Szukaj

Informacje o Hyundai i10 I Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: Auta najmniejsze
Podstawowy silnik benzynowy 1.1l o mocy 69KM jest cichy, pod warunkiem, że nie wchodzi na wysokie obroty. Przy okazji pozostaje stosunkowo zrywny i nie powinien sięgać po więcej niż 6l benzyny na 100km. Do miasta będzie w sam raz. Na trasę już nie, bo od tego jest mocniejszy motor 1.2l 85KM. Mógłby miej palić, ale za to pozwala na swobodne podróżowanie. Ciężko jednak uniknąć wysokich obrotów, gdy większy zastrzyk mocy okaże się potrzebny.
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 78 KM (57 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 116 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 18
Awaria wspomagania kierownicy.
  • Hyundai i10 I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 3
Po przebiegu auta ok 75000 (tuż po okresie 3 letniej gwarancji), stopniowo zaczęła się uaktywniać usterka wspomagania kierownicy - zapalała się kontrolka ESP, wspomaganie zupełnie przestawało działać. O ile na początku zdarzało się to rzadko, to stopniowo było coraz częstsze aż do stałego świecenia ESP i braku wspomagania. Diagnoza serwisu Hyunadi - do wymiany cała kolumna kierownicy gdyż czujniki za to odpowiedzialne są z nią zintegrowane; koszt ok 6700 + robocizna. Na obcojęzycznych stronach też można przeczytać o tego typu usterkach, gdzieś na polskiej stronie przeczytałem o jednym takim przypadku. Czy ktoś wie o podobnej awarii w H i10?
17 komentarzy
Poważna awaria skrzyni biegów.
  • Hyundai i10 I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.
nie działa stacyjka
  • Hyundai i10 I Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW 2008-2010
  • instalacja elektryczna
  • 90 tys. km
Po włożeniu kluczyka do stacyjki wszystkie jak zwykle kontrolki świecą, ale po przekręceniu kluczyka wszystko gaśnie a rozrusznik nawet nie drgnie. Wziąłem kable i podłączyłem do akumulatora z drugiego samochodu, i niestety również sytuacja się powtórzyła. Czyżby coś się działo ze stacyjką?
Oczekuje na rozwiązanie

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Sam w sobie silnik zawrotnych mocy nie ma, ale najważniejsze, że na LPG ta moc nie spadła. Czytałem, że spadek mocy to mit. I faktycznie jeździ z taką samą mocą, z jaką jeździł wcześniej, przed montażem. Zenit to był dobry wybór, dziękuję mojemu gaziarzowi Sławkowi z KMS.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Prosty silnik i wysokiej jakości instalacja + dobry montaż to super rozwiązanie dla każdego, kto chce oszczędzać. Pamiętajcie jednak, ze oszczędzanie zaczyna się po montażu a nie na montażu. blue box + herculesy i instalacja działa. nie zawiodłem się, jest bardzo ekonomiczna.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Najlepszy wybór z możliwych dokonałem. i instalacji i warsztatu montującego, a na to szczególną uwagę zwracam. zenit pro + herculesy wtryskiwacze + alaska reduktor. reduktor do tego silnika jest optymalny. wtryskiwacze zawsze warto wziąć te z górnej półki. Jeżdżę już prawie 2 lata więc jest to czas, po który, naprawdę stwierdzam, że instalka jest bezawaryjna..
Hyundai i10 I Hatchback