Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta małe
Ten model jest na tyle obszerny, że dla wielu może stanowić namiastkę auta rodzinnego, a co za tym idzie - jeździć wszędzie. Dlatego omińcie benzynowy silnik 1.2l. Ma 85KM i faktycznie jest dobrą konstrukcją, ale jeśli to ma być główne auto w rodzinie, to lepiej sięgnąć po 1.4l 100KM. Warto tylko wiedzieć, że auto nie będzie jechało na wolnych obrotach - moc czuć bliżej czerwonego pola obrotomierza. Diesle są dwa – 1.1 75KM i 1.4 90KM. O ile ten mocniejszy napędza samochód całkiem żwawo, to ten słabszy już nie. Jednak flotom powinien się spodobać.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1120 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 1750-2500 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW 2012-2015
5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Samochód porażka mały silnik, a pali więcej od samochodów o dwukrotnie większej pojemności tylko tam jedzie się szybciej, a spalanie jest mniejsze. Aby uzyskać małe spalanie nie można przekraczać 70km/h, a jak chce się jechać normalnie to wychodzi niestety ponad 8 litrów. Poprzedni samochód miałem Peugeota 308 1.6HDI 90KM i maksymalne spalanie było 5.8l/100km. Kupiłem Hyundai i20 bo miał być oszczędny co nie jest prawdą. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
6,4
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
To nie jest oszczedne auto. pozostałe wyniki to albo bajki albo jazda emeryta i to zaawansowanego wiekowo (bez obrazy emerytow). zuzycie paliwa rosnie gwaltownie powyzej 100km/h. chwilowe przy 100km okolo 7l, przy 140km/h ponad 10L!. W długiej jezdzie autostradowej zuzycie koszmarnie wysokie! Zuzycie paliwa jak na osiągi auta i spalanie tylko przyzwoite. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
4,7
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Silnik oszczedny jednak bez rewelacji. Sredni dzienny przebieg okolo 80km z czego 30% trasy na autostradzie przy predkosci 110km/h, 40% predkosc 90km/h a reszta miasto. Im wieksza predkosc tym szybciej spalanie rosnie. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting