Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 218 Nm przy 3600 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 5
5,0
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Honda CR-V III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Generalnie jestem bardzo zadowolony. Auto na gazie spisuje się bardzo pozytywnie, a koszty utrzymania nieporównywalnie mniejsze. Jedynie po prawie 10 latach musiałem wymienić listwę spryskiwaczy (drogo: około 1tys zł), no i butla straciła homologacje, ale w tzw. międzyczasie tylko drobne regulacje i wymiany filtrów.
5,0
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Honda CR-V III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Opinia po dwóch latach użytkowania. Przejechanych ok 70 tys.km. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Od momentu montażu nic niepokojącego się nie działo. Co ważne nie ma spadków mocy, nawet przy wyprzedzaniu, czy wkręceniu na wysokie obroty nawet pow. 4 tys. nie przechodzi na Pb. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od stylu jazdy. W instalacji wymieniane jedynie...
5,0
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
Honda CR-V III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja bezobsługowa bardzo dobrze się sprawuje. Odpowiednio wystrojona nie powinna nikomu stwarzać problemów dlatego polecam poświęcić nieco czasu i poszukać fachowców z prawdziwego zdarzania i nie zrażać się kolejkami. Sama instalacja zwróciła się w niespełna rok.
Honda CR-V III SUV