Szukaj

Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022

Informacje o Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastąpi bardzo cenioną jednostkę wolnossącą 2.0 i-VTEC. Silnik ten będzie łączony z przekładnią manualną lub automatyczną CVT, a także z napędem na przednie lub wszystkie cztery koła. Nowością jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. Bazowąl on będzie na wolnossącym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. Został on przekonstruowany tak, by pracował w cyklu Atkinsona i wydajnie współpracował z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostępna jest z napędem na dwa lub cztery koła.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Wybitny
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V — auto kompletne, dopracowane, godne zaufania Od momentu zakupu CR-V V wiedziałem, że to nie będzie zwykły samochód — to projekt, który prowadzę świadomie, z pełnym zrozumieniem techniki i charakterystyki. Auto zachwyca jakością wykonania, przestronnością, komfortem jazdy i kulturą pracy układu napędowego. Wszystko działa tu jak dobrze zsynchronizowany proces — bez zbędnych kompromisów. Skrzynia CVT? Dla mnie to genialne rozwiązanie. Nie nadaje się do ostrej jazdy, ale przecież nie po to powstała CR-V. W codziennym użytkowaniu jest płynna, przewidywalna i spokojna — idealna do jazdy z LPG i do długich tras. Co ciekawe, znajomi często są zdziwieni, że CVT ma wirtualne biegi — nie narzekają, wręcz chwalą płynność i brak szarpnięć. Wnętrze? Przemyślane, ergonomiczne, z doskonałą widocznością. Systemy wspomagające działają intuicyjnie, a wyciszenie kabiny pozwala na komfortową jazdę nawet przy wyższych prędkościach. Auto nie tylko wygląda solidnie — ono jest solidne. Dla mnie CR-V V to nie tylko środek transportu — to technicznie dopracowany partner, który spełnia swoje zadania z klasą. Nie zamieniłbym jej na nic innego.
Dodane 1 miesiąc temu
4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!
Dodane ponad rok temu
4,6
~K
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Jest to moja pierwsza hybryda, mam CRV 2021/2022 r. w wersji executive 4x4 - full. Poprzednio miałem kilka (ok 10) pojazdów z różnych kategorii, również suv -y, także większe 7 osobowe, teoretycznie bardziej luksusowe (czyt. droższe). Nie ukrywam, że najniżej oceniam jego wygląd zewnętrzny oraz zegary - po prostu nie podobają mi się za bardzo, ale górę w zakupie wziął rozsądek - chciałem hybrydę, już miałem brać toyota rav 4 (mniejsza kabina a większy bagażnik oraz gorzej wykończona i wyciszona), ale wygrał CRV - w środku miejsca ma tyle co mój 7 osobowy większy suv, ale dużo mniejszy bagażnik. Najbardziej podoba mi się cichutka jazda na elektryku oraz odzysk energii i spalania. Śmiem twierdzić, że do prędkości może 110, może 120 km/h jest komfortowy jak prawie 2 x droższy większy suv diesel. Jest to najlepszy samochód jaki miałem do kręcenia się po mieście oraz wypady trasami podmiejskimi, ekspresówkami itp. Podejrzewam, że lepszy może być w tej chwili nowy Nissan X- trail (którego jeszcze 3 mc temu nie było na rynku) - bo ma podobną zasadę działania hybrydy, ale dużo nowocześniejszy, lecz jego cena w max wersji to ok 260 tyś (crv teraz 216 tys ), jak kupowałem to ok 196 tys. Z hondą wiem, że jest made in Japan i nic złego nie powinno się dziać, również silnik spalinowy jest stary 2.0 vtec itp. Oprócz wyglądu - troszkę irytują mnie zegary (mój poprzedni samochód sprzed 6 lat - ma nowsze...), Na pewno nie jest po pojazd dla kogoś, kto lubi szybko się przemieszczać, tzn. można ale wówczas rzeczywiście wyje silnik spalinowy (nie tak jak w toyotach - ale również). Raz rekordowe spalanie jakie udało mi się uzyskać, to 5,1 (wynik z komputera), ale średnio jest 7,5 l (i to tez nie szaleję - tylko spokojnie). Bardzo żałuję, że nie ma przesuwanej tylnej kanapy... Gdyby zrobić ładniejszą karoserię, przesuwaną tylną kanapę, nowoczesne zegary, zwiększyć pojemność akumulatora (tak chociaż do 5 km jazdy) oraz zmniejszyć obroty silnika spalinowego (wycie) - byłby samochód bajka... Także nie wiem, czy ten x-trail za obecnie ok 260 tyś - takim nie jest...
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Przejechane na razie 97000 km i komputer pokładowy pokazał 5,0l/100 km czyli tylko 0,1l więcej niż obiecuje producent a jazda dość dynamiczna nawet krótki odcinek po autostradzie z prędkością 140 km/h Na krótkich odcinkach po mieście można uzyskać nawet 4,4 litra/100km .Jest w tym samochodzie taka jedna opcja o której nigdzie nie można wyczytać, chodzi o dociąganie pasa po zapięciu można to oczywiście wyłączyć. Na tasie Kraków-Częstochowa spalanie 4,9l/100km W zimie trzeba doliczyć jakieś 0.5 litra do spalania na rozgrzanie się samochodu przy krótkiej trasie. Na razie bez żadnych usterek i na oryginalnych klockach hamulcowych czekam na ZR-V
Dodane 6 lat temu
5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na trasie przy spokojniej jeździe 50-90 da się zejść poniżej 5l..wynik 4.6 kilkukrotnie dało się osiągnąć w mieście. Tak średnio po mieście wychodzi 5.3. (Komputer zaniża wynik o 0.2.) Przy jeździe 115-120 autostradą wychodzi 5.8. Także jest jak na masę auta dosć oszczędnie ( nie ma znaczenia wielkiego czy jedziemy w 5 osób czy tylko kierowca). Da się wycisnąć 1100 km na jednym baku . Ale przeważnie 1000. Bak ma 57l.
Dodane ponad rok temu
6,5
Liczba komentarzy: 5
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Hybryda (waga 1730 kg). Wynik z obliczeń po tankowaniu = 6.4 (90%trasa/10%miasto) na podstawie 6 tankowań od połowy listopada do końca grudnia. Jazda spokojna poza miastem średnio 100 km dziennie, teren górzysty południowej małopolski (powiat limanowski Kraków), czasem przez A4. Wskaźnik średniego spalania na komputerze pokazuje o około 0.7 l mniej - więc wychodzi prawie tyle ile obiecywano ;) Na tej trasie Octavia 1.9 TDI (waga 1300 kg) paliła około 5.5 (z tankowania).
Dodane 5 lat temu
Honda CR-V V SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów