Szukaj

Informacje o Honda CR-V V 2.0 i-MMD 184KM 135kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastąpi bardzo cenioną jednostkę wolnossącą 2.0 i-VTEC. Silnik ten będzie łączony z przekładnią manualną lub automatyczną CVT, a także z napędem na przednie lub wszystkie cztery koła. Nowością jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. Bazowąl on będzie na wolnossącym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. Został on przekonstruowany tak, by pracował w cyklu Atkinsona i wydajnie współpracował z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostępna jest z napędem na dwa lub cztery koła.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~Bartek D.
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Auto rodzinne, dla ludzi którzy wiedzą czego chcą i oczekują od samochodu, dla tych co lubią przestrzeń, duży bagażnik, a zarazem chcących się cieszyć komfortem i dynamiką dorównującą nie jednemu sedanowi. Crv-ka potrafi zaskoczyć jednym, poza: dobrym wykończeniem, doskonałym prowadzeniem, systemami wspomagającymi kierowce - jest głośny przy wyprzedzaniu, co przejawia się wyciem silnika. Coś w rodzaju jazdy na pół sprzęgle. Nie jest to aż tak uciążliwe, ale jednak zauważalne i w mojej ocenie jest na minus .
5,0
~Pandrejew
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Komfortowe idealne rodzinne auto. myślałem też o RAV4 ale jak wsiadłem do Hondy i zobaczyłem jakość wykonania wnętrza i komfort odpuściłem sobie Toyote. Honda jest lepiej wyciszona i ma mniejsze zużycie paliwa. Jazda miejska oraz wolne toczenie się po mieście do 60 km/h 4,2l jak na masę 1700kg jest poza konkurencją.
5,0
~BodzioB
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Bardzo udany samochód i napęd, przestronny i wygodny oraz dużą ilością dodatków bezpieczeństwa oraz radiem DAB i światłami LED w standardzie.
Honda CR-V V