Szukaj

Informacje o Hyundai i10 I Hatchback 1.1 CRDi 75KM 55kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: Auta najmniejsze
Podstawowy silnik benzynowy 1.1l o mocy 69KM jest cichy, pod warunkiem, że nie wchodzi na wysokie obroty. Przy okazji pozostaje stosunkowo zrywny i nie powinien sięgać po więcej niż 6l benzyny na 100km. Do miasta będzie w sam raz. Na trasę już nie, bo od tego jest mocniejszy motor 1.2l 85KM. Mógłby miej palić, ale za to pozwala na swobodne podróżowanie. Ciężko jednak uniknąć wysokich obrotów, gdy większy zastrzyk mocy okaże się potrzebny.
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1120 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 153 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 17
Awaria wspomagania kierownicy.
  • Hyundai i10 I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Po przebiegu auta ok 75000 (tuż po okresie 3 letniej gwarancji), stopniowo zaczęła się uaktywniać usterka wspomagania kierownicy - zapalała się kontrolka ESP, wspomaganie zupełnie przestawało działać. O ile na początku zdarzało się to rzadko, to stopniowo było coraz częstsze aż do stałego świecenia ESP i braku wspomagania. Diagnoza serwisu Hyunadi - do wymiany cała kolumna kierownicy gdyż czujniki za to odpowiedzialne są z nią zintegrowane; koszt ok 6700 + robocizna. Na obcojęzycznych stronach też można przeczytać o tego typu usterkach, gdzieś na polskiej stronie przeczytałem o jednym takim przypadku. Czy ktoś wie o podobnej awarii w H i10?
16 komentarzy
Poważna awaria skrzyni biegów.
  • Hyundai i10 I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.
Od czsau do czasu problem z jazdą na zimnym silniku
  • Hyundai i10 I Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW 2011-2013
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
Występowanie usterki:
Jak jest mokro od czasu do czasu po całej nocy(najczęściej jesień/wiosna) to jest problem z silnikiem auto odpali ale dusi się dławi ma problem z wchodzeniem na obroty. Jak się rozgrzeje wszystko jest ok.
Hyundai i10 I Hatchback