyczne szarpnięcia przy dodawaniu i odejmowaniu gazu przy powolnej jeździe w korkach również są ograniczone do minimum. Przy odrobinie wprawy można jeździć tak by nie odczuć momentu zmiany biegów. Daje to poczucie dużego komfortu i mega wysokiej jakości technicznej samochodu.
3,7
~Pablos
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Ogólnie raczej rozczarowanie. Prezentuje się nieźle, do zawieszenia przyczepić się nie można. Duży bagażnik i patent z Magic Seats to duży plus. Ale głośny jest. W środku wszystko trzeszczy i stuka. Lakier chyba do paznokci, szyby rysują się od przecierania szmatką, widoczność do tyłu żadna, do przodu przez słupki można nie dojrzeć pieszego wchodzącego na przejście.Problemy z wrzucaniem jedynki to kompromitacja, wielu użytkowników się uskarża, serwis bagatelizuje a ty człowieku stoisz jak mazepa na skrzyżowaniu i walczysz z drążkiem.
4,3
~mf
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Fajne auto lubiące wysokie obroty, których nie należy się bać. Uważam, że jest to świetny samochód do miasta i na drogi krajowe. Automatyczna skrzynia - niestety tylko 5 biegów i na autostradzie brakuje tego dodatkowego biegu. Mistrz pakowności - podwójna podłoga bagażnika sprawia, że nic nie lata. Jestem wysoki (nieco ponad 190 cm) i niezbyt dobrze widzę co się dzieje z przodu na prawo od lusterka wstecznego. Wygodne siedzenia, z podgrzewaniem nie tylko na dole, ale także pleców. System multimedialny - Android, więc czasem trzeba czekać około minuty po odpaleniu auta, aby włączyć radio. Plusem jest możliwość zainstalowania własnych aplikacji. Przykładowo w mojej wersji bez fabrycznej nawigacji zainstalowałem sobie nawigację Sygic i cieszę się jej urokami. Polecam wersję z tylną kamerą ze względu na widoczność.
Średnie spalanie dla Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting
6,3 – 10,4
l/100 km
4,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Bezawaryjność to duża zaleta hondy, ale jeśli chodzi o spalanie to jest gorzej niż dramat.. tak wysokiego nie spodziewałem się nawet w najgorszych scenariuszach. Jazda po mieście (Wrocław) jak jest ruch to w lato 10,5l w zimę 11,5-11,8l. W trasie troche lepiej, to auto lubi prędkości 70-90km/h, wtedy spalanie może sięgnąć 6,3l moze 6,2l. Natomiast powyżej 100 można dojść do 7 - 7,5l zarówno w lato jak i zimę. W dodatku silnik, który nie lubi gazu. Takiego zużycia paliwa spodziewałbym się raczej po DUŻO mocniejszych silnikach, nie po takim maluchu. Także ogólnie auto ok, ale chyba mam dziure w baku
7,4
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Spalanie w mojej Hondzie zależy od mojego nastroju. Ale tak na serio, zimą przy mrozach trwających ponad miesiąc czasu, na krótkich odcinkach do 9 km, auto paliło średnio 8,6-9,0 l/100 km. Gdy mrozy ustąpiły, a na term. pokazały się temp. powyżej 5 st.C na zimowych kołach (szer. opony 205) oraz przy rzadko załączającej się pewnie klimie auto pali około 7,6 l/100 km. Po zmianie kół na letnie (szerokość 225 - fabryczna) oraz coraz częściej załączającej się klimie średnie spalanie na odcinkach j.w. wzrosło i waha się w granicach 7,8-8,1 l/100 km. Jeden raz wypróbowałem go na tracie około 60 km przy spokojnej jeździe zimą na węższych oponach, ale w mrozie -10 st.C - średnia 5,6 l/100 km. Mam w planach wyjazd nad polskie morze, więc jestem ciekawy jak spalanie się będzie kształtować w warunkach autostradowych oraz drogach ekspresowych (w większości).
8,5
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Na obecną chwile z auto korzystam ja i moja druga połowa, jak jeździ moja żona to auto w mieście pali 7,5 l8.0 litra paliwa i tyle mogę powiedzieć jak jeździ osoba która ma delikatną nogę. Ja jeźdzę ostro więc w mieście samochód pali mi 9,5 na trasie jak jechałem 80 km/h to spalił mi 5.5, ale to tylko raz sprawdzałem do ilu mogę zejśc nie mam na takie coś nerwów i czasu Z reguły jak robie trasę to lecę autostradą to i trzymam 220 więc auto pali 12,5 najwiecej mi spaliło 13 litrów. Poprzednia generacja civic przy takich katach paliła 10 litrów więć tutaj honda sie nie popisała jeśli chodzi o spalanie.
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting