Szukaj

Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015

Informacje o Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 134 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77 x 74,99 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Na co-dzień pokonuję trasę Toruń - Bydgoszcz - Toruń, 50km w jedną stronę, 30% miasta, 70% trasy, dynamicznie, sporo wyprzedzań (z redukcją do 4 biegu i kręceniem do 4,5 tyś obrotów), średnio ze zbiornika wychodzi 7,1-7,3 litra, przy jeździe "spacerowej" na trasie, 80-90km/h bez ostrych wyprzedzań schodzi do 6,2-6,5. Na autostradzie przy 170 km/h pali przynajmniej 10l/100km. Na tą pojemność, moc i reakcję auta na gaz spalanie moim zdaniem bardzo dobre.
Dodane 8 lat temu
7,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Na co-dzień pokonuję trasę Toruń - Bydgoszcz - Toruń, 50km w jedną stronę, 30% miasta, 70% trasy, dynamicznie, sporo wyprzedzań (z redukcją do 4 biegu i kręceniem do 4,5 tyś obrotów), średnio ze zbiornika wychodzi 7,1-7,3 litra, przy jeździe "spacerowej" na trasie, 80-90km/h bez ostrych wyprzedzań schodzi do 6,2-6,5. Na autostradzie przy 170 km/h pali przynajmniej 10l/100km. Na tą pojemność, moc i reakcję auta na gaz spalanie moim zdaniem bardzo dobre.
Dodane 8 lat temu
5,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Koszt przeglądu gwarancyjnego ok.500zł więc jest O.K. Zużycie paliwa zaskakująco małe. Silnik też przeszedł jakiś facelifting .Spalanie w trasie przy prędkościach "przepisowych" to 5,0-5,2l. Autostrada 130_140km/h to 5,9-6,0l . Nie bardzo jest sens zakładać gaz.
Dodane 9 lat temu
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów