Szukaj

Honda HR-V II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Honda HR-V II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4334 mm
Szerokość 1772 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2019 mm
Wysokość 1605 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1533 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 431 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~folex
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Użytkuje wersje Elegance od 2019. Generalnie ok. Fajny design. Mógłby być ciut tańszy, ale jest bardzo dobrze wyposażony. Multimedia mogły by być nowsze, ale w codziennym użytku i tak nie ma to większego znaczenia. Słuchanie muzyki czy korzystanie z zestawu telefonicznego jest intuicyjne i nie nastręcza trudności. Silnik ciut słaby na niższych obrotach, ładnie się wkręca i przyśpiesza gdy zredukujemy i silnik VTEC otworzy dodatkowy zawór (powyżej 3500obr/min). Robi się wtedy głośny ale nie jakoś bardzo uciążliwie. Zależy kto co lubi. Jak chcę się "poszaleć" na drodze to raczej wersja SPORT. Bardzo przestronny wewnątrz. Szukałem samochodu pod kątem możliwości przewozu roweru wewnątrz gdy inni członkowie rodziny złapią "kapcia" i trzeba przetransportować. Po zdjęciu przedniego koła (26") rower wchodzi w pionie bez problemu.
Dodane 4 lata temu
4,9
~Robotix
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Auto zakupiłem głównie że względu na dużą ilość miejsca w kabinie czy to z przodu jak i z tylu.Po zjazdach testowych honda hrv sport i toyotą chr 2,0 wygrała honda.Wczesniej uzytkowalem hondę civic IX z silnikiem 1,4 ale latka lecę i pojawił się problem z niskim zawieszeniem głównie przy śniadaniu i wysiadaniu... stąd pomysł na SUVa...aktualnie z zajęciem miejsca w aucie nie mam żadnego problemu jak i moi bliscy w wieku po 80...manyalna skrzynia świetnie jest zgrana z silnikiem...samochod na lata...
Dodane 5 lat temu
4,9
~Alek_113
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie ECO i z zachowaniem dopuszczalnych prędkości na drogach można zejść do 6,5 l/100 km. Duży jak tę klasę auta bagażnik i system rozkładania tylnych siedzeń znakomicie powiększający pojemność bagażową. Jedyny element do którego mam uwagi, to stacja multimedialna z przestarzałym Androidem (4.0) i brakiem możliwości korzystania z AndroidAuto. Nawigacja Garmin też nie błyszczy nowością (brak w niej wielu elementów nowoczesnych nawigacji). Ale od lat korzystam z nawigacji w moim smartfonie, więc nie jest to dużą wadą.
Dodane 5 lat temu
Åšrednie spalanie dla Honda HR-V II SUV Facelifting
6,7 – 7,3
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód bardzo fajny,mam go 4 lata i ma przejechane 85tys km.Jedyna usterka to skraplacz klimatyzacji,który został wymieniony na gwarancji.Samochod daje dużo frajdy z jazdy,jest szybki i nie brakuje mocy,średnie spalanie u mnie z całego przebiegu 85 tys to 6,9l.Jezeli chodzi o wady:przestarzałe multimedia ,nie działa android auto,natomiast przez bluetooth radio gra bardzo ładnie ,dźwięk jest OK,na plus odtwarzacz CD.Dla mnie nie wygodny fotel kierowcy,trochę wąski i wstawka że skóry trochę mnie uwiera,głosnosc podczas przyspieszania ,ale tu też są sportowe wydechy więc chyba tak ma być.... dźwięk silnika przyjemny. Ogólnie auto bardzo funkcjonalne i nie załuje zakupu.
Dodane 11 miesięcy temu
7,0
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Instalacja KME średnia 6,5 LPG+1,2 pb . Pracuje pięknie. Ogólnie na LPG przejechałem 10000 km .
Dodane 2 lata temu
7,6
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Wykorzystując potencjał silnika na trasie 140km/h - około 7,5 l, 170km/h-10 l. 90km/h - 6 l , miasto + korki - 8,5 l
Dodane 2 lata temu

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 17
problem z drganiami kierownicy, koła wyważone
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Dzień dobry. W moim przypadku problemem okazał się skorodowany z głębokimi wżerami tłoczek hamulcowy w lewym przednim kole. Objaw był taki, że po przejechaniu kilku kilometrów zaczynała drżeć kierownica. Wyważanie kół nie pomogło. Objaw bardzo się nasilił po gwałtownym hamowaniu. Sprawdziłem tarcze hamulcowe i lewej przedniej nie dało się dotknąć, pozostałe były ok. U mechanika po zdjęciu klocków nie można było cofnąć tego tłoczka. Wysuwał się z bardzo dużym oporem (pompka hamulcowa), ale cofnąć nie dawał rady tym przyrządem.
Dodane 7 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dodane ponad rok temu
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Honda HR-V II SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów