Szukaj

Informacje o Hyundai i20 III Hatchback

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 III Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Hyundai i20

Cena od: 61 300 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4040 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1549 mm
Zwis przedni 810 mm
Zwis tylny 650 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1165 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 352 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Wentylacja i ogrzewanie - Silnik

Wybrane oceny

4,9
~Zadowolony właściciel
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Hyundai i20 III
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i podmiejskimi w zupełności wystarczy. Spalanie bardziej niż satysfakcjonujące. Dla mnie bajka.
4,1
~lechu666
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Hyundai i20 III
Na chwilę dostałem jako auto służbowe do jazdy po mieście. Po zrobionym tysiącu kilometrów stwierdzam, że to auto nie dla dziadka, tylko dla babci i tylko do miasta. Odpowiednio żwawe do 70km/h (przy braku obciążenia) i absolutnie beznadziejne powyżej tej prędkości. Na drogi szybkiego ruchu odpada - i choć jasne jest od początku, że autostrady nie są przeznaczeniem 5-biegowego i20, to wyjazd na obwodnicę i krótka podróż A1 (Gdańsk-Tczew-Gdańsk) była dla mnie nieprzyjemnym przeżyciem. Powyżej setki robi się ponad 3,5 obrotów i niestety jest głośno, po przekroczeniu 4 tysięcy obrotów (czyli jakieś 120 km/h) jazda autem jest już po prostu męcząca (b. głośno). Na drogi krajowe z więcej niż 1 pasażerem to auto też odpada. Spalanie jak na tak małą pojemność i moc jest relatywnie wysokie: w Octavii żony mam niższe o litr w cyklu miejskim i o 2 litry w jeżdzie po drogach szybkiego ruchu (1.2 105KM automat) za to osiągi i dynamikę o niebo lepsze. In plus: dużo miejsca w środku, ładnie zaprojektowane wnętrze i - wiem, że to subiektywne, ale zewnętrze też mi się podoba, chyba ciut wyższy niż w klasie prześwit i dużo bajerów - wirtualne zegary (myślałem że wolę analogi, ale te są naprawdę fajne i nie przeszkadzają), informowanie o odjeżdząjącym aucie itd. niezły system inforozrywki, miła podgrzewana kierownica itd. Tyle, że przysłowiowe wyprzedzanie TIR'a na krajówce to po prostu robi się w tym przypadku bardzo niezbezpieczny manwer. Wolałbym brak wodotrysków i choćby szczątkowe przyśpieszenie.
Hyundai i20 III Hatchback