Szukaj

Informacje o Honda CR-V V

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Honda CR-V to przemyślany produkt, w którym na pierwszym miejscu stoją przestronność i praktyczność. Rozstaw osi wzrósł o 40 mm, prześwit również zwiększono o 40 mm, nadwozie poszerzono o 35 mm, pasażerowie z przodu mają o 16 mm szerszą przestrzeń na wysokości bioder. Przy okazji zwiększono o 5 mm przestrzeń nad głową. Pomiędzy siedzeniami z przodu i z tyłu odległość wzrosła o 50 mm. Zbiornik paliwa umieszczony przed tylną osią jest teraz bardziej płaski, co pozwoliło zaprojektować wersję siedmioosobową.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V V – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Raporty spalania Honda CR-V V

Liczba raportów: 21
Średnie spalanie dla Honda CR-V V
5,7 – 8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!) Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.
6,8
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Witam. Poprzedni mój wpis to ze średnią 7,3 przy przebiegu 2500km. Mówiłem, że "układam auto pod siebie". Obecnie jest 6200 i spalanie zauważalnie spadło. Oczywiście bardzo wiele zależy od stylu jazdy. Tą samą trasę można " zrobić" spalając 5,3, ale można jechać mocno drapieżnie i spalić 7,6. Nie mówię o jeździe autostradowej, gdzie trzeba się liczyć przy prędkości 140- 150km/godz. na poziomie 8,5 - 9,2l. Mocno się obawiałem tak małego silnika przy takiej masie samochodu, ale po półrocznej eksploatacji mogę śmiało powiedzieć, że Japończycy wypuścili sprawdzone auto i nie ma się czego obawiać.
7,3
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Przebieg 2500 tys. średnia z całego przebiegu 7,4 , trasa miasto 40% krajowe 30% autostrada 30% każde kolejne tankowanie miej pali w tej chwili średnia 7,1. Nie używam funkcji ECO (na kolejnym baku przetestuje) fajnie się prowadzi, komfortowo tłumi zawieszenie, no i małe zdziwienie podczas przyśpieszania przy obrotach 4000 tyś odgłos silnika jest dokuczliwy dziwny ciężko to opisać (taki rezonans odgłosu). Przy prędkościach 140 150 km/h jest cichy i przyjemny w prowadzeniu, systemy bezpieczeństwa są pomocne i poprawnie działające
Honda CR-V V