Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 46
Koszt ogólny 45,38 PLN
ON45 PLN
Wydatki serwisowe 6,67 PLN Pozostałe wydatki 7,37 PLN

Dane techniczne Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2010-2012

Podstawowe parametry Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Honda CR-V III SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Honda CR-V III SUV Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda CR-V III SUV Facelifting