Szukaj

Hyundai i20 II Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 4035 mm
Szerokość 1734 mm
Wysokość 1474 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1520 mm
Rozstaw kół - tył 1519 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1042 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 326 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

3,5
~2man
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód fajny i zwrotny do miasta.. Nie najgorsze spalanie przy 1.2 i 84 km.. Z minusów: trzeba sporo wachlowac z uwagi krótkie przełożenia w skrzyni biegów za wyjątkiem 5 biegu.. Klima czyli np chłodzenie dobrze odczuwalna od 3... Miękki lakier i aluminiowe felgi.. Raz dwa po jeździe na gorszej drodze widac ubytki.. Jeszcze zdziwiło mnie dziwne wyposażenie auta.. Z jednej strony klima, kamerka cofania, kontrola pasa ruchu czy podgrzewana kierownica a z drugiej brak podłokietnika.. Dodam że autko z 2015 r. kupione jako używane z Niemiec od handlarza i wykonany serwis w ASO już na mój koszt..
Dodane 3 miesiące temu
4,6
~Bolo
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto użytkuje na gazie od 39kkm a mam 214kk, przejechalem nim 180kkm w 4 lata. Pierwsze wrażenia jak przesiadłem się z focusa z 2008 r. do i20 - jak tu cicho i dużo miejsca, a samochod 60cm krótszy. Generalnie przejechałem 180kkm na gazie i w aucie nie dzieje się nic niepokojącego. Jak ludzie piszą, że niewygodny, sprzęgło, klocki itd. do wymiany, to nie powinni jeździć. Ja wymieniam co 15kkm olej i filtr + przeglad gazowy to koszt 350zl, co 30kkm olej, filtry, swiece + przeglad gazowy - 500zl. Wymieniłem klocki tył po 100kkm - 200zl, przod po 210kkm - 250zl, pasek po 160kkm - 200zl. I żarówki co roku - 30zl co rok. Ubezpieczenie - 500 zł OC., przeglad 162zl. Dywanik sie wytarl - 50zl. Więcej kosztów nie ma. Spalanie miasto lub trasa 120km/h - 7l gazu. 140km - 8l gazu. Benzynę tankuje raz na 4 m-ce zbiornik 45l. Pobiera benzyne przy obr. pow. 3500 i przy rozruchu. W zimie lubi benzynę na rozgrzewkę gdy poniżej zera. Generalnie auto miejskie, takie jego przeznaczenie, ale w trasach dobrze sobie radzi do 120km/h. Jak ktoś lubi jeździć szybciej niech szuka innego auta. Generalnie auto lubi obroty, nie jest ospale. Wyprzedzam wszystko ,co możliwe jak się śpieszę, trzeba mieć tylko umiejętności. Trzeba wiedzieć jak operować biegami, redukować, odwzajemnia się wtedy dynamiczna, szybka jazda, inni kierowcy w szybszych autach są w szoku. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie stanęło, jest super ekonomiczne i super tanie w eksploatacji, a jeżdżę dużo 4000km/m-c. Nie bierze oleju, dobrze hamuje, dobra widoczność. Z tyłu nic nie widać, trzeba patrzyć przez ramię, w lusterka i pasuje. Nie mam czujników. Nigdy w nic nie wjechałem. Z minusów, ale każde auto ma swoje minusy, to parują szyby jak pada, zmienia się sama godzina w zegarku czasami, słaby lakier szybko się rysuje, niskie zawieszenie, powoli na progach, auto dla 1-2 osób, powyżej tego traci zupełnie dynamikę. Krótka jedynka tylko do ruchu auta, wsteczny jest starego typu asynchroniczny i musi wejsc w tryby żeby zaskoczył. Ale to mi nie przeszkadza. Nauczyłem się go obsługiwać. Jak szukacie taniego auta, niezawodnego bez wizyt u mechaników, jeździcie do 120km/h (powyżej jest glosno), lubicie bawić się skrzynia biegów, redukować, dla mnie to jest zabawa, nie potrzebujecie auta do pokazania się, a później do mechanika, to auto jest dla was. Byłem nim we Włoszech, na Węgrzech, na Slowacji, codziennie dojeżdżam do pracy 40km, dużo jeżdżę po Polsce i nigdy mnie nie zawiodło i tankuje gaz za 100zl i 500 km przejeżdżam i mam awaryjnie 700km w baku benzynowym za 200zl. Polecam.
Dodane 5 miesięcy temu
2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II Hatchback 5d
5,7 – 6,6
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód kupiony z przebiegiem 147tys dla dziewczyny i to był strzał w dziesiątkę mimo że szukaliśmy wersji z silnikiem 1.4 ale po zakupie 1.2 jesteśmy bardzo zadowoleni zwłaszcza niskiego spalania. Auto jeździ mieście jak i w trasie do 130km/h i średnie spalanie benzyny to 4.7-4.9 na komputerze 10 tys km, lecz po zatankowaniu i przeliczeniu wychodzi 4.9-5.3 co i tak jest rewelacyjnym spalaniem. Auto czasami trochę uspale lecz gdy kręci się je do 5tys obrotów staje się naprawdę żwawe. Jeśli chodzi o eksploatację to ceny są śmiesznie niskie. Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego i oszczędnego auta to i20 z silnikiem 1.2 to świetny wybór. Początkowo planowaliśmy montaż LPG leć po przeliczeniu instalacja zwracała by się przy tym spalaniu bardzo długo więc zrezygnowaliśmy z tej możliwości. Serdecznie polecamy autko.
Dodane 1 miesiąc temu
7,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
Dodane 6 lat temu
4,8
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW
Powyższe dane pochodzą ze szczegółowych wyliczeń pierwszych 15.000 przebiegu w okresie 9 miesięcy. 4 l to podróż z Krakowa do Szczecina, 5 l to 60% trasy i 40% miasta, a 5,5 l odwrotnie. Rekordowy dystans na jednym baku to 1158 km i można było jeszcze coś dołożyć, ale była stacja. Auto przeważnie użytkowane bez klimatyzacji, z klimą pali ok 0,5 l więcej. System stop&start w ciągłym użyciu, nie wiem ile to może wytrzymać w przyszłości... Z mojego punktu widzenia ultra ekonomiczny samochód, przy całkiem żwawym silniku. Szósty bieg nadaje się do czegoś powyżej 100 km/h. 1800 obr/min to minimum pracy silnika i nie ma co się sugerować wskazaniami ekonomicznymi komputera, co do zmiany biegu na wyższy przy niższych obrotach docelowych. Silnik wpada wtedy w nieprzyjemne wibracje, podobnie jest na biegu jałowym - czegoś nie dopracowali. Informacja na koniec: komputer zaniża spalanie w stosunku do rzeczywistego o ok. 0,2 litra/100 km.
Dodane 9 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 7
4,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
Auto na bieżąco serwisowane z wymianą świec i filtrów co 30 tys. km, filtr oleju i olej co 15 tys. + przegląd instalacji gazowej. Jeżdżę na gazie od 4 lat. Nic się nie dzieje, żadnych spadków mocy, brak różnicy na benzynie i gazie. Jeżdżę średnio 4 tyś. km na m-c. Auto ma już 205 tys. nie oszczędzam go, ale nie katuje. Spalanie na emeryta to 6,2l gazu, normalnie 7-7,5l,...
Dodane 7 miesięcy temu
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.
Dodane 6 lat temu
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
Dodane 7 lat temu
Hyundai i20 II Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów