Szukaj

Informacje o Honda CR-V V

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Honda CR-V to przemyÅ›lany produkt, w którym na pierwszym miejscu stojÄ… przestronność i praktyczność. Rozstaw osi wzrósÅ‚ o 40 mm, przeÅ›wit również zwiÄ™kszono o 40 mm, nadwozie poszerzono o 35 mm, pasażerowie z przodu majÄ… o 16 mm szerszÄ… przestrzeÅ„ na wysokoÅ›ci bioder. Przy okazji zwiÄ™kszono o 5 mm przestrzeÅ„ nad gÅ‚owÄ…. PomiÄ™dzy siedzeniami z przodu i z tyÅ‚u odlegÅ‚ość wzrosÅ‚a o 50 mm. Zbiornik paliwa umieszczony przed tylnÄ… osiÄ… jest teraz bardziej pÅ‚aski, co pozwoliÅ‚o zaprojektować wersjÄ™ siedmioosobowÄ….

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V V – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda CR-V V

Liczba ocen: 57
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!
4,4
~Kylo
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Witam Kupiłem jako auto używane, sprowadzone ze Szwecji jak na 4 lata użytkowanie bardzo zadbane. Szukając samochodu wiedziałem, że nie będzie to nowy z salonu ale używany, zadbany, najlepiej po jedynym właścicielu. Patrząc na sylwetkę podobała mi się BMW X3 g01, brałem tez pod uwagę Tucsona II generacji. BMW odpadło po zapoznaniu się z opinią zużywania oleju aut z przebiegiem 50 tyś km. Został Tucson i CRV. Jak dla mnie, przednie światła Hyundaia są przekombinowane, cała reszta bardzo ładna. Wybór padł na Hondę również dlatego, że ma opinie bezawaryjnej i w V generacji sporo się zmieniło zwłaszcza w silniku i trakcji. Tył CR V nie poraża pięknem ale jak już wspomniałem, nie kierowałem się tylko względami estetycznymi ale głownie tym, aby nie stać w serwisie czy warsztacie. Muszę zaznaczyć, ze to pierwszy mój SUV, jest mega przestronny, wygodny, trochę plastikowy ale plastik wygląda jak imitacja skóry czy innych szlachetnych materiałów. Po dłuższym użytkowaniu podzielę się jeszcze ewentualnymi usterkami.
3,9
~Michal
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Zanim detale to 4 ważne kwestie dotyczące oceny: 1) samochód jest samochodem służbowym - więc nie zapłaciłem za niego 2) został wybrany/narzucony - gdyż jest hybrydą, był dostępny w miarę od ręki, mieszczę się (mam 2 metry wzorstu) 3) mój poprzedni samochód to był VW Arteon 190KM (diesel) 4) jest to mój pierwszy samochód hybryda i pierwszy japoński Mam przejechane tym samochodem 8k km. Niestety ten samochód nie spełnił moich w większości aspektów. Najpierw minusy: Ponieważ trochę więcej niż połowę przejechałem po autostradzie i drogach ekspresowych to mityczne oszczędności w spalaniu absolutnie mnie nie dotyczą. Jeżeli jedzie się zgodnie z przepisami z max dozwoloną prędkością to przy 140km/h auto pali ponad 10 litrów, o hałasie nie ma co wspominać. Przy 120km jest to ponad 8 litrów na 100km. Jeżeli ktoś chce go używać do podróżowania to unikać jak ognia. Hałas, hałas, hałas - podczas jazdy próbnej nie odczułem tak tego, ale przy normalnym użytkowaniu niestety jest to strasznie irytujące. Systemy multimedialne, komputer pokładowy, schowki... - są. Nic więcej. Konkurencja odjechała na kilometry. Mniej więcej podobne rozwiązania miałem w Octavii w 2015 roku. Bagażnik mógłby być większy - Arteon miał większy - mieściły się 3 walizki bez najmniejszego problemu - tutaj 2 to jest max. Z plusów to jest duży w środku, spokojnie się do niego wsiada, jak ktoś ma małe dzieci to usadowienie ich na fotelikach nie będzie problemem. Płaska podłoga po złożeniu tylnych foteli. Fotele składają się z bagażnika co też jest miłym rozwiązaniem. Podsumowując nie jest to samochód dla mnie. Co więcej wydaje mi się, że wyleczyłem się z samochodów japońskich i hybryd (szczególnie po ocenach, że system hybrydowy Hondy jest jednym z lepszych). Największy plus tego samochodu to jest to, że jeżeli kierowca ma 2 metry to może zapakować do niego 5 osób (raczej ich bagaże mogą się nie zmieścić :)). Nie jest to samochód na trasy - do miasta i to bardziej zakorkowanego - powinien się sprawdzić.
Honda CR-V V